Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

🤦‍♂️

Waarom wil je eigenlijk nog een GS?


Hij wil geen gs...hij doet alsof en middels een hier geetaleerde proefrit strooit hij iedereen zand in de ogen....
Daarmee rechtvaardigt hij zijn aanwezigheid hier en zorgt voor 50% topic vulling waar wij vervolgens allemaal instinken en aan mee doen....:)

He Astian, gekke Belg.....hoe gaat het met die Duc ???? :)
 
Bmw - R 1200 Gs
Om de hoek, er staan zat mooie gs' en van '08, '09 en '10 te koop voor minder als €8000,-
Gratis gaan ze die GS niet wegdoen, en er zal altijd wel iets mee zijn. Je kunt ook eeuwig naar die speld in een hooiberg blijven zoeken natuurlijk en iedereen hier op het forum scherp blijven houden.....


die ken ik ,, maar dat is geen 08 ,, eigenlijk een tussen model tussen de 2004-2006 en de 2008
die zaak is een prima tent ,, ik kom er wel eens voor onderdelen en als ik een bepaald gereedschap niet heb.

maak je geen zorgen ,, ik vind wel wat , denk dat het volgend jaar word.
 
die ken ik ook, en die site gebruik ik o.a. om de markt in de gaten te houden.

die is best erg leuk prijs, uitvoering , hij staat er al even.
 
om te gaan kijken en proefrijden kost me gewoon een dag 300 km heen en weer 300 km terug zit je mooi ruim 6 uur in de auto,, gaat het door dan moet de 850 er heen voor de inruil prijs ,, die rit ga ik er niet mee maken , over snelweg is niet leuk en binnen door duurt te lang.
kunnen ze mooi gebruik van maken als er dan bent me de inruil om weinig terug te geven ga je zonder resultaat weer terug dan denken ze dat je toeschietelijker bent,, ,, en als je wat heb garantie rij je ook niet ff langs...

en die < 2010 zijn politiek niet haalbaar is mij het gezeik niet waard , dan maar een 08 wat ik wel rond heb.

Maar, gaat het je om een aankoop, of over een proefritje doen?
't Gaat toch wel om de aankoop, toch? Dan is die 300 km toch maar peanuts. Als het natuurlijk is om maar eens te gaan testrijden...

met een auto is het zoveel makkelijker , je rijd er immers makkelijker afstanden mee en geen last van het weer.
je kan alles in 1 x doen dat je alleen hoef om te ruilen , met een motor is het lastiger op die afstanden.

ja met dat filmpje krijg je wel een bod maar als ze hem echt zien het meeste maar als ze al een bod gedaan hebben gaat ie niet zo snel omhoog is me opgevallen dan als ze hem in het echt zien zonder op afstand een bod



lees het bovenstaande maar .

Eigenlijk heb jij gewoon geen motor nodig als ik het zo hoor.

🤦‍♂️

Waarom wil je eigenlijk nog een GS?

Je bent me dus voor :+
1 avond niet gevolgd en al onmiddellijk helemaal achter :')

Hij wil geen gs...hij doet alsof en middels een hier geetaleerde proefrit strooit hij iedereen zand in de ogen....
Daarmee rechtvaardigt hij zijn aanwezigheid hier en zorgt voor 50% topic vulling waar wij vervolgens allemaal instinken en aan mee doen....:)

He Astian, gekke Belg.....hoe gaat het met die Duc ???? :)

Oh! Super! Denk ik... Dank u!
Hij staat al een maand stil. Moet op eerste onderhoud maar ik wacht tot de banen droog zijn en wanneer ik zelf eens tijd heb. De batterij zit er daarom nog in (uit de Buell nen auto zijn die er al lang uit). Ik hoop daarom dat hij nog zal starten. :+

Of zeg jij nu dat ik hier voor 50% topicvulling zorg :+O-)_O-

Ik zit ook in spanning te wachten tot ik mijn nieuwe helm eens kan gebruiken. Staat nu ook maar in de kast.
 
Ik snap iets niet. Ik heb mijn motor vanuit het zuiden van NL gebracht naar het noorden van NL omdat ik daar een goede prijs kreeg.
Wat is een rit van een dag? Dat staat toch haaks op een motor waar je plezier van hebt. Wellicht een hele tijd plezier...

Maar niet iedereen is het zelfde natuurlijk....
 
Nou, ons hiermee scherp houden...ik kom toch stilaan op het punt dat ik het wel gehad heb met die zoektocht... er is altijd wel iéts, waarom Verhulst tóch niet koopt.... en hij valt nu wel in herhaling met zijn redenen.
Ik begin dat gedaas hierover dus diagonaal te scannen.
En ik zal wel niet de enige zijn.
Jammer.
 
vind het heel aardig als mensen met occasions komen ,, maar ik heb er al een redelijk zicht op wat waar staat, mits online natuurlijk.

heb thuis afgesproken dat het toch volgend jaar word. na de winterstop ,, of er moet een knetter strakke aanbieding komen en alles klopt dan misschien .

zonder mij en Astian was het hier maar een suffe boel, wees ons maar dankbaar ,, nu gebeurt er wat :+
 
vind het heel aardig als mensen met occasions komen ,, maar ik heb er al een redelijk zicht op wat waar staat, mits online natuurlijk.

heb thuis afgesproken dat het toch volgend jaar word. na de winterstop ,, of er moet een knetter strakke aanbieding komen en alles klopt dan misschien .

zonder mij en Astian was het hier maar een suffe boel, wees ons maar dankbaar ,, nu gebeurt er wat :+
Ze hadden deze inderdaad beter ' Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zover? Heeft verhulst iets gekocht editie?! ' kunnen noemen :+
 
Hey kzal me effe kort voorstellen, ik ben jinthe ben 23 jaar oud en ben sinds gisteren in het bezit van een grijs/donker blauwe r1200gs van 2004. nu ga ik er nog valbeugels op plaatsen en is het de bedoeling voor een afther market uitlaatje er op te monteren. Hebbe julie sugesties voor welk dempertje een mooi diep geluid heeft? Liefst max 500-550 euro.

Alvast bedankt foto's van men nieuwe aanwinst volgen nog 🙂
 
Hey kzal me effe kort voorstellen, ik ben jinthe ben 23 jaar oud en ben sinds gisteren in het bezit van een grijs/donker blauwe r1200gs van 2004. nu ga ik er nog valbeugels op plaatsen en is het de bedoeling voor een afther market uitlaatje er op te monteren. Hebbe julie sugesties voor welk dempertje een mooi diep geluid heeft? Liefst max 500-550 euro.

Alvast bedankt foto's van men nieuwe aanwinst volgen nog 🙂

Voor de aftermarket dijkweggetjes afsluitende uitlaatdempers discussie hebben wij @SLIJKMOTO als expert :+

Maar alles wat duidelijk stiller is dan de originele uitlaat is natuurlijk goed.
 
Voor de aftermarket dijkweggetjes afsluitende uitlaatdempers discussie hebben wij @SLIJKMOTO als expert :+

Maar alles wat duidelijk stiller is dan de originele uitlaat is natuurlijk goed.

Ik kom uit België hier hebbe we geen dijkweggetjes 😉 maar ik snap wat je bedoeld. Ik hoef ook geen heriepijp maar gewoon een iets voller en doffer geluid mag wel 🙂
 
Hey kzal me effe kort voorstellen, ik ben jinthe ben 23 jaar oud en ben sinds gisteren in het bezit van een grijs/donker blauwe r1200gs van 2004. nu ga ik er nog valbeugels op plaatsen en is het de bedoeling voor een afther market uitlaatje er op te monteren. Hebbe julie sugesties voor welk dempertje een mooi diep geluid heeft? Liefst max 500-550 euro.

Alvast bedankt foto's van men nieuwe aanwinst volgen nog 🙂
IMG_20201017_183830.jpg


Mivv suono en met DB killer ook gewoon nog e-keur. :Y Smoelt nog lekker ook8-)
 
Voor de aftermarket dijkweggetjes afsluitende uitlaatdempers discussie hebben wij @SLIJKMOTO als expert :+

Maar alles wat duidelijk stiller is dan de originele uitlaat is natuurlijk goed.

Ik kom uit België hier hebbe we geen dijkweggetjes 😉 maar ik snap wat je bedoeld. Ik hoef ook geen heriepijp maar gewoon een iets voller en doffer geluid mag wel 🙂
 
Laten we hopen dat Verhulst in deel 33 koopt, zijn we in deel 34 verschoond van de zoektocht :} Of krijgen we dan walk around filmpjes van de 1200 @DJ.Verhulst ? :+


eh ,, ja omdat ik dan een GS heb mag ik er dan wel zoveel plaatjes en filmpjes online zetten als ik wil,, het is immers on topic , en daar kan niemand iets tegen in brengen, en dan maak ik ook de nodige DIY ,, handig om onderhoud kosten te besparen.

Vanwaar komt die DJ eigenlijk in zijn nickname?

het zijn mijn voorletters ,,, en ooit had ik als hobby plaatjes draaien in koffiebars en school en sport/vereniging kantines , toen ik op de middelbare school zat en later studeerde ,, maar toen ik ging werken had ik daar minder tijd voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan