Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Hoi! :) Aan je foto's te zien houd jij er ook van om in de bagger te spelen op twee wielen.

Ik moest even m’n foto’s terugkijken om te achterhalen hoe je tot die conclusie bent gekomen:P
Ik vermoed dat die TDM met nopjes er de oorzaak van is maar dat ben ik dus niet. Was een voorbeeldje hoe zo’n TDM er toch nog stoer uit kan zien.

Heb in het verleden wel langere stukken onverhard gereden met een XT600 in Australië en met de XTZ750 ben ik naar Nepal gereden.

Voor de GS blijft offroad beperkt tot wat onverharde weggetjes als die op m’n pad komen. Gebruik de motor dagelijks voor woon-werk en ben daar ook van afhankelijk, 2e motor is geen optie. Kans op schade door offroad gebruik heb ik dus liever niet, en alleen al door die gedachte denk ik dat ik offroad niet lekker op de motor zit.
 
Ik moest even m’n foto’s terugkijken om te achterhalen hoe je tot die conclusie bent gekomen:P
Ik vermoed dat die TDM met nopjes er de oorzaak van is maar dat ben ik dus niet. Was een voorbeeldje hoe zo’n TDM er toch nog stoer uit kan zien.

Heb in het verleden wel langere stukken onverhard gereden met een XT600 in Australië en met de XTZ750 ben ik naar Nepal gereden.

Voor de GS blijft offroad beperkt tot wat onverharde weggetjes als die op m’n pad komen. Gebruik de motor dagelijks voor woon-werk en ben daar ook van afhankelijk, 2e motor is geen optie. Kans op schade door offroad gebruik heb ik dus liever niet, en alleen al door die gedachte denk ik dat ik offroad niet lekker op de motor zit.


Haha, duidelijk. Niet aan gedacht dat het misschien niet allemaal eigen foto's zijn.... :+
 
Dan vraag ik het toch? :Y

Ik sta nog steeds vermeld bij de berijders/eigenaren ener GS of soortgelijks, maar ik hoor inmiddels in het gedooghoekje als afvallige.
Niet dat ik van dat laatste spijt heb want na 5 GSsen vond ik het wel genoeg op die hoogpoters.

2020-06-20-160707.jpg


Waarvoor dank.
 
Thanks Erwin. Misschien moet de OP ook een keer worden opgeschoond en alle inactieve en uitgerangeerde eruit gooien. Er staan er tussen die hier al jaren niet meer geweest zijn en/of geen GS meer rijden.
 
Big Bull, Bodisapha, Cascas, Denser, Don Dalton, Enjoy Rider, Johnjohn, Joker E, Kato, Linking, MDS, Miekus, Mike, Ozner, Spotlight, Stampertje, Toti, Yke, Akula, Scorp en Viking. Volgens mij heb ik zo alle afwezigen wel gehad.
 
IMG-20200706-WA0003.jpeg
Toch goed dat er RDC op de GS zit,
Moet die ergens in Simmerath opgeraapt hebben vandaag,
Nog thuis geraakt met 1,1 in de achterband,
Een reden te meer om de Bridgestone te vervangen door een RA3.
Zat ook al aan de slijt-indicator.
Morgen eens naar de bandenboer bellen voor een afspraak.
 
RA3's zijn ook niet vrijgewaard van lekkages ...
2.jpg

maar deze is weer gerepareerd met een parapluutje
4.jpg

Overigens, doorrijden tot 1,1 bar
default_icon_eek.gif
was je niet bang dat de band van de velg zou lopen?
Ik heb een draagbaar pompje met eigen accu. Daarmee kun je snel even bijpompen.
pompje.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan