Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik doe, na 4 decennia huwelijk, nog steeds niet altijd mijn eigen goesting, maar gelukkig zijn onze goestingen meestal parallel gaan lopen...


Voor mij is het simpel...

Ik leef maar één keer.
Ik doe mijn eigen ding, m'n eigen goesting, de enige waar ik rekening mee hou is mijn vrouw.

Al de rest boeit me niet...
 
Heb vandaag een rondje Eifel gedaan,
Alleen jammer dat ik me van thuis uit zo ver moet verplaatsen eer het leuk wordt, en dat was dan nog relatief, "iets" te veel verkeer om vlot te rijden, maar de temperatuur was heerlijk.
(Sorry, geen foto's, als ik alleen rij neem ik daar geen tijd voor, Had misschien de goulash soep van de Bikerranch kunnen fotograferen en posten😊)
 
Da denk ik... 🧐


Die passen zijn zelfs met een volbeladen Supertenere te doen.. _O-

Dus ook met een R1250GS adv.... om het een beetje ontopic te houden. :t
Totdat het geregend heeft......... De klei op de Parpaillon verandert dan in een soort van glijbaan. Op de Sommeillier hebben wij een groep GS'en gezien, volbehangen met de hele Touratech catalogus, maar van de hoogvlakte naar de top zagen ze niet zitten. Allen te bang om een krasje op te lopen.
 
Toen ik met mijn KTM 690 ENDURO R de Sommeiller opreed (naar de top, jaja) kruiste ik een Fireblade... ook flink louterend,... :+
Als je niet teveel om je motor geeft kan het ook met een Fireblade. _O- De kans dat er een kei door je kuip heen stuitert is groot, maar met geduld en angst/inspanning zweet kom je er vanzelf.
Komend jaar gaan we op brikkentoer met supersports, dus dan ga ik het meemaken. Ik ben me al aan het beraden welke overjarige, olie hoestende racer ik ga aanschaffen. Wat zal Greta over de jank gaan als ze van de plannen hoort. :+
 
Dan wordt het toch uitwijken naar een ander merk.

BMW heeft veel verschillende modellen C, LT, S, ST, GS, R, RS, RT, RR maar een SuperSport zoals b.v. bij Ducati zit niet in het programma.
 
Als je niet teveel om je motor geeft kan het ook met een Fireblade. _O- De kans dat er een kei door je kuip heen stuitert is groot, maar met geduld en angst/inspanning zweet kom je er vanzelf.
Komend jaar gaan we op brikkentoer met supersports, dus dan ga ik het meemaken. Ik ben me al aan het beraden welke overjarige, olie hoestende racer ik ga aanschaffen. Wat zal Greta over de jank gaan als ze van de plannen hoort. :+

Wat doen jullie die overjarige ruggen van jullie toch aan ?
Was het niet reeds voldoende pijnlijk om elke 4 kilometer te moeten stoppen en bukken om elementaire onderdelen op te rapen, dat de de weinige ongestoorde kilometers ook nog eens verkrampt op een buikschuiver moeten worden afgelegd ?
Stelletje masochisten !!!
 
Dan wordt het toch uitwijken naar een ander merk.

BMW heeft veel verschillende modellen C, LT, S, ST, GS, R, RS, RT, RR maar een SuperSport zoals b.v. bij Ducati zit niet in het programma.

Nou, ik zou de S1000RR toch niet vergeten in dit rijtje. Maar of je die voor € 500,-- kunt vinden :?

s100rr.jpg
 
Ik denk dat BMW gezien de Duitse geschiedenis van de afgelopen eeuw niet snel een model de designatie 'SS' zal geven.

Ik zie de photoshops nu al voor me...

Maar de S1000RR (en de HP4) zijn wel degelijk motoren in het supersport segment...
 
Het is me nog iets te warm voor de winterstop. Die valt meestal samen met de wintersport.

Met normale banden blijf ik ook het liefst weg van glibberige ondergrond.
 
Die staat wel te koop ja...maar voor het 11 voudige van de toegestane 500 euro.......maar dan heb je wel cardan Chris....en tubeless banden...:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan