Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Waarom heb ik hier ook weer gepost? Om die automatische notificaties te moeten krijgen om deze malheuren te moeten lezen... :')
1611092363912.png
 
Urenlang 250? Zo groot is zelfs op een dikke toerbak de tank niet.
Mijn gs rijdt tegen 150 het lekkerst op de snelweg. Na een uurtje of anderhalf is de tank wel leeg.
 
Met het scherm erop is dat voor de roadking ook wel de top, daarboven gaat hij toch wat schudden met zijn kop. Zonder scherm waai je er boven de 100 al bijna af. Voor mij maakt dat dus niets uit :-)
 
trouwens ook net een reactie van de bmw dealer met een voorstel van €7,000 voor de harley.... dan kan ik 4k bijtikken voor de bmw en dan pakken ze ook nog een paar duizend op de BMW inruiler..... GA nog wel in onderhandeling maar ik heb het gevoel dat we te ver uit elkaar liggen
 
Vaak “pakken” de dealers toch bijzonder weinig op een inruiler : mijn perfect uitziende Kawa wordt voor minder dan € 1000 méér verkocht, dan ik ervoor kreeg, werd hiervoor volledig opgepoetst, kreeg een beurt , een jaar garantie en is na 3 maanden nog niet verkocht.
En wellicht gaat een koper ook nog wat pingelen...
 
Als ik tussen de 2,5 en 3 moet bijleggen is het nog veel geld maar kan ik er mee "leven" Ik ben echt slecht in onderhandelen dus eigenlijk is dit covidverhaal wel positief voor mij. Nu kan ik er rustiger over nadenken ipv impulsief "oke dan maar te roepen". En ik heb nog in Groningen een exemplaar gezien die me wat lijkt, die vanmiddag maar even aanschrijven.....
 
Hoi! De brandstofmeter van m'n 2007 Adventure is kapot. Deze schijnt met een strip te werken en die zijn gevoelig(er) om kapot te gaan. Reparatie kost maarliefst €300 waarvan het grootste deel voor het onderdeel. Zijn hier alternatieven bekend?
 
ja er zijn zeker alternatieven. Op het gs forum in bijv "tanklint ik heb het maar gedaan". Er is iemand die ombouwmodules maakt. Even de zoekfunctie gebruiken en je vind genoeg info.
 
Vandaag lekker uurtje uitgewaaid....niet op de gs....maar op de vespa...lichte miezer regen maar zooo lekker...
En vanmorgen 2 items uit China binnen gekregen
 
Heb zelf deze erin gesleuteld.
Moet je voortaan op je dagteller rijden maar alle irritante meldingen ben je kwijt in je display.
Had het tanklint eerst nog gezapt maar dat werkte maar eventjes. Ombouw naar vlotter of nieuw tanklint had ik geen zin in en is volgens mij niet goedkoop
 
De 2013 GS wordt het niet ben ik bang, we zitten te ver uit elkaar. Nu een mooie gezien bij Joppen, 2010 50k gelopen maar helaas wel een ex belg.... De prijs van die is een stuk vriendelijker om te beginnen dus we wachten het af. Zolang ik maar eerder aan de GS ben dan dhr Verhulst zit ik hier toch nog wel goed toch?
 
Dan zit je prima. Je hebt bovendien geen haast :+
hposkam zit idd op het gs forum en hij bouwt die tanklint vervangdingen
 
wat me trouwens opvalt is dat die dingen de wereld an electronica hebben zoals ABS en ASC maar cruisecontrol kan ik niet terugvinden. Dat is nu net de enige optie die mijn Harley dan weer wel heeft :+
 
Ach, dit is de optie die het minst zou missen op de motor, soms wel handig als je op lange stukken een lamme vlerk krijgt van het knijpen in de gashandel......
 
de luchtgekoelde hebben het niet, ook niet als optie. Ik mis het wel maar gelukkig gaat mijn gas wat stroef. Heb er zo'n wieltje op zitten om hem vast te zetten.
 
De 2013 GS wordt het niet ben ik bang, we zitten te ver uit elkaar. Nu een mooie gezien bij Joppen, 2010 50k gelopen maar helaas wel een ex belg.... De prijs van die is een stuk vriendelijker om te beginnen dus we wachten het af. Zolang ik maar eerder aan de GS ben dan dhr Verhulst zit ik hier toch nog wel goed toch?
Mooi compleet ding bij Joppen!!!
 
Ziet er goed uit. Wel ff checken waar die hoge beugel vast zit. Als die met bouten aan je kopframe vast zit heb je bij een val je hele snavel ontwricht. Dat zit bij de mijne uit 2005 wel zo. Eerdaags sloop ik dat er af en zet hem met een stevige tiewrap vast. Die breken wel bij een val en blijft mijn hele cockpit recht (als ik beschaafd op mijn smoel ga natuurlijk)
 
De 2013 GS wordt het niet ben ik bang, we zitten te ver uit elkaar. Nu een mooie gezien bij Joppen, 2010 50k gelopen maar helaas wel een ex belg.... De prijs van die is een stuk vriendelijker om te beginnen dus we wachten het af. Zolang ik maar eerder aan de GS ben dan dhr Verhulst zit ik hier toch nog wel goed toch?
:)
 
Laatst bewerkt:
Ws zien ik teveel beren op de weg maar heb geen trek in bandenschoppers en testpiloten. Dan is inruil de (kostbare) oplossing voor mij. En dan zit je nog met de tijd die het kan kosten voor hij weg is.
 
Ws zien ik teveel beren op de weg maar heb geen trek in bandenschoppers en testpiloten. Dan is inruil de (kostbare) oplossing voor mij. En dan zit je nog met de tijd die het kan kosten voor hij weg is.
:)...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan