Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

De F800GSA is nog nieuw te koop, toch? En als ze zo goed doorrijden, waarom had je dan een opvolger nodig? ;-)
 
Brasschaat is één gigantische hoop natte bladeren.... zelfs met de auto slip je van de nul naar de negen.... bij 1 graad ‘s ochtends is dat niet aanlokkelijk op de moto in de regen....

EDIT : na zo'n aansporing van een die-hard als Dirk, kon ik uiteraard ook niet anders dan daarstraks het Japanse monster bestijgen, richting kantoor.... Brrrrrrrrrrrrrrr.... fris aan de vis..... :]


Deze " die hard " zat gisteren met vreselijke regendag lekker in het koekblik.....maar voor de overige dagen nog steeds om 0500 al op de bike.....
Immers nog geen pekel gezien.....
 
De F800GSA is nog nieuw te koop, toch? En als ze zo goed doorrijden, waarom had je dan een opvolger nodig? ;-)
Trillingen in het blok, net te weinig vermogen en koppel, remmen en vering mocht beter. Kortom, koop een AfricaTwin. Ik moet wel zeggen, als ik een woon/werk motor moest kopen, dan zou de 800GSA hoog op mijn lijst staan. Je hebt het vermogen in de spits niet nodig en zolang je niet te hard rijdt loopt het blok mooi rond.
 
Yes ik heb hem. Gisteren bagger weer en vandaag top koffer er op geknutsel. De komende tijd gaan we de GS een beetje aankleden. Valbeugels, verstralers. Ik twijfel nog betreft de koffers. De variokoffers of aluminium bovenladers. De laatste heeft wel mijn voorkeur.....maar de prijs mmmmm en die oerlijke beugels. Ik was van plan om de Tomtomrijder te monteren maar denk toch dat ik de bmw navigatie 6 ga aanschaffen......pffffg kost weer een paar eurootjes'(
Bekijk bijlage 1336455
Proficiat, erg mooie fiets. Voor wat betreft de navigator 6 heb ik nog wel n opmerking. Het scherm is super, de bediening via het wonderwiel is geweldig, en dan houdt t zo’n beetje op.... hij is heel erg langzaam, via bluethoot routes of tracks ontvangen via je vrienden is tergend langzaam ten opzichte van b.v een garmin 590 of n nog ouder type, regelmatig n kwartier voor n route van 200km, omrekenenen gaat blokkerig, de beeldopbouw is vaak idem, er zit n n processor uit t jaar nul in ondanks dat het ook een Garmin is. Ik heb nu een klacht bij BMW motorrad Nederland lopen (die er overigens serieus mee omgaan) ik ben net gebeld en ze gaan de 6 nog eens onder de loep leggen. Mag ook wel voor €800,-. Jij in ieder geval veel plezier met de brommer, we hebben weer n week goed weer tegemoet.
 
Proficiat, erg mooie fiets. Voor wat betreft de navigator 6 heb ik nog wel n opmerking. Het scherm is super, de bediening via het wonderwiel is geweldig, en dan houdt t zo’n beetje op.... hij is heel erg langzaam, via bluethoot routes of tracks ontvangen via je vrienden is tergend langzaam ten opzichte van b.v een garmin 590 of n nog ouder type, regelmatig n kwartier voor n route van 200km, omrekenenen gaat blokkerig, de beeldopbouw is vaak idem, er zit n n processor uit t jaar nul in ondanks dat het ook een Garmin is. Ik heb nu een klacht bij BMW motorrad Nederland lopen (die er overigens serieus mee omgaan) ik ben net gebeld en ze gaan de 6 nog eens onder de loep leggen. Mag ook wel voor €800,-. Jij in ieder geval veel plezier met de brommer, we hebben weer n week goed weer tegemoet.

Ik had dit ook al gemeld in het NAV6 topic, maar ik wil dus ook Nav6 aanschaffen in april, pas als ik weer volop ga rijden. Het is inderdaad een smak geld, maar ik heb nu eenmaal de module al op de motor zitten en anders heb ik dat wiel aan mijn stuur voor de lol..Ik heb nog geen navi, moet sowieso een aankoop doen, vandaar dat ik dan bij de Nav6 uitkom, inderdaad ook voor samenwerking met de motor...Moet er natuurlijk geen Nav7 uitkomen volgend jaar zomer, haha...
 
Afgelopen week veel op de brommer gezeten. Verwarmd vest en handschoenen aan, heerlijk gewoon. Volgende week weer flink aan de bak. Ding staat nu op 173k en hij mag voorlopig nog niet weg.
 
mooi hoor die Honda kleurtjes ;)

ik ben nog tevreden met mijn oude waterbuffel, voor woonwerk heb ik die paar extra paardjes niet nodig en ik kan simpel de klepspeling doen :]
 
Ik denk dat er nu mooie deals gemaakt kunnen worden op de 2e handsmarkt. Bij mijn dealer staat een hele serie ingeruilde GS(A)'s. Zelfs de GS Rally staat er al tussen.'
 
Ik denk dat er nu mooie deals gemaakt kunnen worden op de 2e handsmarkt. Bij mijn dealer staat een hele serie ingeruilde GS(A)'s. Zelfs de GS Rally staat er al tussen.'

Kan ook buitenlandse import tussen zitten. Er zijn motordealers, die veel jonge gebruikte motors uit het buitenland halen voor de handel. Vooral BMW motoren zijn gewild.
 
Voor de ongeduldige liefhebbers van drachtige koeien onder jullie : snok alvast de portemonnee open !!! *O*

Scoop: 2019 BMW Motorrad R1250GS Adventure
Weer een nieuw woord geleerd. 😁
Misschien een eufemisme? 😉

Screenshot_20181104-101206.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan