Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Dat ziet er wel netjes uit!
En kwa materiaalkost zal het niet veel duurder zijn vergeleken met zelf spuiten.
YouTube staat allesinds al vol DYI filmpjes! :t

Kwa kleur vind ik eig het originele matte groen van de recentere modellen het mooiste.
1581501840789.png
 
Gefeliciteerd RB :t

Zelf spuiten zou ik niet aan beginnen, tenzij je snel tevreden bent. De optie om panelen te kopen ipv te laten spuiten kan interessant zijn. Een paneel spuiten kost richting de €150,-, dan weet je wat je maximaal voor een paneel moet betalen.

De mat brons versie heb ik gehad. Deze panelen passen niet allemaal op de oudere versies.



Check overigens je kettingspanning even, hij lijkt op de foto wel erg strak te staan.
 
Zelf proberen te spuiten, het deel wordt immers omringd door zwarte panelen dus als de kleur iets afwijkt van het andere zilver/brons: dat valt nauwelijks op.

Opvallend bij deze GS-en is de letterlijk koele locatie van de spanningsregelaar. Ik vind het 'open frame idee' uiterlijk van deze motoren niet heel fraai (nogal apart) maar dat is puur persoonlijk. Het zal supergoed rijden. Veel plezier ermee!!!
 
Goede optie. Dat moet ik zeker eens bekijken!
Dan moeten idd wel alle panelen aangepakt worden. Lijkt me zoiezo moeilijk om zelf te doen, met al die hoekjes en kantjes.
Even inlezen.
Als je zelf wil wrappen kan het sneller gedaan zijn. Ik heb er ook eens een gewrapt en ik was 150 Euro kwijt aan materiaal met een goede kwaliteit van folie.

P.s. limoengroen is een goede kleur.
 
A41? Die vond ik ook tegenvallen tov de A40, toch zeker qua levensduur.

Michelin vind ik altijd wel ok, zowel de PR5 als de Anakee Adv die wat mij betreft toch net iets beter smoelen op een allroad.
Ik heb 16000km gedaan met de A41. De voorband was op, achterband had zeker nog een paar 1000km potentieel. Met de TKC70 deed ik 18k.
Ik vond vooral dat de banden niet goed aanvoelden.
 
Apart, zo twee komma's voorafgegaan door een spatie, geen hoofdletters gebruiken, je geen bal aantrekken van de dt-regel en geen komma tussen hoofd- en bijzin. Maar als je het zo mooi vindt?

SorryNotSorry
 
Ook grappig dat men op een Nederlands forum spreekt over Grammar Police en geen Grammar Nazi.

Iets historisch? *pssst, ze zitten daar*
 
Ook grappig dat men op een Nederlands forum spreekt over Grammar Police en geen Grammar Nazi.

Iets historisch? *pssst, ze zitten daar*


omdat het woord nazi, toch wel gevoelig kan liggen, heb geen zin in problemen met een mod , er zijn zat grappige plaatjes waar een verband word gemaakt met dit,
ik wil het leuk houden, erger iemand zich aan mij , vervelend :W , maar niemand verplicht hen om te reageren of ze te lezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan