verdamme
MF'er
- 20 jan 2015
- 53
- 0
Thx daar staat alle info die ik nodig heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thx daar staat alle info die ik nodig heb
Mijn één-cylinder GS die had het pas heet...het blijft niet specifiek bij een GS, mijn K kan er ook wat van. vooral met deze temperaturen.
Ik wijt het in mijn geval aan overdwarse cilinders en gekke luchtstromen omdat baksteenvorm.
Mijn één-cylinder GS die had het pas heet...
v/h Ozner,
De stoom kwam er af. Ik zag het (bijna) gebeuren.
Pffffffffff.... gisteravond in F aangekomen na autorit bij 42 graden (!) en vandaag te heet om te rijden.... balen....
Bekijk bijlage 1405311
De rest van de fans zitten hier in de kelder, ik ben er zuinig op.Da's wel wat waard hè, zo'n fan. Heb je er nog meer?
Ik heb een vraag waar jullie misschien antwoord op kunnen geven :
Ik ben dit weekend wezen rijden in de Eifel met mijn gsa. Wat een mooi gebied zeg !!
Gister tijdens de rit begaf mijn achterveer ( of het ESA systeem ) het. Ineens een hele slappe schokbreker achter. In de modus soft rijdt het nu nog het “beste”. In normal en hard blijft hij veren na een klein bobbeltje en is het net of je op zee zit. Ik zag dat als ik nu de vering verstel dat de ring bij de veer zich niet meer versteld als ik hem op een andere stand zet maar de uitgaande vering word nog wel aangepast. Dit rijdt echt voor geen meter nu.
Hebben mensen dit hier ook meegemaakt ? Of weten jullie wat er dan precies aan de hand is ?
Alvast bedankt.
Hierbij nog een fototje van het weekendje weg :
Bekijk bijlage 1404010
Bij welke dealer heb je hem dan langs gebracht? Begin vorig jaar ging mijn achterdemper lekken en omdat ik toch een onderhoudsbeurt bij Houtrust had gepland dat daar meteen gemeld. Voor het plaatsen van een nieuwe demper werden dezelfde kosten gemeld die jij al aangaf. Maar ze gaven ook aan dat zij de demper konden laten reviseren bij Jan Droog. Zo gezegd zo gedaan, een kleine week later kon ik de motor weer bij Houtrust ophalen. Ik betaalde er €500 voor als ik het met goed herinner. Zelf naar Jan Droog gaan was dus nog iets goedkoper geweest maar ik vond het een goede service en had zelf nergens omkijken naar.