Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Voor wie hier alleen mee leest en overweegt een GS aan te schaffen, ik zal de GS rijder eens typologeren;

...
:Z

Hmm, middelbare leeftijd. Bedankt hiervoor ouwe. En ik staar zeker niet de hele dag naar één beeldscherm, ik mag meerdere schermen gebruiken. Gelukkig geen grijze haren voorlopig. Mijn speelterrein is echter de R0, E40 en R4, die A28 ken ik niet. Gelukkig ken ik die voorbereiding niet en schooi ik een route van een andere motorrijder als ik eens ter plaatse ben als ik dan uiteindelijk eens met de motor weg ga.
Wie is ADAC? We hebben BMW assistence toch?
Meer windbescherming hoeft niet, die motor mag niet hoger zijn dan mezelf.

Misschien moet ik toch dringend eens een echtgenote zoeken zodat ik de zin in het leven verlies en genoegen neem met Honda.

Of misschien moet ik je niet zo letterlijk nemen. ;)

Ik mis ook de cliché starbucks referentie.
 
Als je ondertussen begint te converseren met je Begonia's, dan heb ik nog zat klussen liggen in ons nieuwe onderkomen. Ik begin ondertussen hele zinnen achter elkaar te typen van de verfdampen, dus ik heb graag dat iemand de kwast over neemt. :')

Als ik nou tijd had, dan was het te overwegen. Probleem is alleen, ik heb kinderen en die kopen huizen en die moet ik dan weer helpen en zodoende. Jij hebt net onvoldoende prioriteit gekregen om op m'n lijstje te verschijnen.

Oh, en schilderen doe ik niet, daar heb ik een schoonzoon voor.
 
Volgens mij vergeet je nu een stiefdochter Dirk, of zit ze al een poosje in de kelder?

Niet alleen in België kennen ze die oplossing!. :+
 
Je zei het al Tox....stief dochter.....de biologische ouders zijn degenen die zich mogen druk maken over de schoonzoon.....
Dat is voor mij echt anders...voordeel van het zijn van stiefvader is dat je je niet met alles hoeft/moet/kan bemoeien.
Op gepaste momenten kun je en moet je zeggen: dat is niet aan mij om er iets over te vinden of mij hiermee te bemoeien....
Eigenlijk fantastisch....alimentatie hangt ook nooit boven mijn hoofd mocht het misgaan...
Mocht de schoonzoon een flapdrol zijn, kan ik hem mooi de hemel in prijzen...geeft leuke effecten...
 
Je zei het al Tox....stief dochter.....de biologische ouders zijn degenen die zich mogen druk maken over de schoonzoon.....
Dat is voor mij echt anders...voordeel van het zijn van stiefvader is dat je je niet met alles hoeft/moet/kan bemoeien.
Op gepaste momenten kun je en moet je zeggen: dat is niet aan mij om er iets over te vinden of mij hiermee te bemoeien....
Eigenlijk fantastisch....alimentatie hangt ook nooit boven mijn hoofd mocht het misgaan...
Mocht de schoonzoon een flapdrol zijn, kan ik hem mooi de hemel in prijzen...geeft leuke effecten...

Zo lang-ie maar mooi het zout kan aangeven... zoals de immer wijze Wim Sonneveld zei.... ;)
 
Ingeslikt.....:+:+:+

TenCats krijgt nu een kleine aanval van preutsheid... 8)7

Waarom dat dan? Buiten beeld boeit mij niet. }:O

En ik heb niet te klagen over de schoonkids. Niet allen heeft dat tot nu toe een oogst opgeleverd van 3 mini-koters, maar ik heb ook geen problemen met de motorgezindheid van de 3 nieuwe aangeklampte familieleden.

Schoonzoon 1 heeft z'n motorrijbewijs maar moet zich alleen wel behelpen met de motor (Suzuki SV650N) van dochter 1, schilder/schoonzoon 2 wil graag z'n A-tje halen maar is er nog niet aan toegekomen en schoondochter heeft zowel een A-tje als ook een motor (Suzuki SV650).
 
Ben op de markt voor een 'nieuwe' motor.
Nu twijfel ik tussen een Tiger 800XC en een GS1200 Adventure....

Nu heb ik een aantal GSA gezien uit 2006/2007, echter krijg ik niet een duidelijk hoe het staat met betrouwbaarheid van deze bikes. Kan iemand mij daarbij helpen?

De Tiger 800xc is zeer betrouwbaar maar vind hem wat minder stoer :(
 
Ben op de markt voor een 'nieuwe' motor.
Nu twijfel ik tussen een Tiger 800XC en een GS1200 Adventure....

Nu heb ik een aantal GSA gezien uit 2006/2007, echter krijg ik niet een duidelijk hoe het staat met betrouwbaarheid van deze bikes. Kan iemand mij daarbij helpen?

De Tiger 800xc is zeer betrouwbaar maar vind hem wat minder stoer :(
Ik pak chips en cola...
 
Nou van BMW kennen we allemaal de kwaaltjes. Een Tiger uit die tijd schijnt na een ton op de teller een nieuwe distributiecentrum te willen. Gezien bij een 1050 en was normaal volgens de dealer. Je gaat wel ff 1400euro achteruit.
De holle klepstelen van een 2006 adv zijn trouwens ook mogelijk een bron van flinke financiële donaties aan de reparateur.
Op het gs forum is genoeg leesvoer om je zodanig bang te maken dat je een Japanner gaat kopen.
 
vanaf 2007/2008 heeft de GS een ander type ABS unit welke betrouwbaarder is, kan je een flinke rekening besparen.

De tiger is zo mogelijk nog lelijker dan de GS, maar er rijden er wel minder van rond :+

Ik zou gewoon eens een proefritje maken
 
De Tiger oogt voor mij altijd als een Chinese kopie van een F800 (hetgeen het feitelijk ook is)...

Of dat slecht is weet ik niet :-)
 
Wordt wel in Thailand in elkaar gezet, maar dat geldt voor de F850 ook ondertussen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan