Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Heb ik dan stomweg geluk gehad dat mijn GS geen herrie apparaat is?
(Je kan maar beter een KTM Superduke kopen, die maken zoveel herrie van aanzuig en uitlaat dat je de rest niet meer hoort, alleen starten sommige moeilijk als 't wat kouder wordt)😊
Hela hela …….zal 't gaan ja ….B|……..._O-
 
Blue monday, laat mij met rust in mijn schuurtje. :/

1579510269917.png

1579510292002.png
 
Even een update vwb. mijn linker instrumenten bedieining op mijn stuur, deze is onder garantie geheel vervangen door MotorPlaza heerenveen.
Alles werkt weer zoals het hoort ;)
 
Dit weekend gaan testrijden met de nieuwe R1250GS, motor beviel prima.
Offerte laten maken en de prijzen zijn redelijk tot je aan de extraatjes komt die niet in een pakket zitten...
Daarom volgende vraag:
- Welk merk valbeugels, kofferhouders en alu topkoffer raden jullie aan?
Ik zou graag Bumot Xtremeda zakken monteren.

Bij BMW kwam ik al uit op +- 2500 euro zonder koffers of zakken... enkel valbeugels, alu topbox en alu pannierrek.
 
Als die valbeugels niet enkel voor de show dienen, zeker die van Outback Motortek eens bekijken dan.

Verdeler voor Benelux is www.allroadmoto.be , Bumot vind je er trouwens ook. ;)

Die dingen zijn grondig getest. Wij hebben ze hier op de Tiger gemonteerd.
 
Ik had schade op de rechter beugel na een ongecontroleerde landing, maar een nieuw rechterdeel bestellen bleek goedkoper dan de beugel opnieuw coaten. 😁
De service was ook prima, want ik had binnen een week de onderdelen binnen en ook deze paste weer zonder duwen en trekken.

1579596907178.png
 
Ik had schade op de rechter beugel na een ongecontroleerde landing, maar een nieuw rechterdeel bestellen bleek goedkoper dan de beugel opnieuw coaten. 😁
De service was ook prima, want ik had binnen een week de onderdelen binnen en ook deze paste weer zonder duwen en trekken.

Bekijk bijlage 1459613


Je schijnt hierover verwonderd te zijn bij een HONDA ??? :+
 
Ik heb ooit Touratroep valbeugels op de F800GS gehad en die paste eigenlijk niet. Van Harten Amersfoort vertelde dat dit normaal was en je gewoon geweld moest gebruiken.
 
Je schijnt hierover verwonderd te zijn bij een HONDA ??? :+

Volgens mij heb jij zelf nog niet veel van die dingen zelf gemonteerd?


De SW Motech valbeugels die ik monteerde hebben ook wat duw en trekwerk nodig gehad hoor... in die zin versta ik detoX maar al te goed.

Vind die Heed's echt wel goedkoop, zijn die dingen dan ook wel iets waard tijdens een crash?
 
Volgens mij heb jij zelf nog niet veel van die dingen zelf gemonteerd?


De SW Motech valbeugels die ik monteerde hebben ook wat duw en trekwerk nodig gehad hoor... in die zin versta ik detoX maar al te goed.

Vind die Heed's echt wel goedkoop, zijn die dingen dan ook wel iets waard tijdens een crash?
En jij leest geen emoji's? (:+)(volgens mij..)
 
Vind die Heed's echt wel goedkoop, zijn die dingen dan ook wel iets waard tijdens een crash?
Zoals ik al schreef heb die test zelf gedaan en alle respect voor de Heed valbeugels. Er was lakschade aan de beugel, maar de rest van de motor had geen schrammetje. De beugel zelf was niet vervormd, maar heeft blijkbaar wel de energie van de klap geabsorbeerd. Wie legt er nu ook een plaat beton midden in een bos, vlak achter een verstopte modderkuil :? Zoiets kan ook alleen in Frankrijk.

Heed is goedkoop omdat zij gerobotiseerd buigen, lassen en coaten en er zit geen verkoop kanaal tussen die marge nodig heeft. Ik beveel Heed aan. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan