Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Gefeliciteerd Henk...ben benieuwd wat je ervan vindt !!!
Erwin....rijdt lekker he die 850..?
Vorige week heb ik.er ook op proef gereden..heerlijke motor..alleen in die uitvoering met alles erop toch over de 20k... vind ik te duur en zou dan toch voor de 1200 kiezen...

Dankjewel Dirk
 
Zaterdag as. de GS Najaarsrit. Zin in en mooi weer!!!

Wel waarschijnlijk de laatste toerrit met de GSA. Vanochtend de R1250GS besteld.

Het grote wachten is begonnen.

En naar ik begrijp is dat ook het wachten waard. Ik hoorde al een hele positieve reactie over het vernieuwde blok.
 
Ik had gisteren mijn dealer aan de lijn en die had nét de nieuwe R1250GS demo binnen gekregen... voor 1 keertje ging-ie op zijn strepen staan en werd dit een échte "directie"motor : de baas ging'm dus lekker voor zichzelf houden, mààr hij reserveerde'm al voor mij voor een flinke proefrit binnenkort...
 
Zou best kunnen, maar dan wèl met Mr.& Mrs. TenCats op een R1200RS. Hele groepje van de najaarsrit reed daar gisteren. :]
 
Gisteren de S1000XR in geruild voor de R1250GS bij Harry Meier. Over twee weken mag ik de xr achterlaten en de gs meenemen. Nu hopen dat ik er geen spijt van krijg..........zucht..........
20181013_135305.jpg
 
Gefeliciteerd met je GS Myo. De XR en de GS vergelijken is zoiets als een Audi met een John Deere. Succes met je tractor. :+
 
gefeliciteerd........Je bent de 2e hier... Henk heeft hem ook besteld....
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.... maar ik houd mijn eigen gs....:}
 
Kat.... boom.... en ik kijk ... en spaar.... :P
Kat........boom.........hond....... weg kat. :/

Ik geloof dat ik voorlopig iedere zuur verdiende cent ga investeren in een nieuw dak boven mijn hoofd. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik een probleemvrije Jap in de schuur heb staan die nog wel een poosje mee kan. De Jap is dan wel weer blij dat hij eerdaags in een schuur van 30M2 mag verblijven, samen met de Domi en de F700.

*O*
 
Kat........boom.........hond....... weg kat. :/

Ik geloof dat ik voorlopig iedere zuur verdiende cent ga investeren in een nieuw dak boven mijn hoofd. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik een probleemvrije Jap in de schuur heb staan die nog wel een poosje mee kan. De Jap is dan wel weer blij dat hij eerdaags in een schuur van 30M2 mag verblijven, samen met de Domi en de F700.

*O*

Echt ?

Jappen zijn nochtans wel wat gewend, qua beperkte Lebensraum....:+


Jappen.jpg
 
Harry Meier had er drie staan zaterdag. Een was al verkocht en de tweede was voor mij en de mooiste kleur :). Had de voorkeur voor een adventure..... Die is nog niet leverbaar.....verwacht begin volgend jaar.
De xr is een prima fiets gaat als een speer. Maar je kan er ook prima mee toeren. Ben er door heel Europa mee gereisd......kamperen. Dit jaar in Schotland geweest volgend jaar wordt het Kroatië. Dus dat gaat prima met de xr.
De wens voor een gs was er al zelfs voor de xr. De xr had toen de wow factor....die is inmiddels weg. Nu met de nieuwe boxer is het pk verschil een stuk kleiner geworden.... maar een berg koppel meer;) Dat wordt een feest.

Zal mijn ervaring met de R1250GS delen zodra deze is geleverd......zaterdag 27 oktober8-)

Beste XR het was een mooie tijd.....maar die tijd is voorbij :W
20180624_130503.jpg
 
Tja, ik heb ook wel eens een rondje gereden met zo'n XR en los van de fun vond ik 'm, t.o.v. de toenmalige GS wel erg trillen. Maar ja, tijdje al geen 4-pitter meer gereden dus ik was de wazige spiegels niet meer gewend. Maar dat vermogen was wel erg leuk om te gebruiken.

En ik vond op het grote web nog een plaatje dat mijn mening nog verder ondersteund in mijn uitspraken over de GSA. Alleen weet ik niet of deze koe inderdaad drachtig is.

Koe.jpg
 
Tja, ik heb ook wel eens een rondje gereden met zo'n XR en los van de fun vond ik 'm, t.o.v. de toenmalige GS wel erg trillen. Maar ja, tijdje al geen 4-pitter meer gereden dus ik was de wazige spiegels niet meer gewend. Maar dat vermogen was wel erg leuk om te gebruiken.

En ik vond op het grote web nog een plaatje dat mijn mening nog verder ondersteund in mijn uitspraken over de GSA. Alleen weet ik niet of deze koe inderdaad drachtig is.

Bekijk bijlage 1334316

De inherent intelligente blik van de koe misstaat hier wel een beetje...:+
 
Iemand ervaring met metzeler roadtecs? lees er enorm goede dingen over

Op het gevaar af dat ik word gelynched door op een bandenvraag te reageren doe ik het toch want het gaat tenslotte niet op een GS band. })

Ik had een setje als eerste montage op de RS, d.w.z. de Roadtec Z8. Fijne band, veel grip, ook in de regen maar daarna toch een ander merk/type gemonteerd. Na een 5K kilometers was het nl. uit met de pret en begonnen ze erg zwaar te sturen. Was elke keer weer vervelend als je er net op stapte, maar na de nodige kilometers ging het wel weer. Setje daarna, de Pirelli Angel GT met nog meer grip dan de Metzelers, had hetzelfde probleem. Nu Dunlop Roadsmart III en die hebben dat probleem tot dusver onder de knie hoewel ik er pas 6,5K mee heb gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan