Het grote GS-topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Happy Queensday! [afbeelding]

Hopelijk gaan jullie vandaag allemaal iets leuks doen, aan het weer zal het niet liggen ;)

Als ze maar géén lamme arm krijgt.....

full


.... fijne dag allemaal.:W

 

|( .... zie door de bomen het Bos niet meer....

.... het geLaser klinkt inderdaad erg netjes. :Y

De Akrapovic is nét iets "donkerder" maar hoe die klinkt hoor jij met enige regelmaat.
Teun heeft die er ook op zitten namelijk.
 
|( .... zie door de bomen het Bos niet meer....

.... het geLaser klinkt inderdaad erg netjes. :Y

De Akrapovic is nét iets "donkerder" maar hoe die klinkt hoor jij met enige regelmaat.
Teun heeft die er ook op zitten namelijk.
:') Teun hoort alles, ik hoor niets vanaf hier :N


Maar Achi heeft ook een akra, die klinkt goed :Y
 
Mile Pajic maakt iets op maat waar je bij staat. Keuzes genoeg uit z,n voorraad; wat jij vervolgens mooi vindt, zet ie er ter plekke onder.

En redelijk geprijsd.[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit BB :9~

Mooi kort en hoog, zodat het 'vrije' achterwiel er mooi uitkomt :P

Trouwens een nieuw achterbandje geschoten; Pilot Road I,
(112 eurie, NH-motoronderdelen ... dus wat nou 7% duurder rubber !!! )
De voorkant ziet er nog hagelnieuw uit ...
Dit terwijl ze beide tegelijk er onder gekomen zijn ... :?
Verdorie ... helaas weet ik niet meer bij welke kilometerstand, es kijken of ik dit terug weet te vinden |(

Achterzijde heb ik vorig jaar vierkant gereden door met dubbele bagage + duo terug te komen uit Frankrijk ...
na het total rijden van E-R d'r R'etje :X
 
Laatst bewerkt:
Ik niet.... pas bij deeltje 13 aan de beurt en ik moet nog steeds les krijgen van F&S. :X

Ik wil het best overnemen maar was er geen andere kandidaat? Als fast&sweet me een mailtje stuurt met alle tekst en code uit de OP in edit mode. Dan even het een en ander aanpassen en in een kwartier maakt je een nieuw topic. :)
 
Ik wil het best overnemen maar was er geen andere kandidaat? Als fast&sweet me een mailtje stuurt met alle tekst en code uit de OP in edit mode. Dan even het een en ander aanpassen en in een kwartier maakt je een nieuw topic. :)

Ik lees het al, jij hebt er verstand van en je hebt een kwartiertje tijd beschikbaar. O-)
 
@ Nellis: gefeliciteerd met je nieuwe motor!

Deze jongen is de brakheid weer te boven na gisteren tot laat in Urecht te hebben rond gezwalkt. Ga nu maar eens lekker uitwaaien op de motor :W

btw: ik kan het topic ook overnemen; fluitje van een cent! Hoor het wel, want het is een beetje onzin als we het dubbel doen (flash-back vorige keer......)
 
DetoX heeft spijt...
Wij lopen nu door de stad te slenteren :/

Alles is een keuze......

.... wij hebben nét heerlijk gefietst tot aan de oranje drukte bij de Meridiaan-tunnel en zijn toen weer relaxed via een ander mooi stukje Amersfoort huiswaarts gefietst. :]

En dan te bedenken dat ik vroeger altijd de Koninginnenacht in Utrecht wilde meemaken...

Ik ben benieuwd wie er allemaal een nieuw deeltje hebben klaarstaan. *D
 
Vanwege verregaande brakheid vandaag de Zumo maar eens op de 1 cylinder geschroefd met de standaard Ram mount en stroomverzorging aangesloten. Daarna ff proefrit van 100 km gemaakt. :]
be3dc3c2.jpg


Heb paar maanden geleden, enigszins voorbarig, een voedingskabel voor een Zumo 550 van minics overgenomen voor €15. Nooit geschoten is immers altijd mis. :P Heeft iemand daar nog belangstelling voor? TEAB. :)

Ik heb nog een stroomkabel liggen voor een Zumo 550 die je ter hoogte van de klokken kunt splitsen. Speciaal laten maken, met waterdichte aansluitingen. Handig, dan hun je de zumo verwijderen zonder de stroomaansluiting los te schroeven. Foto op verzoek. Iemand interesse? Mag voor € 15,- in een enveloppe.

minics.

Deze is het volgens mij: motorkabel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan