Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Voor mij was mijn lengte van 2m met relatief lange armen en benen ook de reden om voor een GS te kiezen.

Met stuurverhogers, hoger zadel en groter windscherm gaat dit tot nu toe goed.

Met auto's is het inderdaad lastiger. Ik merk dat naast hoge auto's ook veel elektrische auto meer ruimte beiden (daar er niet zo'n grote motor voorin hoeft).
Deze combinatie is niet handig met een baas die alleen diesels van Mini, VAG MQB en Mercedes A klasse toestaat als bedrijfsauto.
 
De reden dat ik vroeg of Rob ook een basketball liefhebber was, is omdat ik het ook ben....
Ik ben zelfs nog 1 jr prof geweest en speelde in de eredivisie......
 
Die ouwe van mij heeft ook jaren in de Apollohal gezworven, in de jaren 60 bij DED gespeeld, ook eredivisie. Hij heefft daar nog met Mart Smeets gespeeld, destijds een wat schuchtere jongeman. Ik kwam niet verder dan het lokale clubje in Leusden, maar ook ik heb nog altijd de voorliefde voor het spelletje.
 
Fotootje uit mijn scholiertijd... kan kloppen.... :Y

HULK BASKETBAL (1).jpg
 
On topic: collega motorrijder (superduke) bezig met een motorweekend in de moezelstreek in hemelvaartweekend,
Blijkt geen makkie te zijn, Alles volzet,😥,
Weet iemand nog een gezellig hotel dat zou kunnen vrij zijn?
 
Trouwens, Maniac, jouw nummertje 10 of 11 (VESPA) moet zo stilaan toch gearriveerd zijn.... ?

Fotootje dus, graag ... bij voorkeur met Shirley erop... kwestie van de esthetiek-vereisten.... ;)


Haa Marc...ik.zal haar proberen over te halen om te poseren op de wesp....

Die heeft er inmiddels 600km op staan.
Rijdt verassend snel...tot plm 70 moet een gs flink zn best doen om mij voor te blijven...top op de teller plm 130.....
Rijdt echt leuk !!!
Nog even geduld voor de foto dus...
 
Mijn GS is inmiddels ingeruild, maar ik heb nog een Touratech (Zega) kofferset over. Zij en topkoffer. Koffers zijn goede staat, de frames verdienen wat verf omdat die altijd op de motor hebben gezeten. PM maar bij interesse :)

Er zitten wat meer stickers op tegenwoordig :P Top koffer past een helm in.

Koffers_Klein.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan