Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De vario koffers raad ik met hetzelfde tempo weer af, al is de montage van de koffers wel deftig.
Laatste vakantie heeft mijn ega de Vario's thuis gelaten en mijn roltas van 35 ltr meegenomen.
Ik ben over gegaan op SW-Motech Dakar tassen en anders waren het alu zijkoffers geworden die van boven geladen kunnen worden.
nd ben ik aan het nadenken om een R100GS te verbouwen tot enduro (Dakar replica), dus er zit weer een GS aan te komen. Mijn vrouw rijdt op haar 3e F700GS.
De CRF1000 is op dit moment de beste motor voor wat ik er mee wil.
verkeerde topic D.J.
De onderhoudsinterval op alle 1200 boxers is 10.000 km. Nastellen van kleppen hoeft bij de dohc niet vaak overigens, alleen de fabriek stelt een inspectie voor. Als er geen valbeugels om de kop heen zitten is klepspeling controle een klusje van niks. Nastellen is bij de 2012 modellen iets meer werk omdat er afgesteld wordt met shims, dus de nokkenas moet er uit.goedemiddag
om even met een specifieke in huis te vallen meteen.
Klep stellen interval van de BMW R1200GS 2012 model ?
thnx
De onderhoudsinterval op alle 1200 boxers is 10.000 km. Nastellen van kleppen hoeft bij de dohc niet vaak overigens, alleen de fabriek stelt een inspectie voor. Als er geen valbeugels om de kop heen zitten is klepspeling controle een klusje van niks. Nastellen is bij de 2012 modellen iets meer werk omdat er afgesteld wordt met shims, dus de nokkenas moet er uit.
TenCats nog een vraag?
De onderhoudsinterval op alle 1200 boxers is 10.000 km. Nastellen van kleppen hoeft bij de dohc niet vaak overigens, alleen de fabriek stelt een inspectie voor. Als er geen valbeugels om de kop heen zitten is klepspeling controle een klusje van niks. Nastellen is bij de 2012 modellen iets meer werk omdat er afgesteld wordt met shims, dus de nokkenas moet er uit.
TenCats nog een vraag?
De onderhoudsinterval op alle 1200 boxers is 10.000 km. Nastellen van kleppen hoeft bij de dohc niet vaak overigens, alleen de fabriek stelt een inspectie voor. Als er geen valbeugels om de kop heen zitten is klepspeling controle een klusje van niks. Nastellen is bij de 2012 modellen iets meer werk omdat er afgesteld wordt met shims, dus de nokkenas moet er uit.
TenCats nog een vraag?
bij een 2012 hoeft er geen nokkenas uit hoor. Borgclip van de sleeptuimelaar as demonteren en je hebt zo de tuimelaar in je handen, halfkogeltje wisselen en weer retour met een nieuw clipje.
Vanaf de LC modellen moeten de nokkenstokken er wel uit. Bij deze is er ook een kans dat de distributie afgesteld moet worden. Deze wil soms verlopen.