Ilmar
MF veteraan
Gewoon weer een ktm kopen en je vrouw lekker zelf laten rijden op haar eigen motor ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is een allroad die daadwerkelijk geschikt zou moeten zijn om een rondje rond de wereld te rijden. De motor is zo gebouwd dat je de meest voorkomende reden van stilstand zelf kunt oplossen. BMW had dezelfde visie met de F800GS/A.Als ze die AT nu eens op z'n minst op tubeless wielen zouden zetten misschien... maar nu heeft 'm toch teveel nadelen tov de andere dikke allroads wat mij betreft.
Pk's heeft dat ding genoeg, om en bij de 100pk is prima voor mij. Maar EN een ketting EN binnenbanden is er tocht net teveel aan.
Het is een allroad die daadwerkelijk geschikt zou moeten zijn om een rondje rond de wereld te rijden. De motor is zo gebouwd dat je de meest voorkomende reden van stilstand zelf kunt oplossen. BMW had dezelfde visie met de F800GS/A.
Tubeless wielen boeit mij niet, maar anders is er een set te koop om je velg luchtdicht te maken. Mijn laatste lekke band was bovenop Col de Sommellier. Er komt daar geen wegenwacht en het is 20 km offroad naar het dichtst bijzijnde dorp. Ik was blij met bandenlepels en een plakset.
Dat lijkt me een echte hooligan bike? Vergelijkbaar met de XT660...? Gaaf..Ik heb om mijn KTM ENDURO 690 sinds kort de heavy duty tubes liggen.
Als je een allroad koopt om er alleen mee te rijden in the urban jungle, dan kan ik me voorstellen dat je gaat miepen over binnenbanden.
Dat lijkt me een echte hooligan bike? Vergelijkbaar met de XT660...? Gaaf..
Als je een allroad koopt om er alleen mee te rijden in the urban jungle, dan kan ik me voorstellen dat je gaat miepen over binnenbanden.
Vanaf de eerste meters, nu 3.500 km en het wordt erger.
Als je het nog niet gehoord hebt, heeft jouw motor er geen last van...
Wat een gedoe met die nieuwe 1250 GS..Heb ik dan het goede type te pakken met een stabiele 1200 GS LC 2015?
Jep, en ik had mijn perfecte LC van 2015 moeten houden...
(nog) geen last van plop- of rinkelgeluiden 4500 km's
(wel gisteren de zaak (valbeugels) in evenwicht gebracht, rechts had al eens schade, gisteren links op de zij gelegd
)
zei de man die nog niet gevallen was?Er is ook een instap versie ven de GS voor minder ervaren rijders