Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ze zijn hier al aan het strooien. Had ik niet op gerekend want het gaat hier helemaal niet vriezen. Kon ik de boel weer afspoelen.
 
Beste wensen allemaal...
133999897_2936536263294106_9072766502948058474_o.jpg
 
Sterkte allemaal in 2021.

De voorspellingen;
- Het thema wordt banden, windbescherming, olie en waarschijnlijk banden,
- Verhulst nog steeds geen GS,
- Slijk hoort rammeltjes,
- TenCats maakt de switch van Begonia's naar Orchideeën,
- ®win wordt mod en gaat een terreurbewind voeren,
- Maniac gaat nog minder werken,


134738708_10157405090511829_5285638035729683725_o.jpg


Allemaal gezond blijven, dan kunnen we voor april weer eens een ritje op de kalender zetten. :]
 
Eentje komt zeker uit.
Maximaal 3x9 uren werken m3t vooral afstoten van taken is gerealiseerd...
Met een startsaldo van 390verlofuren voor dit jaar loop ik vaker ik jeans dan in een bepaalde blauwe broek
Loop ik vaker met alleen een prive gsm
Maak ik minder woonwerk kms....
Hoop ik vaker weekendtrips te doen mits wij onze lieve Jack bij mn schoonmoeder kunnen stallen
Heb ik nog meer tijd voor gebak met ervoor tijd voor sport ( bierbuikje levert hier straf op)
 
zou erg teleur gesteld zijn als ik aan het einde van het jaar nog steeds op m'n R850R zou rijden.

hoop dat de sportschool weer snel open gaat
 
Het gerammel dat ik nu voornamelijk hoor, is het geratel van mijn eigen versleten body... maar ook ik hoop dit jaar het voorbeeld van de verstandigsten van dit topic te mogen volgen (TenCats, Maniac et. al.) en behoorlijk wat minder te gaan werken... en wat meer op het rijwiel-met-hulpmotor te mogen kruipen... en ik hoop voor jullie hetzelfde (hoewel, ons pensioen moet door de immer werkenden worden betaald, dus... komaan, lamzakken, aan de arbeid, en snél wat !!!! :+:Y)
 
Laatst bewerkt:
Op motornieuws . Bmw motorrad pakt op de laaste dag van 2020 nog even het markt leiderschap en zet nog even 125 Bmw,s op kenteken .
Beetje een zielige vertoning of ben je dan een slechte verliezer _O-
 
Op motornieuws . Bmw motorrad pakt op de laaste dag van 2020 nog even het markt leiderschap en zet nog even 125 Bmw,s op kenteken .
Beetje een zielige vertoning of ben je dan een slechte verliezer _O-
Denk je soms dat andere merken dat niet doen? :+ Het is een spelletje wat al langer gespeeld wordt en bmw is er gewoon wat beter in dan de rest :+
 
Op motornieuws . Bmw motorrad pakt op de laaste dag van 2020 nog even het markt leiderschap en zet nog even 125 Bmw,s op kenteken .
Beetje een zielige vertoning of ben je dan een slechte verliezer _O-


Fiat deed dat met auto's en de dealers vloekte alles bij elkaar , omdat zij de auto's volgens een verdeel sleutel moesten verkopen ,, en amper iets op verdienende omdat er op de nieuwprijs wat vanaf moest anders kochten mensen liever nieuw kon je de kleur en opties zelf bepalen.

denk dat BMW zijn dealers ook geen plezier doet en de importeurs die aan aantal zaken heeft zullen niet alles van verkopen, en dan krijg je het zelfde als bij FIAT destijd.
 
Fiat deed dat met auto's en de dealers vloekte alles bij elkaar , omdat zij de auto's volgens een verdeel sleutel moesten verkopen ,, en amper iets op verdienende omdat er op de nieuwprijs wat vanaf moest anders kochten mensen liever nieuw kon je de kleur en opties zelf bepalen.

denk dat BMW zijn dealers ook geen plezier doet en de importeurs die aan aantal zaken heeft zullen niet alles van verkopen, en dan krijg je het zelfde als bij FIAT destijd.
Jaja......:?
 
Op motornieuws . Bmw motorrad pakt op de laaste dag van 2020 nog even het markt leiderschap en zet nog even 125 Bmw,s op kenteken .
Beetje een zielige vertoning of ben je dan een slechte verliezer _O-

Ik las het inderdaad. Nu gebeurd dit wel vaker maar dit is wel erg extreem. Blijkbaar is dit nogal belangrijk voor ze. Anyway, misschien biedt dit mooie kansen om een nieuwe 2020 gekentekende 1250 GS op de kop te tikken met leuke korting. De HP kleurstelling vond ik veel mooier bij MY20
 
En ik las dat de big chief van BMW Nederland voor een paar dagen nog zijn collega van Yamaha had gefeliciteerd met de "overwinning"... om dan een paar dagen later nogal laffelijk deze kunstgreep toe te passen... wat een gemene kleuterstreek.... pfffff.... en wat een mentaliteit .... eigenlijk rijden wij met een echt antipathiek merk.
 
Laatst bewerkt:
En ik las dat de big chief van BMW Nederland voor een paar dagen nog zijn collega van Yamaha had gefeliciteerd met de "overwinning"... om dan een paar dagen nogal laffelijk deze kunstgreep toe te passen... wat een gemene kleuterstreek.... pfffff.... en wat een mentaliteit .... eigenlijk rijden wij met een echt antipathiek merk.
Misschien wel opdracht gehad , Aus Dem Reich :P
 
En ik las dat de big chief van BMW Nederland voor een paar dagen nog zijn collega van Yamaha had gefeliciteerd met de "overwinning"... om dan een paar dagen later nogal laffelijk deze kunstgreep toe te passen... wat een gemene kleuterstreek.... pfffff.... en wat een mentaliteit .... eigenlijk rijden wij met een echt antipathiek merk.
ach ach waarom is dat toch zo belangrijk wie heeft de langste ......
 
Shoei Hornet Adventure helm:
Ik overweeg om zo één aan te schaffen.
Graag wat meningen, gebruikerservaringen over deze helm.
De laatste jaren rij ik met de Shoei J-cruise jethelm, heerlijke helm, enorm blikveld, licht en lekker veel wind om de kop, maar qua bescherming uiteraard niet super.
Nu overweeg ik voor de langere trips, ook snelweg heen- terugreis a 800 km, en de onverharde uitstapjes de Shoei Hornet Adventure erbij aan te schaffen.
Iemand hier ervaring met deze helm en het gebruik op de snelweg?
 
Shoei Hornet Adventure helm:
Ik overweeg om zo één aan te schaffen.
Graag wat meningen, gebruikerservaringen over deze helm.
De laatste jaren rij ik met de Shoei J-cruise jethelm, heerlijke helm, enorm blikveld, licht en lekker veel wind om de kop, maar qua bescherming uiteraard niet super.
Nu overweeg ik voor de langere trips, ook snelweg heen- terugreis a 800 km, en de onverharde uitstapjes de Shoei Hornet Adventure erbij aan te schaffen.
Iemand hier ervaring met deze helm en het gebruik op de snelweg?
HORNET_ADV_NAVIGATE_TC_2.jpg
 
Shoei Hornet Adventure helm:
Ik overweeg om zo één aan te schaffen.
Graag wat meningen, gebruikerservaringen over deze helm.
De laatste jaren rij ik met de Shoei J-cruise jethelm, heerlijke helm, enorm blikveld, licht en lekker veel wind om de kop, maar qua bescherming uiteraard niet super.
Nu overweeg ik voor de langere trips, ook snelweg heen- terugreis a 800 km, en de onverharde uitstapjes de Shoei Hornet Adventure erbij aan te schaffen.
Iemand hier ervaring met deze helm en het gebruik op de snelweg?


Ik heb de voorganger gehad, goede helm, zoals elke Shoei.
Extra windgeruis door de klep vind ik nogal meevallen, geen last van tov mijn Shoei Neotec 2.
Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik mooi achter m'n ruitje zit.


Afgelopen zomer even deze nieuwe Hornet overwogen om aan te kopen, maar eerst ook enkele andere merken bekeken.
Arai zat niet goed, het werd bijna een Nexx, maar uiteindelijk een Klim Krios Pro aangeschaft. Deze zou ik zeker ook eens bekijken voor je beslist.
Superlicht helmpje!


Als het toch de Shoei wordt loont het de moeite om even af te wachten, naar jaarlijkse gewoonte koop je ergens in maart een Shoei met minstens 20% korting bij RAD. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan