Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Gelukkig was ik vandaag met de auto. Die file vanochtend op de A12 bij Zandvliet? Dat was ik. Een jongedame vind het nodig om mij toch in te halen terwijl ik snelheid minderde voor een verse laag hagel. Paniekrem en mij vol op de trekhaak geraakt. Hopelijk alleen een scheve bumper en kromme trekhaak.
Heel Antwerpen zat vandaag weer eens op z’n gat. Niet alleen bij Zandvliet _O- (Was te verwachten natuurlijk met die paar hagelstenen en vlokken sneeuw)
 
Er kwam, toen ik langs de kant van de weg stond, nog een motorrijder langs. Die heeft ongelofelijk veel geluk gehad. Het was echt een ijsbaan. De achterop komende auto heeft mij anderhalf keer laten rondtollen. Toch fijn zo'n slipcursus.
 
Als je nu twee keer rond was gegaan en was doorgereden alsof er niks aan de hand was......... Ik zou mijn cursus geld gaan terug halen. :+

Als je trekhaak krom staat ben ik bang dat je meer schade hebt dan je lief is. Een trekhaak is best stevig en zit vast aan delen die minder sterk zijn dan de trekhaak zelf. Hopelijk valt het mee, je bent er in ieder geval heel uitgestapt.
 
tjonge 😳 dan schrik je wel ,,, veel mensen kunnen niet om gaan met gladdigheid , en realiseren niet dat je meer afstand moet houden en tempo aanpassen.


vanmorgen de Skoda weer vol aangevroren sneeuw ,,, hoop dat het weer een keer over is,, wil met de GS op pad
 
En het enige waaraan ik kan denken is: "fuck, ik heb mijn lavendel al gesnoeid, ik hoop dat hij erdoor komt."

En zo heeft iedereen zijn problemen hè :+
 
🥶😇
Gelukkig zijn de concullega’s in orde...
 

Bijlagen

  • 123574FA-4869-4ADA-B261-CCDB2C07A68F.jpeg
    123574FA-4869-4ADA-B261-CCDB2C07A68F.jpeg
    127,3 KB · Weergaven: 6
Zit te denken om nog bij aflevering de originele verstralers van BMW te laten monteren. Ik begrijp van de dealer dat kleur licht van de koplamp (ook led in mijn geval) anders is dan kleur licht van de verstralers? Stoort dat niet esthetisch? Ik wil de verstralers ook eigenlijk aan de onderste valbeugels laten monteren. Vind ik mooier dan gelijk onder de koplamp.
 
Zit te denken om nog bij aflevering de originele verstralers van BMW te laten monteren. Ik begrijp van de dealer dat kleur licht van de koplamp (ook led in mijn geval) anders is dan kleur licht van de verstralers? Stoort dat niet esthetisch? Ik wil de verstralers ook eigenlijk aan de onderste valbeugels laten monteren. Vind ik mooier dan gelijk onder de koplamp.
Ook mijn gedacht om ze daar te plaatsen. Heb dat bij mijn GS toen ook zo laten doen.

Dat er daar verschil in zit vind ik niet zo erg. Anders moet je zo een oranje lenskapje ervoor zetten 8-)

erica-clearwater-lights-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag mijn R1250GSA uit kunnen lezen. Nu is daar genoeg apparatuur voor op internet te vinden maar welke is nu echt goed? Iemand een tip?
 
Ook mijn gedacht om ze daar te plaatsen. Heb dat bij mijn GS toen ook zo laten doen.

Dat er daar verschil in zit vind ik niet zo erg. Anders moet je zo een oranje lenskapje ervoor zetten 8-)

Bekijk bijlage 1616491
Dure lampjes, maar wel beter zichtbaar en geen overbodige luxe denk ik! Het verschil in kleur zal toch niet zo groot zijn lijkt me?
 
viel mij juist op dat die 1250 led X=, dimlicht, breedstralers, grootlicht, allemaal hetzelfde wit zijn en geen allergaartje. Kost wat, maar goed gedaan door Herr BMW
 
Ik zie op mijn motor geen verschil van kleur tussen de verschillende lampen...
 
Ik wil graag mijn R1250GSA uit kunnen lezen. Nu is daar genoeg apparatuur voor op internet te vinden maar welke is nu echt goed? Iemand een tip?
Verhulst zal zich wel melden , techneut 1e klasse en tevens vlogger . Wie kent m niet.
 
viel mij juist op dat die 1250 led X=, dimlicht, breedstralers, grootlicht, allemaal hetzelfde wit zijn en geen allergaartje. Kost wat, maar goed gedaan door Herr BMW
Wanneer ze branden, is er inderdaad geen merkbaar verschil in lichtkleur.... bij mijn 2017 GS zie ik wel een licht verschil in "helderheid" van de lenzen van enerzijds de koplamp en anderzijds die van de nano-ledverstralertjes wanneer ze beiden uitgeschakeld zijn.
 
Verhulst zal zich wel melden , techneut 1e klasse en tevens vlogger . Wie kent m niet.
Haha, ben benieuwd. :+

Mijn GS geeft sinds gisteren GEEN motor management lampje of andere storing weer dus ik ben bang dat er iets mis is. Omdat hij anders voor de zoveelste keer naar de dealer moet, die het overigens goed oplost, maar dan ben ik hem natuurlijk weer even kwijt. Ik wil door hem zelf uit te kunnen lezen kunnen beoordelen of hij langs de dealer moet of niet, scheelt me een hoop tijd.
 
Volgende week vrijdag mag ik een nieuwe uitlaat klep laten monteren. Doen ze toch niet moeilijk over moet ik zeggen
 
Volgende week vrijdag mag ik een nieuwe uitlaat klep laten monteren. Doen ze toch niet moeilijk over moet ik zeggen

Succes! Duur grapje! Moet incl. voorbochten worden vervangen. Aldus de dealer 3k als je geen garantie meer hebt.
Ik vermoed dat hij op mijn motor nu voor de 2de keer stuk is.
 
Je zou al blij worden met die vijf jaar garantie. Hoewel, door "overeenstemming" kan dat eigenlijk toch niet buiten garantie vallen na bijvoorbeeld 3.5 à 4 jaar aan max 5k km per jaar? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan