Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Horrible.
Ze starten er hier in Zuid-België ook mee. Het midden en de zijkanten blijven maanden levensgevaarlijk voor de motor.
 
het vorig najaar nog , ze vervangen die slijtlaag op een brug waar ik vaak over heen moet ,, heel voorzichtig ,, over rul zand vind ik makkelijker
1674993728687.png
 
Kan iemand mij toevallig vertellen waar het vinnummer staat ingeslagen bij een 2017 1200 GSA? Papieren en rdw hebben het over rechts rechter en niet specifieker
 
Vorige week nog een onderhoudsafspraak gemaakt, maar toen had de dealer het hier (nog) niet over. Wel wordt de cardan dan nagekeken (gsa van oktober ‘21).
 

Bijlagen

  • 7AB4A2B7-CCEE-4F45-8C9C-95A1F068FEDF.jpeg
    7AB4A2B7-CCEE-4F45-8C9C-95A1F068FEDF.jpeg
    266,1 KB · Weergaven: 33
  • Leuk
Waarderingen: S.D
Misschien heeft iemand hier een idee. Ik heb op mijn 800GS de TomTom met de orginele beugel van TomTom op het stuur zitten maar wil deze eigenlijk naar voren hebben, bij de kuipruit zeg maar. Nu zie ik dat er brackets voor zijn maar die zijn allemaal voor modellen na 2013. Mijn 800GS komt uit 2009 en daar vind ik zo niks voor.
 
Laatst bewerkt:
Misschien heeft iemand hier een idee. Ik heb op mijn 800GS de TomTom met de orginele beugel van TomTom op het stuur zitten maar wil deze eigenlijk naar voren hebben, bij de kuipruit zeg maar. Nu zie ik dat er brackets voor zijn maar die zijn allemaal voor modellen na 2013. Mijn 800GS komt uit 2009 en daar vind ik zo niks voor.
Misschien contact opnemen met Waypoint?
Die kunnen het je denk ik wel vertellen wat waarop past.
 
Misschien heeft iemand hier een idee. Ik heb op mijn 800GS de TomTom met de orginele beugel van TomTom op het stuur zitten maar wil deze eigenlijk naar voren hebben, bij de kuipruit zeg maar. Nu zie ik dat er brackets voor zijn maar die zijn allemaal voor modellen na 2013. Mijn 800GS komt uit 2009 en daar vind ik zo niks voor.

wat voor ruit zit er op je GS
 
Terug
Bovenaan Onderaan