Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ondertussen heb ik al meerdere, heel goede ervaringen gehad met de CONTINENTAL ROADSMART 3 en de PIRELLI SCORPION TRAIL 2... dus, de dure MICHELINS hoeven voor mij even niet meer (hoewel, mijn nieuwe auto blijkt ook geschoeid te zijn op MICHELINS, zoals uit het fotootje blijkt dat de dealer me naar Frankrijk zond... ik ben benieuwd, maar op een auto vind die bandenkwestie niet ZO belangrijk..., Tox ! :z)


Continental Roadsmart 3? Bedoel je misschien de Dunlop RoadAttack?
 
Haha! Hier ook een mooi weer rijder hoor. Als ik onderweg regen krijg, ok, maar als ik weet dat het gaat regenen, dan blijft de motor binnen...
 
Ach, ik ben vrij zeker dat om het even welke band meer in z'n mars heeft dan 90% van de gemiddelde motorrijder durft in regenweer... Of je nu een Michelin, Bridgestone of Conti hebt liggen... het speelt zich toch vooral af in 't koppeke. (ook in dat van mij, dat geef ik toe)
 
Zo, vandaag weer een lekker rondje gereden. Totaal 396 kliks op de teller gezet. Onderweg naar huis toch wel een straf briesje (m.n. op de Moerdijkbrug) en een kort maar hevig buitje. Rest van de dag prima weer.
 
Tis alleen leuk als je grote dingen moet vervoeren of meerdere mensen (volk achterop heb ik ook de schurft aan).

Anders kost t alleen maar klauwen vol geld en sta je altijd vast :]
 
Je hebt ook geen (vaste) partner, neem ik aan ?

Als ik zie hoeveel plezier Nana heeft aan onze gezamenlijke motorritjes, neem ik het (beperkte) compromis van een duorijder er graag bij... O-)

Stimmt, ik heb de motor zelfs niet gebruikt om chicks mee te versieren. _O- want dat lukt met een bmw toch niet
 
:?

Die rijden tegenwoordig gewoon zelf met de motor ook hoor, veel plezanter trouwens. :P


Mijn vrouw heeft de leeftijd bereikt, waarop ze zelf niet meer wil leren motorrijden...

En ik vraag me af hoe "plezant " het voor hen is wanneer je zo'n koppel tegenkomt met een geforceerd traag rijdende vent op een zware motor, gevolgd door een krampachtig rijdende (en wellicht binnensmonds vloekende) vrouw op een lichtere motor..., die duidelijk pas haar rijbewijs heeft gehaald, en dit meer dan waarschijnlijk op aandringen van voormelde vent die per se zonder duo wilde rijden...

Ik weet het, dit scenario geldt bvb. niet voor Detox en Fast&Sweet; Mr en Mrs TenCats; Motormaniac en zijn Shir...., e.a.maar het hoger geciteerde type van koppel kom ik hier in Zuid-Frankrijk zéér regelmatig tegen en de (huwelijks)vreugde spat er écht niet af... :P
 
Stimmt, ik heb de motor zelfs niet gebruikt om chicks mee te versieren. _O- want dat lukt met een bmw toch niet

Tuurlijk wel, als je de goede maar kiest. :+

S-1000-RR-bmw-moto-2019-portada.jpg
 
Ik rij ong. 12 dKm per jaar waarvan 10 dKm met duo.
Ik heb mijn vrouw ook al meerdere keren gevraagd of ze zelf niet wil rijden ,maar dat wil ze niet.
Ze zegt dan dat ze meer van de omgeving ziet als ze lekker achterop zit.
 
ik ben ook nog eens 2 meter lang dus dat is een interessant volume dacht ik
 
Mijn vrouw heeft de leeftijd bereikt, waarop ze zelf niet meer wil leren motorrijden...

:t
Niks mis mee toch, vond het gewoon een beetje vreemd dat je er maar vanuit ging dat Totl geen partner zou hebben na het lezen van zijn quote. Er zijn tegenwoordig meer vrouwen dan je denkt die voor een motorrijbewijs kiezen. 50-50 zou ik nog niet zeggen, maar 1 op 4 toch zeker.



En ik vraag me af hoe "plezant " het voor hen is wanneer je zo'n koppel tegenkomt met een geforceerd traag rijdende vent op een zware motor, gevolgd door een krampachtig rijdende (en wellicht binnensmonds vloekende) vrouw op een lichtere motor..., die duidelijk pas haar rijbewijs heeft gehaald, en dit meer dan waarschijnlijk op aandringen van voormelde vent die per se zonder duo wilde rijden...

Ook waar... meestal werkt zo'n geforceerd liefhebben van het motorrijden niet zo goed. En in zo'n geval kies je er volgens mij ook beter voor om toch die voetsteuntjes maar een keer uit te klappen. :)

Hier is het ook anders en ben ik zelf heel blij dat mijn wederhelft ook met de motor rijdt... ze heeft dan wel een lichtere motor, maar daar houdt het dan ook mee op. :$




het hoger geciteerde type van koppel kom ik hier in Zuid-Frankrijk zéér regelmatig tegen en de (huwelijks)vreugde spat er écht niet af... :P

Maar zo'n koppels zie je toch overal, al wandelend of fietsend kom ik zo'n dingen ook tegen hoor... :Y
 
Net bij de dealer vandaag en de nieuwe 1250GS alvast bekeken. Deze is eigenlijk klaar voor aflevering maar mist nog de beschermbeugels voor de cilinders. Deze beugels liggen nog bij de coater. Besloten om te wachten tot alles er is en de motor compleet is. Onder wat foto's van de 1250GS (nog zonder de beugels).

Bekijk bijlage 1361973


:9~ zeer mooi , veel plezier ermee:]:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan