Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik maakte een grapje, ik heb geen zaken met je privé leven en informeerde daar niet per se naar, mijn excuses.
 
Geen probleem hoor. Maar kindjes alvast niet dus. Misschien op termijn een Shiba Inu ofzo :)
 
Corbin? Die zullen best goed zijn, maar ze zien er niet uit. Ik weet het, als je er op zit, dan zie je ze niet, maar toch. En nee, touratech zadels zijn géén Corbins.
Ik heb diverse zadels geprobeerd zoals de standaard zadels, van Wunderlich en van Touratech en die laatste bevielen mij het best. Wunderlich bouwt de zadels te breed en die van Touratech zijn flink wat steviger, de standaardzadels zijn doorgaans te slap.
 
Ik heb een Touratech duozadel teruggevonden van mijn 2009 GSA ... mijn vrouw zit er nu op (geplaatst op mijn 2017 R1200GS LC) en is er danig content van : wat steviger, goede steun en een wat stroever dekje, dat haar belet te schuiven, wat op het origineel wel het geval is.
Ik heb geen ervaring met een bestuurderszadel, maar dit is alvast een aanrader...
 
Corbin? Die zullen best goed zijn, maar ze zien er niet uit. Ik weet het, als je er op zit, dan zie je ze niet, maar toch. En nee, touratech zadels zijn géén Corbins.
Ik heb diverse zadels geprobeerd zoals de standaard zadels, van Wunderlich en van Touratech en die laatste bevielen mij het best. Wunderlich bouwt de zadels te breed en die van Touratech zijn flink wat steviger, de standaardzadels zijn doorgaans te slap.
dit is een »ERGO« rider seat

1619718156275.png
 
Ik heb beloofd aan de dealer op mijn communiezieltje om niet te koop te gaan lopen met de korting dus ik ga mijn woord niet breken. 't Is wel door die geschifte (vraag)prijzen voor tweedehandsjes te zien, dat ik liever nieuw koop.


Ik koop ook liefst nieuw hoor, doe dat nu toch al sinds 2009 en ga dit blijven doen.

Deze week nog een MT07 gekocht... en ja.. hier hetzelfde verhaal... het verschil wat ik nieuw betaal en wat sommigen ervoor vragen.... 😳 😳
 
Hmmm, toch niet denk ik. Ze wilt geen goedkope oppas zijn.

Nog niet zo lang geleden komt er een vriendin van mijn lief een fles champagne afgeven. Op het etiket staat dat ze mama en papa gaan worden en al van die slappe zever, ge kent dat wel...
Mijn lief zet dat op de kast en de fles blijft daar eventjes staan.
Later komt mijn moeder op bezoek, ziet een fles champagne "klaarstaan" met het opschrift Mama & Papa. Haar eerste reactie: "'t Is toch niet waar hè", bloedserieus.

Zo'n fles zet je in de frigo... niet op de kast!!
 
Ik koop ook liefst nieuw hoor, doe dat nu toch al sinds 2009 en ga dit blijven doen.

Deze week nog een MT07 gekocht... en ja.. hier hetzelfde verhaal... het verschil wat ik nieuw betaal en wat sommigen ervoor vragen.... 😳 😳
Dit wordt mijn eerste nieuwe motor, maar ook inderdaad met de intentie om vanaf nu nieuw te kopen! Geen marktplaats gedoe meer, maar gewoon inruilen op een nieuwe. Je weet nooit wat de toekomst brengt, maar zal mooi zijn als dit lukt vanaf nu…
 
Heb in de afgelopen maand 2500km gereden en ik ben vooralsnog best tevreden over het standaard zadel. Ik mis mijn pivot pegs wel heel erg.
 
Heb jij nou iets te koop of zoek je iets speciaals en heb je facebook ?

ik kwam deze groep tegen en daar worden vaak leuke en speciale dingen aangeboden.

Adverteren mag ook en het is nog gratis ook.

Altijd leuk voor de gs en gsa rijders onder ons.

profiteer snel mee en word lid:


greetz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil je niet afbranden maar dit is wel heel doorzichtig reclame maken voor een ander clubje. Word door mij in ieder geval niet gewaardeerd. Zeker niet omdat je net lid bent en dit het eerste bericht is wat je in dit topic plaatst met bijbehorende "wervende" woordkeus.
Dus... lees je in in het topic, vertel wat over jezelf enzo.
 
zo is het zeker niet bedoelt maar ik dacht meer dat het altijd leuk is voor gs en gsa rijders om leuke dingen te kopen voor de motor.

maar aangenaam ben rick 28 jaar en kom uit abcoude :D rij al 5 jaar motor en vanaf 3 maanden een leuke 2014 editiie :D
 
Beter 8-)

Om je koplamp vraag te beantwoorden: dat moet de dealer echt doen. De lamp moet ingeleerd worden en dat kan eigenlijk alleen de dealer.
Kost je iets van 45,- Het is idd erg druk bij Harry Meier. Wellicht dat je even rond kan bellen of een andere dealer iets eerder tijd heeft.

Heb je openingsrit gs topic in het waar is wat te doen al gezien? Val je met je neus in de boter om meteen wat gezichten achter de deelnemers alhier te zien.
 
nog niet ben het forum nog een beetje aan het experimenteren.

ik ga zo dan maar even van harten bellen in amersfoort en dusseldorf in alkmaar weet het anders ook niet haha
 
Zo! Motor opgehaald! Laatste 2 minuten een plensbui op de pokkel! 😳 Even snel wat foto’s gemaakt onderweg.
Je krijgt tegenwoordig maar 1echte sleutel erbij en zo’n plastic geval?
687C033D-4094-4C39-93A2-D220ADE49062.jpeg

687C033D-4094-4C39-93A2-D220ADE49062.jpeg
 

Bijlagen

  • 00345550-C1D3-4028-AD1C-18D358D1CA67.jpeg
    00345550-C1D3-4028-AD1C-18D358D1CA67.jpeg
    464,2 KB · Weergaven: 29
  • D0E650EE-A62E-4729-A6E0-6297B79D5BB5.jpeg
    D0E650EE-A62E-4729-A6E0-6297B79D5BB5.jpeg
    294,8 KB · Weergaven: 28
Terug
Bovenaan Onderaan