Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik ben redelijk nieuw hier op dit forum, voorheen veel of het F900XR gekeken, maar het begint aardig te lijken op een wedstrijdje ver pissen hier zeg. Waar gaat het nu om?? Het plezier in motorrijden toch, wat boeit het as iemand 0,3 sec sneller is? Geef elkaar de lucht en de ruimte om mooie verhalen te delen, wat van elkaar op te steken ipv elkaar af te zeiken.
Ik kijk er naar uit om vrijdag of zaterdag m’n nieuwe bike 🏍 op te gaan halen in ieder geval.
Die heeft 136 pk, al haal ik die er nooit uit ben ik bang.
Njoy mannen/vrouwen.
Waar heb je hem gekocht Marco? En je blijft welkom in het 900 topic hoor…
Niet dat daar nou zoveel gebeurt..
 
Op het Nederlandse Autoweek forum zitten ze ook al met zijn enorme en niet aflatende kennis opgescheept :')
Kun je daar niet iemand blokken dan _O-
Vandaag met de benenwagen... 1 MenPower
20210914_131821.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beetje wel heel persoonlijk iemand openbaar afzeiken vind ik dit lijken (ik ken de voorhistorie niet).

Bovendien meen ik dat ie gelijk heeft, je hebt de 150 pk topvermogen van de 1250 helemaal niet nodig om lol te maken, en al helemaal niet op de openbare weg. Ook niet in de bergen.

Het koppel onderin daarentegen, dat is gewoon altijd en overal heel erg leuk.
 
Ik weet het niet … net zoals in het echte leven , moet het klikken … ik heb dat gevoel met vele topicleden, maar niet met Astian en dat lijkt me wederkerig te zijn .
Ik ben er dus niet rouwig om dat hij hier niet meer schrijft , maar dat is hoogst persoonlijk .
Meestal neemt het feeling good- aspect naar mijn mening een flinke duik , telkens wanneer hij wat schrijft , maar dat doet geen afbreuk aan zijn recht om hier zijn schrijfsels te deponeren …
Vrijheid, blijheid …. 😎
 
Die is weer op Ducati jacht.😊
Ik heb eentje intussen.

Ssssssssssssssssssttttttttttt …. het was hier nu zo’n lekkere stemming , inclusief het gebruikelijke Verhulst-gekrakeel ….. :+
Als ik het van mezelf mag/moet zeggen, ik was/ben echt niet de stoorzender. Natuurlijk als je dat altijd blijft herhalen, dan zou men dat natuurlijk kunnen gaan geloven.

Astian, die zit nu toch op het bakstenen forum.
En heb me ook ingeschreven voor een cursus bloemschikken.

ik zag m laatst anders in het 1100s topic vragen :+
Correct. En er kwam een bod van 10k op een echte Boxercup (wat ook de vraagprijs was), maar lastminute kon de verkoper om emotionele waarde niet verkopen.
Dus ging mijn zoektocht verder want volledig motorloos lukt toch ook niet echt. 't Is eigenlijk een beetje vanalles geweest.
Het liefst van al opnieuw een Buell XB12Scg, maar die zijn niet dik gezaaid. Eentje bezocht op 190 km enkele rit (ja Verhulst, je leest dat goed). Die kist was dan eigenlijk "gaar" en helemaal niet zoals vermeld in de ad.
Als ik dan een XB12Scg vond in het buitenland, dan was het allemaal +10k en zag dat eigenlijk niet zitten. Ik heb een andere beslissing genomen met mijn centjes dus... Plan Buell geschrapt en naar een R1100s beginnen kijken. Dan toch de Boxercup overwogen en met geld op zak (en een dag verlof genomen), maar 't werd dus niets.
Dan heb ik een nieuwe 40Jahre 1250GS overwogen, maar 22300 euro kan ik echt niet verantwoorden gezien mijn andere uitgaven. Hoe graag ik dat ook écht wil, 't kan niet. Tweedehands GS vind ik allemaal te duur dus vond ik ook geen optie.
Opnieuw Ducati bekeken, een 999S overwogen, maar dat is het dan niet geworden.
Ik dacht vorige week donderdag, de dag na de bezichtiging van de Boxercup, "laat ik eens naar een Hypermotard kijken, al zal het dat noooooit worden." De dag later naar eentje gaan kijken in een buurgemeente en direct meegenomen.
Klink misschien heel raar wat ik ga zeggen, maar als ik nu een GS had gekocht, zou ik mijn bandenset oprijden om dan nadien toch een klein voorwiel te steken. Mijn XR zeg maar, maar dan met boxermotor.
Aan die Hypermotard -lach maar met wat ik ga zeggen- heb ik dan voor mij een mini-GS: rechte zithouding, tof motorkarakter, toffe sound (open koppeling + volledige Termignoni). Misschien voor verdere trips of als ik er volgende zomer een reis met zou overwegen een ruitje voorzien. Systeemhelm open is geen optie meer, maarbon, ik had nog een nieuwe Xlite liggen van de Panigale V2 en de rest van mijn uitrusting past er ook nog eens top bij. Er kan bagage over (zo'n softbag of hoe noem je dat) en eventueel een tanktas erbij.
Deze winter steekt een beetje zout niet, en voor volgende zomer heb ik mijn funbike.
Allé, ikke content.

Echter is de opmerking die ik derstraks toevallig las, echt toevallig. Die verdiende dan ook echt wel een like. Om daarop in te pikken: 't is niet dat ik als Verhulst hier rondloop en alle wijsheid in pacht heb.

Ik weet het niet … net zoals in het echte leven , moet het klikken … ik heb dat gevoel met vele topicleden, maar niet met Astian en dat lijkt me wederkerig te zijn .
Ik ben er dus niet rouwig om dat hij hier niet meer schrijft , maar dat is hoogst persoonlijk .
Meestal neemt het feeling good- aspect naar mijn mening een flinke duik , telkens wanneer hij wat schrijft , maar dat doet geen afbreuk aan zijn recht om hier zijn schrijfsels te deponeren …
Vrijheid, blijheid …. 😎
En ge kunt u beginnen afvragen waar het bij ons is misgelopen, want ik kan mij niet herinneren dat ik u echt iets heb in de weggelegd tenzij jij dat anders ziet?
Tot vervelens toe uw mening over mij hier dan moeten opdringen en een bepaalde reactie van mij gaan uitlokken, tsja, hoe denk je dan dat ik over jou begin te denken...
 
@Astian goede keuze. Heb zelf paar jaar een Hyper 1100S gehad, wat een fun bike. Zou er zo weer een terug kopen. Toen ik de 690 kocht had ik weer een HM overwogen, uiteindelijk kon ik niet vinden wat ik zocht (vele met schade, en dus geen originele handkappen).

Enjoy in ieder geval, je zult er geen spijt van krijgen 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan