Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Zou het misschien al zomer zijn ???? ;)


full


1 uurtje rijden in Zeeland met een pas gepoetste fiets.... :)
 
Laatst bewerkt:
De KTM had een 8 liter tankje en moest om de 10 uur een service beurt, daar zie ik me geen rondje Frankrijk mee doen. Dus de KTM is verkocht en Domi wordt klaargestoomd voor de toer.
Het 500 reglement wordt door mij bepaald, onafhankelijk of dat nou voor of tijdens de wedstrijd is. :+
 
Hallo, ik heb sinds kort een r1200gs uit 2006.

Ik wil graag een hoger windscherm, maar daarvoor heb ik een "windschermbeugel" nodig... Zn beugel die de adventure heeft.

Waar kan ik deze kopen? Heb gegoogled maar krijg alleen wat links van aliexpress!

Groet
full
 
Laatst bewerkt:
De prijs van dat ding is ongeveer 180 euro of zo, dus als Alie Express een leuke aanbieding heeft zou ik het wel weten.

Gaat tenslotte om een gebogen staafje pisbakkenstaal.
 
Vandaag met 104 naar de Mega Motorteleurstelling geweest in Haarlem. Was een gezellig dagje uit, de karige motorshow voorzag in goede hamburgers, dus dat was oké.

Hoogtepunt was uiteraard de Honda Domi die zijn eerste test goed heeft doorstaan. 104 heeft 3/4 van de route op z'n achterwiel doorgebracht, hij wist met moeite de power van de Honda te beteugelen. :Y

33059365_1059320867552072_6917338116344774656_n.jpg
 
Ik was vandaag bij de meganoorderling 11slakkentocht en mocht mijn vierde blikje in ontvangst nemen. :Y

Mijn oude hok heeft het zonder couppogingen of stakingen volgehouden.
 
Laatst bewerkt:
@detox: gaaf ding hoor. Heb ik ook jaren geleden gehad, een blauw witte. Verhoogd ruitje toen gekocht bij MDI. Daarna een k100 uit 1984 gekocht en 10jr gehad, nu sinds ca 6 jaar mijn motor die ik sinds mijn 18e al wilde hebben: xrv750. (Nog ff sparen voor die nieuwe...).
 
@detox: gaaf ding hoor. Heb ik ook jaren geleden gehad, een blauw witte. Verhoogd ruitje toen gekocht bij MDI. Daarna een k100 uit 1984 gekocht en 10jr gehad, nu sinds ca 6 jaar mijn motor die ik sinds mijn 18e al wilde hebben: xrv750. (Nog ff sparen voor die nieuwe...).
Cool :t
Ruitje ga ik zelf maken, heb ik al eens eerder gedaan. Ik ben het niet helemaal eens met wat er te koop is. Grootste probleem nu is de motor verhogen en de veerweg vergroten. Daar is niks voor te koop, dus ik moet ergens een draaibank en een freesbank zien te kapen.
Ik was vandaag bij de meganoorderling 11slakkentocht en mocht mijn vierde blikje in ontvangst nemen. :Y

Mijn oude hok heeft het zonder couppogingen of stakingen volgehouden.
Die 11 gehuchtentocht, dat is toch de dag dat die veldwachters bij jullie wel wakker zijn :?
Ik ben er nooit aan begonnen, maar ik heb begrepen dat het er wel gezellig moet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja pas maar op. Meneer Zwart is zeker fanatiek op zo'n dag.

Ik vind t geweldig, in dokkum er een enorm feest gebouwd. We hadden er iig prachtig weer bij.
 
Laatst bewerkt:
iedereen lekker aan het rijden hoop ik?

Eerder terug uit italië/frankrijk, weer was nergens echt goed helaas. gisteren de GS maar eens schoongemaakt, onvoorstelbaar veel bagger na 2 weken regenrijden hahaha.

ook de PC III geinstalleerd en voorzien van de juiste map. Vandaag als het wat is afgekoeld maar eens testen of het een positief effect heeft.
 
Zeker. Vorige week dynamo laten fixen en prachtig gereden deze week. Gelukkig woon ik niet in het zuiden want daar is het min weer nu heb ik gelezen.
 
iedereen lekker aan het rijden hoop ik?

Nope. Manlief is een weekendje in sauerland met de motor. Ik ben thuis met de kinderen en het span staat (nog steeds😔) met een platte achterrem.

Hij is overigens niet zo te spreken over de pirelli banden. Wat gas geven is kwispelen met de achterkant. En in bochten schijnen ze ook niet zo fijn te zijn.
Toch weer terug naar conti denk ik 😎

Ik heb wel de 11steden gereden vorige week. Op de racefiets😂.
 
Ik heb vandaag een soort van 11 steden route gereden in Friesland. Prachtig gereden en heerlijk weer al was het in de kop van Friesland wat fris in vergelijking met de rest. Je raakt verwend met dit weer 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan