Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Godzij dank niet....
Gelukkig ook geen demo die door personeel werd afgeragd......
Meer een super premium selectie...voor minder zou ik het niet doen..
Maar garantie tot de hoek he......😁
 
Ik schrijf graag met een dikke klodder sarcasme.
En helemaal als het bmw betreft.
Ieder moet doen waar hij zich lekker bij voelt.
En voor mij is dat ver uit de buurt,bij van Harten Amersfoort.
Alleen dat bakje koffie kost je al €4000,- als je nieuwe boxer door de monteur naar buiten wordt gerold.
Want dat hoef je niet zelf te doen.
Zit bij de prijs in heur.
:r

:r
 
Wat een genot om na twee dagen opgevouwen op een R1200RS te hebben gereden weer op mijn GSA te kunnen stappen. De RS is wel een leuke motor, maar de zithouding is voor mij ruk.

Vandaag de GSA opgehaald van de 20d km beurt. Duurde wat langer dan verwacht omdat de software-update gisteren niet op tijd klaar was. De achterbrug (cardantunnel) is vervangen, omdat bij vorig onderhoud / cardancontrole de opstelling een schaafplek op de achterbrug had veroorzaakt. Erg netjes opgelost door de dealer....
 
Misschien dat dit helpt
 

Bijlagen

  • forsiktig-kinderkruk-wit-groen__0712332_pe728740_s5.jpg
    forsiktig-kinderkruk-wit-groen__0712332_pe728740_s5.jpg
    72,8 KB · Weergaven: 8
Of .... Ik zal een 22-jarige verpleegster van jeugdig vlees en bloed op de motor meenemen en mijn vrouw achter de begonias thuislaten ...TenCats kan haar dan misschien enkele lessen geven 😀
je kan dan zo lang weg blijven als je wil want ik denk dat mrs TenCats een ander slot op de deur heeft.

maar zo'n frisse 22 jarige die er wel pap van lust maakt heel veel goed , _O-
 
Kweni,
Als ik zie wat voor pif er in de jeugd zit als ze op hun mobieltje bezig zijn...
Geef mij dan maar een vrouwtje met Meer "ervaring" en wat meer "actie".
Ik weet natuurlijk niet hoe actief ze zijn in de bezigheden die ik niet kan/wil zien.😇
 
TenCats zal steigeren, maar ik zie met angst en beven de dag tegemoet dat mijn bruid verklaart dat de GS te hoog is geworden voor haar om op het duozadel te klauteren en ik dus voor een RS moet gaan shoppen… :N
Of .... Ik zal een 22-jarige verpleegster van jeugdig vlees en bloed op de motor meenemen en mijn vrouw achter de begonias thuislaten ...TenCats kan haar dan misschien enkele lessen geven 😀
Als ik nou nog een RS zou hebben, dan zou ik wellicht reageren op deze aantijging.

Nou vooruit, omdat er nog eentje staat. Het ligt bij jou toch anders want je bovengemiddelde lengte en vooral je binnenbeenlengte zijn in mijn ogen eigenlijk je handicap. Het maakt het blijkbaar voor jou onmogelijk om, zeker in combinatie met je stramme knietjes, van een sportieve motor te genieten.
:+
En MrsTenCats was een 22-jarige verpleegster toen ik haar ontmoette. Meteen een blijvertje. Dus wat moet ik jouw verpleegstertje leren?
 
Mijn rijzige gestalte en dito welgevormde, zeg maar catwalkbenen , horende bij een normale mens , en dus niet bij het type “ik kan onder het salontafeltje doorlopen zonder me te moeten bukken “ hebben me nooit belet om ettelijke echte hypersportmotoren à la Fireblade , R1 en R6 te bezitten en op langere tochten te berijden .

Toegegeven , mijn knieën zullen toen nog wat soepeler zijn geweest , maar ook nu krijg ik ze nog enigszins gebogen zonder de hulp van een voorhamer .
Maar de RS roept bij mij geen enkele “hebben-hebben-hebben emotie” op en dat is toch wat zorgelijk , als ik hem ooit zou nodig hebben .

Verder zou ik je hulp enkel inroepen , Tencats , om Nana wat te helpen bij het begonia kweken .

Bij dat 22-jarig verpleegstertje zal namelijk wel een handleiding zitten ,hoop ik … of als mijn geheugen me werkelijk in de steek laat op het moment suprême , dan zijn er naar het schijnt behulpzame instructiefilmpjes op het internet … heb ik toch van horen zeggen … 😀

.
 
Terug
Bovenaan Onderaan