Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Tsja of alle twee......gewoon omdat het kan8-)

Nog 7 dagen..............:]

20181013_135239.jpg
 
Laatst bewerkt:
2yobsp3.jpg


Gisteren bij v Harten vroeg men of ik even de 1250 wilde rijden. Ach.....omdat u zo aandringt dan maar . Dus even kort gereden met het nieuwe blok. Pfff, forse bak extra power hoor. Vooral boven de 6000 rpm vliegt ie naar het rode gebied. Verder qua rijgedrag geen verschil, oke de remmerij voelt iets anders aan. Knap dat BMW het boxerblok weer zo heeft geupgrade.
 
van het weekend even de remmen van de GS onder handen genomen. Remblokken achter waren na 12000km alweer zo goed als af. Glijpen zat zo allemachtig vast dat ik een kunststof hamer nodig had om hem te ontzetten... de glijdende eigenschappen waren waarschijnlijk niet helemaal op durex-niveau :+ dit keer andere compound blokjes, hopelijk gaat dit wat langer mee. Alles weer fris en schoon tot de volgende regenbui :]
 
Tsja of alle twee......gewoon omdat het kan8-)

Nog 7 dagen..............:]

Bekijk bijlage 1335244

Mooie motor, maar legt BMW er nog steeds die afgrijselijke ANAKEE 3 op :r ?
Wàt een rotbanden, véél lawaai, zeer matige grip en snelle slijtage... dié zou ik er VOOR de levering reeds laten afgooien... of je denkt dat er een lager kapot is bij het wegrijden...

Alle alternatieven zijn beter (heb zelf goeie ervaringen met de Pirelli Scorpion 2) :Y.
 
Hmmm das toch niet mijn ervaring met die band hoor, ik denk alleen wel dat ik de 2 beter vond. Tis dat ik de gsa verkocht heb, maar anders zou ik er Pilot roads onder gooien. Offroaden deed ik toch niet meer, en alle sport rijders zijn er laaiend enthousiast over.
 
Erg mooie machine de 1250, maar toch blijf ik nog ff op mn XR, die er achter staat.
En die audi, ach tis maar wat je wilt😀
 

Bijlagen

  • 51344B10-DC18-489F-A41C-D399F26534C5.jpeg
    51344B10-DC18-489F-A41C-D399F26534C5.jpeg
    735,8 KB · Weergaven: 34
Hier ook slechte ervaringen met anakee 3. Kon er niet zo goed op vertrouwen als de bridgestones.
 
Wat nu? Geen "Adventure alias Drachtige Koe" meer? Gefeliciteerd met je "Exclusive" Ik moet die stickertjes nog bestellen voor op de mijne.

Dankjewel. En de auto. Ach.. Ik liep er toevallig tegen aan en de prijs was okay. Ben qua auto helemaal niet merk vast. Heb alles al gereden van Duits, Italiaans, Frans en Koreaans. Heb ik een voorkeur voor een merk? Neuh... Wel voor Europees. Heeft voor mij meer "ziel".
 
Mijn kameraad rijdt vrij fanatiek met Alfa's... geen enkele was zelfs bij benadering enigszins probleemloos... hij noemt dat "karakter".... pfffff.... voor mij moet-ie wél altijd starten en me op bestemming brengen....

Sinds april rijd ik een Alfa Gulia. Tot op heden zonder problemen afgezien van wat hele kleine dingen, van vergelijkbare ernst als ik ze ook bij mijn BMW had. De nieuwe Alfa's zijn zeker niet slecht en zien er tenminste goed uit en het weggedrag is uitmuntend. En je ziet ze wat minder vaak dan BMW of Audi. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan