Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

@SLIJKMOTO , dat onderscheid wordt inderdaad steeds vager.
Ik merk dat ik 's ochtends opstart met cruesli achter de pc, al werkend brood naar binnen schuif en ongemerkt buiten werktijden ook nog wel eens wat oppak.
Het kost me nog wel wat moeite om dat beter te doen. Mijn 10.000 stappen per dag haal ik de laatste tijden al lang niet meer.

Ik zet heel bewust in de morgen rond 8.00 mijn werklaptop aan. Die hangt met een KVM switch aan mijn eigen grote monitor, toetsenbord, muis, printer. Zo aan het eind van de middag zet ik die laptop uit en gaat mijn eigen PC aan. Er is weinig dat ik op mijn eigen PC kan dat op mijn werklaptop niet kan (behalve gamen), maar ik kan met mijn eigen PC niet op het netwerk van de baas. Dus hoewel ik aan hetzelfde toetsenbord zit en naar dezelfde monitor kijk is er in mijn hoofd duidelijk een scheiding werk/privé. Voor mij werkt het.

10.000 stappen per dag haal ik bijna elke dag. Ik ga heel bewust of zo rond lunchtijd een dik uur wandelen, of ik begin in de ochtend met een wandeling van een klein half uurtje en doe er later op de dag nog één. Vandaag zit ik inmiddels op 9.245 dus 10.000 haal ik vandaag ook weer. Het kostte even wat moeite om in dat regime te komen, maar inmiddels voel ik me wat onrustig als ik die wandeling nog niet heb gemaakt.
 
Laat ik nou per ongeluk op dat play knopje drukken.....

Een er om heen loop filmpje met een irritant muziekje van een fiets die om de 5 minuten tegen komt op straat. Waarom??
Ik denk nu hevig aan the Big Bang Theory, wanneer Penny weer eens aan Sheldon vraagt waarom hij iets vreemds doet ... :+
 
Laatst bewerkt:
nee , wil toch echt een update model die wat upgrades heeft , maar het concept staat me aan,, vind de zithouding prettiger dan die van mijn R850R, heb afgesproken dat ie me belt als ie een >08 heeft

Dus er zijn wel dingen beter bij een 1200?

Ben je het eens over de inruil van je R850R? :+
 
een paar minuten op is geen probleem, maar is het nodig ? eigenlijk niet,, niet de gewone kapjes.
maar als je ergens werkt of op school zit waar het moet draag je het toch uren achter elkaar en als dat dag in dag uit is kunnen er problemen ontstaan.

wij zijn gewoon ingeënt met de voorgeschreven inentingen , en als het nodig is laten we alle normale medische behandelingen toe.

Al ben ik wat verbaast dat men nu corona inentingen over een tijdje wil gaan geven ,, men is normaal heel veel langer bezig met inentingen te ontwikkelen en dit word in enkele maanden in elkaar geflanst ? en aangezien het behoort tot de bekende griep virussen, zal je regelmatig een nieuwe moeten halen.
denk dat alleen de mensen die anders de gewone griepspuit moeten hebben zich laten inenten , want die zijn kwetsbaar.

maar kunnen we het weer over GS hebben ??


Eerst een heel stuk schrijven over Corona en de maatregelen inclusief twee vraagtekens, en dan even vermelden dat we het best over de GS hebben?

🤷‍♂️
 
Vanaf vorige week weer trotse eigenaar van een bmw r1200gs uit 2014 met alle pakketten en 14.000 km gelopen.

Van de winter wat klusjes doen zoals led verstralers. Iemand tips of tops?

Greetz
 

Bijlagen

  • 20201009_135818.jpg
    20201009_135818.jpg
    88,3 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Ik had er van Denali. Super goed spul en betaalbaar in vergelijking met Clearwater Lights.
 
Terug
Bovenaan Onderaan