Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

GRRG en QPO welkom in de wondere wereld van de ouwe lullen met compensatiedrang. :W

Als je onder de 30 bent en een GS rijdt, dan zou ik durven stellen dat er iets niet goed gaat in je leven. Maar laat ik niet te voorbarig zijn, ik wacht het even af. De meeste bewoners van dit topic zijn gepensioneerd, of balen ervan dat ze de VUT premie hebben weggegooid. Ik ben voor de zoveelste keer 25 geworden, dus ik val daar buiten. Met mijn coole tweeklepper rij ik rond als jeugdige hipster, maar dan zonder puistjes en geoliede baard.

@Slijk; Ik gok dat Maniac MBM in rang overstijgt, dus als het om een klas gaat en een deugdzaam jongetje, dan zou Maniac waarschijnlijk de meester moeten zijn. (Ware het niet dat hij thuis weer overruled wordt door de meesteres.........) Zijn gedrag hier is interessant en heb ik nog niet kunnen verklaren. 🤔
 
Ik denk dat MBM hetzij getipt is ( net als ten Cats ...it wasn't me ) hetzij ook een gs nu rijdt of verstandige plannen heeft om dit te doen ..

Tox: hoe weet jij van de meesteres in de Polder ???
 
Toch vind ik het top zoals er op zo'n kleine mod-reactie word gereageerd.

Even wat opmerkingen over en weer en weer door !
Elkaars meningen worden besproken op volwassen manier en de gebruikers van het topic kijken en discussiëren zelf over wat wel of niet in het topic zou kunnen, zonder dat het een kinderachtig wedstrijdje woorden verkeerd interpreteren word. :t

Mag ook wel s gezegd worden *D
 
Naast veel.zinnige uitspraken lees je hier ook veel off topic gedoe..
We plagen elkaar wel.eens maar zonder te kwetsen of te willen kwetsen.
We houden elkaar scherp maar geven elkaar en onszelf veel ruimte..
Uiteindelijk doen.we daar niet moeilijk over...wel zo fijn...

Sommigen van ons, incl moi, zijn ook aanwezig op het gs forum. Daar vliegen ze elkaarvaak in de haren..dan is het tijd voor drank en chips.......

Daarom waarderen wij hier die ruimte om ook lekker slap te kletsen....
 

Bijlagen

  • 20191114_144613.jpg
    20191114_144613.jpg
    229,1 KB · Weergaven: 12
  • 20191114_144620.jpg
    20191114_144620.jpg
    159,7 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt door een moderator:
ik had op mijn 12 de beste ervaringen met de Conti Road Atack 2, als de Bridgestones op de 1250 het beste hebben gehad ga ik voor de Conti Road Atack 3, eens kijken of die ook verbeterd zijn tegenover de 2.
Ik heb de Road attack rare sprongen zien maken op nat wegdek, dus die komen er zeker niet op. De Bridgestones die er nu opliggen zijn niet verkeerd, maar ik krijg steeds het gevoel dat ze grip verliezen bij sportief weggedrag (kan ook aan de vorm van de banden liggen). Het ligt waarschijnlijk aan mijn hoofd, maar hierdoor reed ik sportiever met de TKC70 die me wel goed beviel. Daar ik echter de laatste 2 jaar niets gedaan heb die semi-offroad banden noodzaakt denk ik dat ik met wegbanden beter af ben.
 
Laatst bewerkt:
Zo...Dat was moeilijk...bedankt!

Ik hoor regelmatig mensen zeggen dat een BMW GS een ouwe lullen fiets is. Ik zelf ben < 30. Zijn er hier inderdaad alleen maar ouwe lullen? ;)
Ik beschouw mezelf toch al 3 jaar als een oude zak. Eenmaal de 30 gepasseerd ben je pas echt oud... Mijn eerste GS had ik toen ik 26 was. Maar ik denk dat het vooral de prijs is die ervoor zorgt dat het vooral de grumpy old men zijn die met GSen rijden.
 
Dus, laten we deze mini-crisis laten voor wat ze was : onze mod én de betrokkenen reageerden er verstandig op en... we ouwehoeren thans ongegeneerd en complexloos verder... :Y
En ik had net mijn hooivork en brandstapel klaar. Die whistleblower is wel te vinden.

P.s.: een hooivork is moeilijk mee te nemen op de motor, zelf al wordt die door sommigen een tractor genoemd.
P.p.s.: Dit is een flauwe poging tot humor, geen oproep tot actie.
 
Ik beschouw mezelf toch al 3 jaar als een oude zak. Eenmaal de 30 gepasseerd ben je pas echt oud... Mijn eerste GS had ik toen ik 26 was. Maar ik denk dat het vooral de prijs is die ervoor zorgt dat het vooral de grumpy old men zijn die met GSen rijden.


Oej, na de 30 oud? Dan zal ik mezelf alvast gaan voorbereiden. De prijs zal zeker hier in meewegen. Ben nu 29 jaar. Dit is mijn 4de motor en met 37k ook zeker de duurste. Rijgedrag, kwaliteit, performance ook zeker de beste motor die ik tot nu toe gehad heb. Blij mee :)
 
Oej, na de 30 oud? Dan zal ik mezelf alvast gaan voorbereiden. De prijs zal zeker hier in meewegen. Ben nu 29 jaar. Dit is mijn 4de motor en met 37k ook zeker de duurste. Rijgedrag, kwaliteit, performance ook zeker de beste motor die ik tot nu toe gehad heb. Blij mee :)

37.000 euro ????????
Wow, die kon ik mij op m'n 29ste niet permitteren... (en nu nog niet....) :P
 
Je bent zo oud als je je voelt, dus ik was denk ik op de middelbare school al een ouwe zak... *D
 
Aaaaaah banden !!!!!!

Ik vind alle banden fijn..doe mij maar een paar zwarte als er weer gewisseld moet worden.
Mijn rijstijl is toch niet zodanig dat ik op de grens rijd, laat staan erover..figuurlijk dan he...letterlijk ga ik regelmatig de grens over...

Dus met diverse merken en types ben ik steeds tevreden geweest..
 
Ik beschouw mezelf toch al 3 jaar als een oude zak. Eenmaal de 30 gepasseerd ben je pas echt oud...


Ai.. ik ben de 40 al even gepasseerd...

Ik weet nog toen ik begon te rijden in 1994 dat de Africa Twin mij wel interesseerde.. Maar het was zo fout om daar als 19 jarige op te kruipen dus deed ik maar mee met de rest en kocht ik me een GPX600R...

Ben uiteindelijk pas overgestapt op een allroad toen ik 34 was... Achteraf gezien had ik daar veel eerder mee moeten beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan