Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

eind 2017, kan modeljaar 2018 zijn, dus dan zou een 2017 ook kinderziektenvrij kunnen zijn ja :)
 
Of ene met meer kilometers dan betaal je minder en zijn de kinderziektes ook al lang vervangen. En deze motoren kunnen echt kilometers aan. Het zijn de normale slijtage dingen zoals keerringen en lagers die slijten en die vervang je goedkoop.
 
Na jaren op een Yamaha super ténéré 750 gereden te hebben, waarvan de laatste 10 jaar op één met een 850 4TX motortje, hield dat 2 jaar geleden abrupt op door een stukgelopen blok.

Na inmiddels 2 jaar op een TDM 3VD rondgereden te hebben (waar ik nooit echt vriendjes mee kon worden) overgestapt op een 1150 adventure. Tijd dus om mij hier even te melden.

Bekijk bijlage 1437644
Welkom
 
Tsja, ik had een betrouwbare Dominator voor je te koop, maar helaas zal je je leven moeten blijven riskeren in je "plug maar in" koekblik.
 
De veervoorspanning van mn f650gs lijkt niet makkelijk te draaien. Die grote zwarte knop. Hoe zwaar draaien moet zoiets gaan?
 
@Peetor
Bij de tweepitters zit onder je zadel een zwarte sleutel verstopt waarmee je de knop makkelijker kan bedienen. Maar ik weet niet of de eenpitter dat ook heeft.

Nr 5 in dit plaatje:
diag_ag3s.jpg
 
Als ik 't goed heb is dat een hydraulische voorspanner, dus echt zwaar zou die niet mogen draaien, misschien is de schroefdraad (die de hydro cilinder indrukt) vervuild of beschadigd?
ok... bedankt.. ik moet dan even kijken waarom de knop niet wil draaien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan