Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

8085881B-6C52-40F0-95E0-2C95D9EE2A43.jpeg



Banzai !!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen middag toch een eindje gaan rijden ,, halverwege ,, shit ben de actioncam vergeten ......
Sorry ....

maar goed ik wilde nog een ander filmpje maken , dus ik heb wel iets gemaakt , ik ga een duurtest reeks maken van de GS

Hier staat nog een beugel te koop voor montage navigatie
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding Verhulst. Al zou ik wel echt gewoon een kabeltje naar de accu trekken hoor. Dit is toch vragen om problemen als je hem zo permanente laat zitten.
En de nav zit op de beugel echt heel veel beter in het zicht. Daar zijn ook voor weinig wel beugeltjes voor te vinden (desnoods via Ali).

misschien past zoiets:

of zoiets:

 
Laatst bewerkt:
Leuk ding Verhulst. Al zou ik wel echt gewoon een kabeltje naar de accu trekken hoor. Dit is toch vragen om problemen als je hem zo permanente laat zitten.
En de nav zit op de beugel echt heel veel beter in het zicht. Daar zijn ook voor weinig wel beugeltjes voor te vinden (desnoods via Ali).

misschien past zoiets:

of zoiets:



ik laat hem niet permanent zitten, alleen als ik hem nodig heb, af en toe dus. niet voor woon & werk ritjes en zo een stukje in de buurt doen
 
Jooeehooeee zijn we weer!

Inmiddels 2 weken verder met mijn BMW r1250gs (foto’s volgen als de motor af is) en wat ben ik blij zeg!

Echter merk ik (ben 1,93m) dat op de snelweg de standaard windscherm niet voldoende is. Na een beetje zitten lezen zit ik te denken aan:
1. GSA scherm erop zetten
2. Zo’n flapje op standaard scherm zetten of op een GSA scherm
3. Wunderlich windscherm
4. GIVI windscherm.

toch ga ik even op het forum checken wat jullie ervaringen zijn en of jullie ook zo iets hebben aangepast. Ben zelf fan van Wunderlich (heb ook de sport beugels in plaats van de reguliere BMW valbeugels)

groet!
 
Gelukkig was ik vandaag met de auto. Die file vanochtend op de A12 bij Zandvliet? Dat was ik. Een jongedame vind het nodig om mij toch in te halen terwijl ik snelheid minderde voor een verse laag hagel. Paniekrem en mij vol op de trekhaak geraakt. Hopelijk alleen een scheve bumper en kromme trekhaak.
 
Jooeehooeee zijn we weer!

Inmiddels 2 weken verder met mijn BMW r1250gs (foto’s volgen als de motor af is) en wat ben ik blij zeg!

Echter merk ik (ben 1,93m) dat op de snelweg de standaard windscherm niet voldoende is. Na een beetje zitten lezen zit ik te denken aan:
1. GSA scherm erop zetten
2. Zo’n flapje op standaard scherm zetten of op een GSA scherm
3. Wunderlich windscherm
4. GIVI windscherm.

toch ga ik even op het forum checken wat jullie ervaringen zijn en of jullie ook zo iets hebben aangepast. Ben zelf fan van Wunderlich (heb ook de sport beugels in plaats van de reguliere BMW valbeugels)

groet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan