Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

In de regel rijdt Dirk als pakezel en Shirley met alleen een beauty case. _O-

Anita mag van mij alles meenemen wat ze wilt, zolang ze het maar op d'r eigen brommert knoopt. Vaak komt er na een vakantietrip allemaal kleding uit haar tas die nooit aangeroerd is.
 
In de regel rijdt Dirk als pakezel en Shirley met alleen een beauty case. _O-

Anita mag van mij alles meenemen wat ze wilt, zolang ze het maar op d'r eigen brommert knoopt. Vaak komt er na een vakantietrip allemaal kleding uit haar tas die nooit aangeroerd is.
Deze x eerlijk verdeeld...ze wil immers zelf met een soort tractor rijden dus heeft ze ook zo een grote BMW tas voor haar beautycase vastgemaakt...zit ook 2x zo veel in....
 
Maakt me geen reet uit waar je op zit en wat je meeneemt. Heel veel plezier! Ik ben gewoon jaloers! Zaterdag bardienst op de hockeyclub-O-
 
  • Leuk
Waarderingen: R-V
Oei,
Lijkt me nu niet de meest geschikte discutie voor dit topic.

Wie is er nou begonnen... :+



Nee hoor, je hebt wel degelijk non-binaire personen.

Overigens heb ik de term ‘op de man’ nog uit de hyperbinaire wereld van de militaire dienst.

[knuppel in hoeder pensionado hok]

Voelen is echt iets anders dan wetenschappelijk bewijs.... :+

[/knuppel in hoeder pensionado hok]

BTW: werken jullie wel eens, moet altijd pagina's bij lezen...
 
Laatst bewerkt:
Zal ik dan mijn reactie maar aanpassen?
"Sleutel op de persoon dragen"

Alles wat gezegd word wordt tegenwoordig onder 20 vergrootglazen gelegd😟.
 
Ik vind het best bijzonder dat Waypoint helemaal prat gaat op haar eigen grote afdekkapjes voor die Zumo-houder en de kleine rubber kapjes van Garmin afkraakt, omdat daar de contacten te snel van zouden beschadigen. En op hun zelf ontwikkelde adapter zit dan zo'n klein kapje? Of is dat niet raar?


Waypoint is meer dan één winkel, en in de Waypoint waar ik kom hebben ze het niet gehad over die grote afdekkapjes.

Dat op hun zelf ontwikkelde adaptor zo'n klein kapje zit lijkt me logisch, ze gebruiken gewoon een standaard voedingskabel van Garmin, en dat ding hangt er nu eenmaal aan.
Wellicht zullen ze in bepaalde winkels hun eigen afdekkapje er wij bij promoten.


Dat mijn pinnetje los is gekomen heeft alvast niets met dat kapje te maken, want ik gebruik het niet. ;)
 
Voor degene met een sleutelloze BMW, de sleutel past in een Smint blikje, dan kan hij geen verbinding meer maken en gaat de batterij wat langer mee. Tweede voordeel is dat je de komende week niet uit je waffel stinkt.

Tot zover deze GS Topic Top Tip.

Eigenlijk raar, ze zeggen keyless ride, maar je hebt toch een key nodig. Waarom start je zo'n Beierse koe niet met je Eifoon ofzo? Ouderwetse rommel! :/
 
Vereist idd wel een diepte-investering, maar dan gaat ie wel jaren mee. ;)

A090F3C0-FAE9-40E7-A8F3-77BF5EC64BD5.jpeg
 
Je mag door voor de ijskast Ab...
Prima hotel en garage waar alles veilig binnen staat .
Maar....als we ooit weer naar Willingen gaan proberen we weer een ander hotel
 
Vandaag met de sleutel in de jaszak gereden en geen meldingen gehad. Blijkbaar blokkeert iets in de tanktas het signaal...
 
Terug
Bovenaan Onderaan