Ik heb mijn laatste ritje gemaakt,
Waarom? Er zijn hier toch geen winters meer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mijn laatste ritje gemaakt,
Ik kon de RA3 gewoon niet te pakken krijgen hier in B,Ik heb mijn laatste ritje gemaakt, nog even op de nieuwe Conti trail attack 3. Eerste indruk is goed, maar ligt het aan mij of is het verbruik hoger?
Staat nu in de winterstalling bij dealer vanwege gebrek aan garage. Het is niet anders.
Vermijd ook maar de MICHELIN Anakee 3 : zeer lawaaierig, slechte grip, snelle slijtage… en ook ooit OEM door BMW op nieuwe GSen geplaatst onder het motto « kwaliteit is goed, maar winst is beter »
Gezien de vele slechte commentaren op o.m. dit forum over de MICHELIN Anakee 3, gaat het niet over “dat ene koppeke”.Wat betreft lawaai ben ik mee.. maar grip?
Ik heb er daar al hellingshoeken mee zien rijden waar er velen het benauwd van krijgen, alleen maar door naar te kijken.
Banden, zoveel meningen, maar allemaal gebaseerd op wat afspeeld in dat ene koppeke.
Dat éne schuivertje maakt dat de band rommel voor de ene, terwijl de andere er naar volle tevredenheid een tweede set van laat monteren.
Fabrikanten kunnen een contract met een bandenfabrikant hebben waardoor ze niet de beste band kunnen monteren. In het blad Motoplus viel een motor tijdens een test zo tegen dat ze die eens op andere banden hadden gezet en kwam die motor op de 1e of 2e plek plaats terecht ipv ergens onderaan.Oke op m.n zwarte lijst dus A41 niet voor regen.
Dank je moet nog veel leren.
Ik rij vaak op noppenbanden en dan ook nog vaak met NHS code.
Want die blijven langer heel tijdens vakantie.
Maar na 4000km is het wel klaar.
En tijd om weer naar huis te gaan.
Motoz is heel duur geworden.Fabrikanten kunnen een contract met een bandenfabrikant hebben waardoor ze niet de beste band kunnen monteren. In het blad Motoplus viel een motor tijdens een test zo tegen dat ze die eens op andere banden hadden gezet en kwam die motor op de 1e of 2e plek plaats terecht ipv ergens onderaan.
Voor noppenbanden al eens naar Motoz gekeken? Gaan lang mee en bevallen goed is het verhaal. Over een tijdje kan ik dat hopelijk bevestigen Mag ook wel want ze zijn best duur en je vindt ze niet om de hoek (ik niet tenminste), ik heb ze in België besteld.
Heb de laatste vakantie mitas C02 stonemaster brute band.Motoz is heel duur geworden.
Welke banden eigenlijk niet?
De prijzen schieten omhoog.
Motoz in Marokko opgereden ik moest in portugal wisselen van Achterband.
Dus ook z.on beetje op na 4000km
Banden......ok, my 2 cents....
Aangezien ik toch nooit van het asfalt af ga, heb ik altijd wegbanden..
Beste ervaringen met de dunlops...eerst de roadsmart3 en nu de 4
Bochtengedrag blijft goed ook als de banden slijten...over rijden in de regen kan ik niet veel zeggen want dat doe ik alleen als het mij " over komt".....(bv vakantie) ik doe ook veel kms mogelijk mede omdat ik inmiddels een stuk relaxter rijd..
Op de RS liggen nu T32gt...die kon ik erg goedkoop om laten leggen en bovendien 2jr lekgarantie....kan nog niet veel zeggen over deze band...
Onder de v strom liggen de A41..niet te verwarren met de banden die Erwin noemde..
De A41 vind ik echt fantastisch.. superfijne grip en ......ook als het nat is...en verslijten heeeeel langzaam...nu 13k mee gereden en ik schat in nog 70% profiel over......tja..ik weet het....met een v strom trek je niet de straatstenen uit de grond.....dat helptvast in veel kms...maar toch.....
Na de winter gaan er ook nwe banden onder de 1250gs van Shirley....dat worden ook de roadsmart 4
Alleen een achterband? Wat heb je voor?Bij mij hebben ze afgelopen week bij de BMW dealer er een Michelin Road 6 achterband onder gegooid...
Alleen een achterband? Wat heb je voor?
En banden bij de dealer zijn altijd stevig van prijs.... Net als remblokken/-schijven. Daarmee wordt het pand gefinancieerd.