Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

@Astian goede keuze wel die zwarte wielen, vind ik zelf ook wel dik al heb ik ook niets tegen goud. En zeker om die gele flaporen te vervangen voor zwart. Het wordt me al snel te veel geel allemaal, dus zou ook zelf ook zeker geheel zwart zadel nemen.

Klopt, heb ook gelezen dat dat zadel op termijn zou afgaan.
Bedoeling is om er zo'n zwart met geel aan de zijkanten-Wunderlich zadel op te monteren als ik weer wat gespaard heb. En inderdaad die gele handkappen eraf, vervangen door zwarte.
Zo is het een mooie zwarte met nét voldoende gele accenten.
 
Ik vind Ice Grey momenteel het gaafste. Dat zou mooi uitkomen, scheelt al 1.000 euro voor je de opties begint aan te klikken.

Heb hem momenteel zo samen geklikt. En dan m’n huidige korte ruit erop. Kofferdragers achter eraf. Rode stickers eraf. Zilveren kapjes voor zwart laten wrappen.

Maar ik twijfel eerst nog even lekker door 😋

De BMW Motorrad configurator - alle modellen, kleuren, pakketten en prijzen in één oogopslag.
Ik heb dat ook bekeken, maar ik kom niet met mijn korte poten aan de grond.
Zag ook deze:

Door die te zien ben ik beginnen nadenken, tot het besef gekomen dat ik toch niet aan de grond kan, weer een gewone samengesteld, mijn kleur niet gevonden, en zo bij de 40 Jahre gekomen.
 
Door die te zien ben ik beginnen nadenken, tot het besef gekomen dat ik toch niet aan de grond kan, weer een gewone samengesteld, mijn kleur niet gevonden, en zo bij de 40 Jahre gekomen.

Zijt gij dan nog kleiner dan ik?

Ik ben 173cm groot (of klein, noem het hoe je wil) en een GS A is voor mij geen probleem..
 
Ik ben een boom van een kerel. Helaas wat kort afgezaagd...

Ben ooit vastberaden naar de GS-A van mijn pa gestapt en hem de sleutel van mijn GS gegooid (voor efkes te wisselen). Ik ben zelfs niet opgestapt uiteindelijk op zijn Adventure (met verlaagd zadel). Het lukte gewoon niet...

Ben 1m71 ;)
 
moto-elettrica-per-bambini-bmw-1250-gs-adventure-12-v-acceleratore-manuale-bauletti-inj-651-baby-car-24490-eur.jpg
Deze versie van de GSA is ook geschikt voor kleiner mensen
 
Ik ben voor de meest basic kleuren gegaan, zie ze toch niet als ik op de motor rij. Het verschil in bedrag steek ik dan liever in mijn portemonnee of andere GS opties.
 
Die moest ik googelen.

Maar ik heb ook zo'n budget kleur en het interesseert me inderdaad geen fluit.
 
Ik ben een boom van een kerel. Helaas wat kort afgezaagd...

Ben ooit vastberaden naar de GS-A van mijn pa gestapt en hem de sleutel van mijn GS gegooid (voor efkes te wisselen). Ik ben zelfs niet opgestapt uiteindelijk op zijn Adventure (met verlaagd zadel). Het lukte gewoon niet...

Ben 1m71 ;)


Korte pootjes dan? Want da's eigenlijk geen verschil met mij he, en ik pas op een GSA met origineel zadel.
 
De wijze van verdeling van je lengte idd wel een kritisch puntje. Zo zijn mijn armen wat korter dan hoort bij mijn lengte zodat ik mijn stuur wat dichter naar mij toe heb gezet.
 
Tgoh, ik denk niet buitengewoon kort alleszins? Ik wil het wel even opmeten voor je hoor :+


Doe geen moeite... Ik vraag me gewoon soms af of er niet soms te snel beslist wordt dat een motorfiets te hoog is.
Zelfs mijn vrouw <170cm past perfect op een GS met origineel zadel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan