HenC62
Bumblebee
Dat zijn idd mooie fietsen bij Harry, prijs ook netjes...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mijn dealer zijn de DOHC exemplaren van 2010-2012 gewoon de meest betrouwbare GS-en ooit.Idd, neem aan dat als de keuze er is dat een 2010 exemplaar te verkiezen is boven een 2008 ivm de nieuwe koppen? Of heeft die weer andere zwakke plekken ten opzichte van de oudere types?
Valt me ook op dat de prijzen voor een 2010-2012 bijna hoger liggen dan die van de eerste LC's van 2013/2014.
Ik heb gisteren bij een officiele BMW dealer mijn 2012 R1200GSA DOHC een 20dkm (grote) beurt laten geven en moest € 725,- afrekenen!
Er zijn geen remblokken en of banden vernieuwd. Het enige extra is een nieuwe dynamoriem vanwege de leeftijd +7 jaar.
Wat is jullie ervaring met de prijs voor een grote beurt, ik vind het eigenlijk nogal duur.
Het uurloon bij BMW staat totaal niet meer in verhouding tot de prestatie die geleverd wordt door de monteur, laat staan dat hij daar een fair share van krijgt. Meerendeel lijkt wel te worden gebruikt om de glazen paleizen een de dealer fee naar de importeur te betalen.
Ik heb gisteren bij een officiele BMW dealer mijn 2012 R1200GSA DOHC een 20dkm (grote) beurt laten geven en moest € 725,- afrekenen!
Er zijn geen remblokken en of banden vernieuwd. Het enige extra is een nieuwe dynamoriem vanwege de leeftijd +7 jaar.
Wat is jullie ervaring met de prijs voor een grote beurt, ik vind het eigenlijk nogal duur.
toen ik uit de autotechniek stapte vond ik het ronduit schokkend dat ik toen ik begon zonder opleiding zoveel meer in de ICT kreeg ,, en na een paar maanden al zoveel gestegen was dat ik meer kreeg dan een chef werkplaats en later bedrijfsleider
Allez jong... en toch nog geen nieuwe GS gekocht ondertussen? Met een inkomen als bedrijfsleider moet dat toch makkelijk kunnen, niet?