DJ.Verhulst
BMW R1200GS 2011
hoi allemaal,
Ik heb geen ervaring met sleutelen aan een gs. Heb echter wel een R1100gs uit 94 op de kop getikt. nu heb ik getracht de gashuizen te synchroniseren, echter meet ik op een gashuis helemaal geen druk meer, de cilinder pakt allen af en toe bij veel gas geven op. dan schiet de motor voorruit.
Kan iemand mij op gang helpen met de standaardafstelling van de gashuizen. ik ben erg enthousiast en impulsief (bijna schaamteloos) aan de kabel gaan draaien. ik vermoed een zodanig verkeerde afstelling dat de hele cilinder niet meer loopt. help? haha
hij liep eerst wel dus het moet dat wel zijn toch? kan het zijn dat ik met mijn vingers een connectortje van de injectoren heb los geklikt ofzo?
groetjes en hopelijk alvast bedankt! wil graag weer rijden!!
Als je het uitsteeksel onder de gasklep het dopje eraf haalt , daar meet je vacuum die je vergelijkt voor het synchroniseren.
Heb je eerste wel de kleppen gestelde ? anders moet je zo weer . ,, en de bougies ?
Heb je wel vonken probeer hem terug te draaien , vaak kan je aan de aanslag/vuil wel zien ongeveer
Eh, maak eens een foto? Want een 1100 gasklep verstel je enkel aan de gaskabel, en voor de stationair regeling aan de platkop schroef van messing..
die zijn voor de synchronisatie
Laatst bewerkt: