Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Oh sorry,

ik bedoel natuurlijk deze:

1.jpg
 
Nou, uhm, dus dat, dankjewel allemaal voor de support. :+ Ik heb inmiddels een keuze gemaakt, dit weekend met de Gixxer heeft ook wel de doorslag gegeven...

Komend jaar word ik 30, we gaan nu de winterperiode in en voor mij een drukke periode vanwege een nieuwe baan, ander vakgebied, opleidingen, etc, en Marcel van MR Motoren vond het geen gek verzoek, dus ik mag mij Mei volgend jaar trotse eigenaar noemen van een R1250GSA in de HP kleurstelling. :9
Nog nooit zoveel geld uitgegeven, en nog nooit nieuw gekocht. :X :+

Besef komt over een paar maanden wel denk ik. :+

Toch een leuk verjaardag cadeau, je wordt maar één keer 30, mag je jezelf wel een R1250GSA geven, goede keuze, voor jaren lang motorrijden plezier.

Als het om sneller gaat rijd straks niemand hier nog met een GS / RS
Ik voorzie al een evolutie.

Een GS kan je kopen, ook voor de snelheid, maar de meeste “ liefhebbers van een GS” kopen hem voor, de hoge zit, stabiliteit, betrouwbaarheid, kracht, en natuurlijk, het uiterlijk 8-)
 
Toch een leuk verjaardag cadeau, je wordt maar één keer 30, mag je jezelf wel een R1250GSA geven, goede keuze, voor jaren lang motorrijden plezier.
Ik word volgende week 50. Toch eens even met de penningmeester praten :+

Een GS kan je kopen, ook voor de snelheid, maar de meeste “ liefhebbers van een GS” kopen hem voor, de hoge zit, stabiliteit, betrouwbaarheid, kracht, en natuurlijk, het uiterlijk 8-)

Ik heb hem duidelijk niet voor de betrouwbaarheid :( Gaat net iets te veel aan stuk -O-
 
Ik word volgende week 50. Toch eens even met de penningmeester praten :+
Ik heb hem duidelijk niet voor de betrouwbaarheid :( Gaat net iets te veel aan stuk -O-
Als je daar zelf niet over kan beslissen....wens ik je sterkte })

Jammer dat er met jouw GS problemen zijn '(
 
Jammer dat er met jouw GS problemen zijn '(

Ben niet zo lang geleden ook een berichtje tegengekomen op FB...



Daar zijn ze ook niet erg te spreken over hun nieuwe motoren, meen wel dat ze nu na een bezoek bij een andere dealer iets positiever zijn geworden maar goed.

Ik weet het precies ook niet meer zo goed nu... Ik ga die motor ook beroepsmatig nodig hebben...
 
Laatst bewerkt:
ach de mijne heeft nu 195k op de teller staan en daar zijn al wel wat dingetjes mee geweest ja.
 
Ik weet het precies ook niet meer zo goed nu... Ik ga die motor ook beroepsmatig nodig hebben...
Je er dan niet druk over maken, ik rij ook al heel lang BMW, en nog nooit problemen gehad.

Altijd goed contact over onderhoud met de NL dealer, maar de ene dealer is nou eenmaal niet de andere. Wellicht is de service in België anders.
 
Je er dan niet druk over maken, ik rij ook al heel lang BMW, en nog nooit problemen gehad.

Altijd goed contact over onderhoud met de NL dealer, maar de ene dealer is nou eenmaal niet de andere. Wellicht is de service in België anders.

Nooit problemen gehad is leuk natuurlijk, heeft weinig met de service te maken... die heb je niet nodig als er geen problemen zijn.


Het blijft natuurlijk knap vervelend als je die motor beroepsmatig nodig hebt, ik begrijp de frustraties maar al te goed van MRV.

Wat er ook van is, ik vind die R1200GS ADV een pracht van een motor, maar ik zou wel graag zonder problemen kunnen rijden met dat ding...
Ik schrijf bewust, 1200, want na afgelopen weekend ben ik ineens niet meer zo zeker van mijn keuze...

Het was de eerste keer dat ik niet geheel overtuigd was na een testrit met de GS 1250. Ik ben volgens mij meer te vinden voor de 1200...

Vorig weekend naar een testdag geweest en de F850GS adv, R1250GS adv en de K1600GT getest.

Hoe overtuigd tevreden ik van de F800GS adv was in 2014, zo ontgoocheld was ik over de nieuwe 850GS adv. '(
De R1250GS adv gaf me dit jaar ook niet dat goed gevoel dat de vorige versie deed vorig jaar.


De K1600GT daarintegen... WTF... ge zou het niet zeggen, maar dat stuurt echt wel goed, wendbaarder dan je zou denken. Power met bakken overschot en toch supersmooth. Alleen jammer dat deze niet geschikt is voor mijn vakantie's.
Moest ik nu niet zo allroad-gezind zijn... ik zou onmiddelijk een K1600 gaan halen, geen GT, maar zo'n K1600B of K1600Grand America.. , qua looks toch net nog wat meer...
 
Nooit problemen gehad is leuk natuurlijk, heeft weinig met de service te maken... die heb je niet nodig als er geen problemen zijn.


Het blijft natuurlijk knap vervelend als je die motor beroepsmatig nodig hebt, ik begrijp de frustraties maar al te goed van MRV.

Wat er ook van is, ik vind die R1200GS ADV een pracht van een motor, maar ik zou wel graag zonder problemen kunnen rijden met dat ding...
Ik schrijf bewust, 1200, want na afgelopen weekend ben ik ineens niet meer zo zeker van mijn keuze...

Het was de eerste keer dat ik niet geheel overtuigd was na een testrit met de GS 1250. Ik ben volgens mij meer te vinden voor de 1200...

Vorig weekend naar een testdag geweest en de F850GS adv, R1250GS adv en de K1600GT getest.

Hoe overtuigd tevreden ik van de F800GS adv was in 2014, zo ontgoocheld was ik over de nieuwe 850GS adv. '(
De R1250GS adv gaf me dit jaar ook niet dat goed gevoel dat de vorige versie deed vorig jaar.


De K1600GT daarintegen... WTF... ge zou het niet zeggen, maar dat stuurt echt wel goed, wendbaarder dan je zou denken. Power met bakken overschot en toch supersmooth. Alleen jammer dat deze niet geschikt is voor mijn vakantie's.
Moest ik nu niet zo allroad-gezind zijn... ik zou onmiddelijk een K1600 gaan halen, geen GT, maar zo'n K1600B of K1600Grand America.. , qua looks toch net nog wat meer...

En toch, ofschoon ik ook terug verlang naar de relatieve eenvoud van mijn probleemloze R1200GS, zou ik toch de extra kracht, soepelheid en het veel grotere koppel van de 1250 niet meer willen missen... dilemma !
 
Ik doe nog 1 poging.... met deze splinternieuwe 2020 R1250GS heb ik vanochtend een proefrit gemaakt en zijn resonantiegeluid valt binnen de normen (aanwezig, maar niet hoorbaar met gesloten vizier).
De blauwe keert terug uit F en de extra's worden volgende maand overgebouwd... en dan hopelijk verder niets dan rijplezier...;)
R1250GS EXCLUSIVE.jpg
 
Ik doe nog 1 poging.... met deze splinternieuwe 2020 R1250GS heb ik vanochtend een proefrit gemaakt en zijn resonantiegeluid valt binnen de normen (aanwezig, maar niet hoorbaar met gesloten vizier).
De blauwe keert terug uit F en de extra's worden volgende maand overgebouwd... en dan hopelijk verder niets dan rijplezier...;)
Bekijk bijlage 1431138


mooi ding hoop dat je nu meer geluk heb,
 
Ik doe nog 1 poging.... met deze splinternieuwe 2020 R1250GS heb ik vanochtend een proefrit gemaakt en zijn resonantiegeluid valt binnen de normen (aanwezig, maar niet hoorbaar met gesloten vizier).
De blauwe keert terug uit F en de extra's worden volgende maand overgebouwd... en dan hopelijk verder niets dan rijplezier...;)
Bekijk bijlage 1431138
Mooie kleurstelling. Net als die van mij...

Nice!!!
 
Ik doe nog 1 poging.... met deze splinternieuwe 2020 R1250GS heb ik vanochtend een proefrit gemaakt en zijn resonantiegeluid valt binnen de normen (aanwezig, maar niet hoorbaar met gesloten vizier).
De blauwe keert terug uit F en de extra's worden volgende maand overgebouwd... en dan hopelijk verder niets dan rijplezier...;)

Netjes Slijk! De mooiste kleurstelling van de GS1250.
 
Terug
Bovenaan Onderaan