Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
dan stoppen we denk ik samen.Realiteit is dat ik.over een paar maanden stop met werken en het nog maar de vraag is of ons wagenpark kan blijven bestaan in de huidige vorm..
Auto weg?....gs weg.??.. v strom weg? Minder uit eten??? ....tssss bijna keuze stress...![]()
Doei je goed..dan stoppen we denk ik samen.
Heb nog voor 10 maanden verlofdagen, volgend jaar eind juli is het goed geweest na 44 dienstjaren bij dezelfde werkgever.
Gelukkig geen keuzestress, auto met airtrailer en GS naar Spanje in maart.
In juli ff terug voor pensioen vervroegd te regelen en in september weer terug naar Spanje.
Idem hier, geeft een totaal andere "werkspirit" dan "ik moet nog..."Ik mag nog wel ff.![]()
zo erg is het ook weer niet , wat ik wel oneerlijk vind, toen ik ging werken werd me gezegd dat we met ons 65e eruit mochten, en toen gingen de meeste al ruim voor de 65e eruit door middel van afvloei regelingen, op een gegeven moment werd dat weg bezuinigd , maar geen nood ik kon door overuren in te leveren en vakantie dagen zelf een regeling maken dat ik toch met 61 a 62 eruit kon, dus ik heb een aantal jaren daar in geïnvesteerd, nu is het 67 en 3 maanden, maar ik verwacht dat die leeftijd verder word opgetrokken.Idem hier, geeft een totaal andere "werkspirit" dan "ik moet nog..."
zo werkt het niet helemaal , na aantal weken ziek te zijn , moet je wel iets kunnen aantonen waarom je niet kunt werken , en als je geen medisch bewijs heb word je door de arboarts gewoon aan het werk gezet no matter what.Als het niet meer gaat kan je de ziektewet in, en je werkgever is verplicht om 2 jaar loon door te betalen. Dus in principe kan je met je 65e stoppen.
Ik krijg zwaar jeuk van dit soort uitspraken, ik hoop ook dat jouw bericht cynisch bedoeld is.Als het niet meer gaat kan je de ziektewet in, en je werkgever is verplicht om 2 jaar loon door te betalen. Dus in principe kan je met je 65e stoppen.