Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik heb gewoon een heel klein handpompje.....nix electrieks.........kan ik wel 100 banden en meer mee oppompen......krijg je dikke armen van....:)

Zal eens een fotootje plaatsen......( past in je topkoffer)

Daar komt de foto....
Ik heb er een handschoen, gs uiteraard, naast gelegd om een idee te krijgen van het formaat...

20200707_150354.jpg


Maar aangezien ik nogal lui van aard ben, heb ik toch dat electrieke ding vandaag besteld....
 
Daar komt de foto....
Ik heb er een handschoen, gs uiteraard, naast gelegd om een idee te krijgen van het formaat...

Bekijk bijlage 1520515

Maar aangezien ik nogal lui van aard ben, heb ik toch dat electrieke ding vandaag besteld....
Enig idee hoe lang je er over doet (met gespierde armen😊) om een 170/60 op te pompen met dat pompje?
Hebben jullie ook zo'n compacte veterset bij 't ehbo setje zitten?
 
Hebben jullie ook zo'n compacte veterset bij 't ehbo setje zitten?

Nee, ik heb deze set:
 
Iemand enig idee waar je in deze tijd van dagrijdverlichting etc nog een aftermarket knop voor op je stuur zou moeten hebben?

DSC00067.jpg


DSC00071.jpg


Enige wat ik me kan bedenken is dat het te maken heeft met (het kunnen in- of uitschakelen van) die (verlichte) BMW logo's op de zijkant :?
 
IMG_20200708_221239.jpg


Pretpakketje voor de 1200GS.

Morgen maar eens kijken of ik een en ander kan installeren.

* Nieuwe iridium bougies
* Beetje vet voor de cardan splines

En ook een recyclizer besteld. Al is het maar om hem te proberen. Kan voor €35,-- nog een keertje!

Oh en er zit een K&N filter in. Dus die word ook nog even schoongemaakt en opnieuw in de olie gezet.

Druk dagje :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan