Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Iemand die goede ervaringen heeft met een bedrijf die stage 2 tunen van BMW R1250GSA of andere GS kan uitvoeren?
 
Ja, niet voor uit te branden! :+
Maar meer is altijd beter, leuk speelgoed :)

Zoek ook nog een mogelijkheid om meer roffels uit de Akrapovic te krijgen.
 
Zoek ook nog een mogelijkheid om meer roffels uit de Akrapovic te krijgen.


makita-bhr202z-400_2.png
 
Hoho, ik zeg MEER. Niet HARDER. Ik herhaal. NIET harder. Dat liever niet :)
 
ruud fredriks (tovami) in goes, vraag die eens die heeft mijn k1200r ook netjes gekieteld
 
Ik heb 'm uiteraard niet gehoord, maar ik had ooit een tweedehands YAMAHA XT660 met 2 LeoVince uitlaten en die maakten een énorm, echt asociaal kabaal, zelfs met de DB-killers erin... ik was echt gegeneerd voor mijn buren...
Had ik ook maar met de originele dempers viel dat mee
 
Gevonden bij het opruimen van m’n schuur. Een BMW sleutelsetje van m’n (jaren geleden verkochte) R 1200 GS (bouwjaar 2007). Heb de motor niet meer en ben geen sleutelaar. Kan ik er iemand blij mee maken? € 15 lijkt me niet te duur.

36D1B3C7-6AC2-4978-BC8D-04183678C0C5.jpeg3CBD31D0-7A3A-4233-B4FC-582433C8B7D6.jpeg
 
Toch een geschikte positie gevonden voor de navigatie. Rijd met een f800gs met f700gs laag scherm, dus boven de km teller ging niet.
Genoeg zicht zonder extreem naar beneden te hoeven kijken.
20190901_204856.jpg


(Oude situatie XT1200)

20190622_115401.jpg
 
Jij gebruikt tenminste nog je motor...

Mijn GS is echter nog niet ingeschreven of verzekerd en gisteren kwamen de twee kleindochters nog hun Sinterklaas halen, zodat opa slechts likkebaardend richting tuinhok-cum-Versys kon staren, terwijl het terras lekker opdroogde en de lucht flinke blauwe plekken vertoonde... snif...
 
Face it Slijk...de winter voor de deur...
Nat, koud, sneeuw, pekel....

Doe mij maar de auto tot maart...
Maar wie weet....tot dan nog.wat dagen met goede omstandigheden dat we wel kunnen rijden..
 
Het is lekker de tijd om je motor eens uit elkaar te trekken in een verwarmde, geïsoleerde werkplaats. Ik weet dat ik daarin doorsla en het ding voor zijn leven vermink, maar een beetje doelloos poetsen en prutsen werkt kalmerend op mijn brein. Die GS werkt beter dan welke therapeut dan ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan