Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

ik heb nu anakee 3, maar ben er niet zo tevreden mee als ik met de bridgestone A40 was. dus die zou ik vermijden. Zeker grip op nat wegdek laat met die Anakee 3 naar mijn mening te wensen over. Ik hoef maar iets te ver te schuinen of er wordt een stapje opzij opgemaakt, de A40 was veel vergeeflijker wat dat betreft.

Droog wegdek heb ik er niks geen verschil mee kunnen ontdekken, behalve dat hij wat lawaai maakt maar dat stoort mij niet.

Helaas moet ik nog ff voordat ik weer banden wisselen kan |(
 
Laatst bewerkt:
Miekus, dat juist jij schaamteloos over banden durft te beginnen. B|

Gewoon bestellen en rijden met die dingen, ze zullen het vast goed doen want het is een modern bandje. Ik zou bij twijfel Google laten zoeken naar een review site of test van bandjes . Zoek niet op "riefjoe", want dan kom je bij Verhulst terecht. :+

Google duckduckgo.com is my biggest friend :+
Er is niet veel over te vinden vandaar mijn ijdele hoop op hier.
Maar ik denk dat ze gewoon eronder komen en dan zien we wel ;)
 
Sedert 17.1.18 ben ik gelukkige eigenaar van R1200GS Lc.

Ik volgde vorige GS-topics , maar heb uiteindelijk gewacht tot ik zo'n fiets had om effectief aan te melden . 8-)

In het verleden ook al rond gesnord met oa Versys650, VTR1000F, Xt1200Z, Kawa GTR.

Dit is m'n nieuwste dus :

full


Basismodel , givi-crashbars en sw motech gps-houder.

Alu topcase en tanktas komen er nog op.
 
Laatst bewerkt:
mooi ding veel plezier er mee :]

kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je weer kan rijden
 
Omdat die NAVIGATOR een overprijsde Garmin is waarvan de updates een jaar later komen ten opzichte van de goedkopere Zumo. Moet ik als Honda rijder dat nou gaan vertellen? Ja, je hebt een draaiwiel aan je stuur en daar heb je dan honderden euro's voor betaald. *O*
 
Omdat die NAVIGATOR een overprijsde Garmin is waarvan de updates een jaar later komen ten opzichte van de goedkopere Zumo. Moet ik als Honda rijder dat nou gaan vertellen? Ja, je hebt een draaiwiel aan je stuur en daar heb je dan honderden euro's voor betaald. *O*

:^

heb zelf een tomtom, en daar pluk ik nu de vruchten van, op de 850 zit er geen extra bediening gewoon beugeltje of bol met bout aan het stuur en gaan, geen moeilijk gedoe.
 
Tomtom dingen zijn voor de eenzame cowboys die niet een avondje de tijd nemen om Ten Cats zijn pagina te lezen en Basecamp eigen te maken.
Het werkt vast goed zo'n TT, maar het is wat Erwin zegt, je wil ze niet achter je hebben tijdens een groepsrit. Het ding doet het net anders, de cowboys zijn net te druk met hun GPS en je eindigt in de greppel door de achterligger die volgens zijn TT toch echt pas de volgende afslag zou nemen.

I rest my Kees.
 
Terug
Bovenaan Onderaan