- 12 mei 2008
- 38.729
- 7.754
Zo, het kofferrek en de passagier voetsteunhouders zijn weer terug gemonteerd. Nu 'a little less conspicuous' ...
Bekijk bijlage 1371644
... nu nog de valbeugels ...
en je stuur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo, het kofferrek en de passagier voetsteunhouders zijn weer terug gemonteerd. Nu 'a little less conspicuous' ...
Bekijk bijlage 1371644
... nu nog de valbeugels ...
Maatje van me heeft hier mee gereden!!! Hij was erg enthousiast...
Bekijk bijlage 1379514
Echt? Heb wel eerder topkoffers gehad, waar inderdaad 120-130 km/u staat. Dat klinkt wel goed dan...
De waarheid, niets dan de waarheid... je mag tegenwoordig flink aan de rol met een Vario-topcase...
Bekijk bijlage 1379596Bekijk bijlage 1379596
Echter maximaal 5kg.... Denk niet dat iemand zich daar aan houd, maar we klagen wel over pendelen....
Aj... Niet leuk!Hmmm, dan heb ik vandaag niet geleefd.
Sowieso al een slechte dag vandaag. Vanochtend wreed gewekt door geschreeuw en herrie op straat; heeft een of andere lijp een forse deuk in de rechter voorportier van mijn auto getrapt. Vervolgens wilde ik op de motor naar Nieuwegein (dingetje van de GS Club), maar de straat nog niet uit of er staat een schreeuwende melding op mijn display over de bandenspanning. Achter nog maar 0,6 bar ... schroef in de band.
Die Plakveter ga je toch niet laten zitten?Vanavond even de wielen gewisseld. Spaakvelgen zitten er weer onder en de lekke band is inmiddels voorzien van een plakveter. Over een paar dagen maar eens kijken of die de lucht erin houdt ...
het verschil tussen een R en een GS is klein , maar de leukere 2008 + modellen zijn een stuk duurde minstens 7,5 K d