Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doet me terugdenken aan een trip. Met vlotte rijstijl kon de oude africa twin mee, maar ik had nog veel reserve en mijn verbruik was de helft van de AT.
En mijn 136 pk gebruik ik nooit, maar het koppel tussen de 2000 en de 5000tpm wordt wel vaak aangesproken.
Het verschil in vermogen en koppel is bijna 50%.......als je een AT behoorlijk belast lusten ze best een slok ,, terwijl een TA met 100 a 150 cc minder best een erg zuinig was . terwijl het verschil in vermogen niet echt groot is.
maar een K&N luchtfilter en een afstel sessie door mensen die het echt kunnen doet veel goed voor het verbruik en vermogen bij een AT ,, en TA met geavanceerdere carburateurs levert ook wel wat op
Het verschil in vermogen en koppel is bijna 50%.......
Eh, er ligt geen plas olie onder... ben je wel zeker dat er olie in zit ???
Ik wil wel applaudisseren voor je nieuwste staaltje van handigheid, waar ik best afgunstig op ben, maar ik kan er met mijn kop niet bij, waarom sommige mensen zo graag met een vehikel rondrijden dat ook in zijn beste dagen nog niet aan de hielen kon likken van een hedendaagse brommert. van hetzelfde merk/type...
Ik weet het , ik ontbeer wellicht het noodzakelijke gen daarvoor, maar met de term "karakter" leg je me die voorliefde echt niet uit...
And now for something completely different............ ToX is weer aan de GS, maar dan een echte.
Geen watergekoelde laptop op wielen! Nee een echte tweeklepper R80GS, zo'n adventure fiets zoals Hitler hem graag zag. (gezien zou hebben, zo oud is mijn exemplaar niet)
Het is r80 met 1000cc kit, hoogcompressie zuigers en een door een debiel verzonnen uitlaat. Het gevolg is dat hij snel is voor z'n oude dag.
Er prijkt een volledig instelbare WhitePower veer boven de cardan en ook in de vork zit iets niet origineels. Hopelijk laten de KKK en "Kick out Zwarte Piet" me met rust. In ieder geval, er zit vering op.
Niet zonder trots kan ik melden dat deze brommert zelfs een klokje en een toerenteller heeft. Jullie hoeven niet te applaudisseren, maar het zou wel op z'n plek zijn. Niks TFT, gewoon analoog en afleesbaar bij daglicht. Of ze in het donker te lezen betwijfel ik, maar af fabriek was dat in ieder geval het geval.
Bekijk bijlage 1443910
Bekijk bijlage 1443911
Nog één keer over die NC beginnen en ik ga een ban voor je aanvragen.geld dat niet voor alle merken en soorten motoren
een CB750 word door een NC 750 X zoek gereden, die 10 pk meer helpt hem niet,, ....
Nog één keer over die NC beginnen en ik ga een ban voor je aanvragen.
Slijk, ik snap wat je zegt en ook ik vraag me wel eens af wat voor een ellende mijn brein met mij uithaalt. Uiteindelijk is het enige dat ik kan verklaren dat ik het leuk vind om te creëren en te restaureren. Uiteindelijk met een Co2 proestende koffiemolen bergen beklimmen is iets wat je niet moet proberen te rationaliseren. Je ziet ook de rode broeken brigade met stok oude en peperdure Porche's van 5 sterren hotel naar 5 sterren hotel gaan. Heb je wel eens in zo'n ding gereden?........
wel iets boven mijn budget , maar toch ....
Dan ga je toch gewoon voor deze: ② Prachtige Honda NC750S - Motoren | Honda | 2dehands
Die rode is wel een heel nette motor... hoe krijgen ze die toch zo perfect schoon ???
Tweedehandsmotoren zijn in NL inderdaad ontieglijk duur :
Misschien valt deze wél in je budget (ook na inschrijving in NL) :
Honda van € 5.500,-
Vind uw Honda € 5.500,- - Op de grootste online automarkt, Europawijd.www.autoscout24.be
Die blokkendoos is in ieder geval spannender dan die Honda.