dojrn
Die hard MF'er
Hey man! hoe gaat het ondertussen met je arm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die begint weer redelijk in vorm te komen.Hey man! hoe gaat het ondertussen met je arm?
Door het verplaatsen van de nummerplaat door de vorige eigenaar. Was me tot een paar weken geleden niet eens opgevallen!Haha, ja dat is wel een dingetje. Door het verplaatsen van de nummerplaat of door defecte lampjes?
Heb je een symmetrische lamp? (2x H4, allebei de kanten zowel dim- als grootlicht?)2 van de 4 led strips heeft er een 'dakje' overheen. Of deze nou onder of boven moet zitten? geen idee.
Ik bedoelde je koplamp zelf... De meeste in Europa hebben links het dimlicht, met een soort kapje in de reflector gemonteerd, en het grootlicht rechts.De led is idd symetrisch. 2 ledstrips rechts 2 links.
Dakje op de lamp of in de reflector?Die met dakje voor dimlicht, die zonder voor groot. Geven evenveel licht, maar door het dakje van dim en de plek van de strip geeft grootlicht een meer gefocuste straal licht op de eerste paar meters. Het is niet zoals met gewoon groot licht dat er ineens een hele batterij licht bij lijkt te komen.
Ik bedoelde je koplamp zelf... De meeste in Europa hebben links het dimlicht, met een soort kapje in de reflector gemonteerd, en het grootlicht rechts.Dakje op de lamp of in de reflector?
Check... Nu snap ik het.Edit: Volgens mij snap ik een deel van de spraakverwarring. Beide motoren hebben maar 1 lamp. Dus in elk zit nu 1x led-vervanger van H4.
Je motor leeft!!Ik had vanmorgen wat vreemds. Ik kwam thuis en zette de motor weg. Ik hoorde een raar geluid, alsof er ergens lucht leek te ontsnappen. Dat leek vanuit de tank te komen. Iemand dat ook al eens gehad? Start wel gewoon.
Ik had vanmorgen wat vreemds. Ik kwam thuis en zette de motor weg. Ik hoorde een raar geluid, alsof er ergens lucht leek te ontsnappen. Dat leek vanuit de tank te komen. Iemand dat ook al eens gehad? Start wel gewoon.
Goedemorgen.
Zaterdag heb ik de SW-motech daypack tanktas gekocht en het quick-lock systeem dat er bij hoort.
Huidige probleem: tankring past niet op de tank. De tankring is bedoeld voor suzuki met 5 schroeven in de tankring. Mijn tank heeft 4 bevestigings schroeven. Onmogelijk om te monteren. Iemand ideeën? Ik ben al terug gegaan naar Louis, maar zij komen er niet uit. In het systeem staat bij mijn motor de 5 schroeven tankring uitvoering. Een ring voor 4 schroeven heb ik nog niet echt gevonden.
Ook ben ik op zoek naar een zadeltassen rek/beugel voor de mijne.
Ik heb de volgende set gekocht: Moto-Detail bagagesysteem, universeel kopen | Louis motor & vrije tijd
Toch lijken ze niet achter in hun model te blijven, en zakken ze richting het wiel als er gewicht in zit denk ik. Ik moet dus toch iets van afstandshouders gebruiken.
Formeel is in Duitsland alleen de oiginele OK.
Voor vervangende uitlaten moet een homologatie (TÜV oid) overlegd kunnen worden, iig voor motoren met Duits kenteken.
Voor ons buitenlanders is mijn ervaring anders. Ik rij met een vervangende uitlaat (Takkoni met E-keur en nummer echter geen homologatie formulier) MET dB-killer. Nog nooit problemen gehad.
Zonder de killer kun je fiets laten staan.
Bij controle kunnen ze meten en afhankelijk van de meting actie ondernemen (heb ik zelf niet meegemaakt).
Wil je op safe: vervangende uitlaat in Duitsland kopen waar het homologatie papiertje voor jouw motor bijgeleverd wordt.
Ik heb een soortgelijke set, gaat prima, heb wel een extra spin/band om de toprol zitten en de zijtassen kan ik met de meegeleverde straps ook goed vast krijgen aan de steppies voor de passagier bijvoorbeeld.
dat weet ik, maar ik heb nu een uitlaat uit polen, met DB killer nog een mooi geluid maar denk niet da t de duitse politie t met me eens is. dus wil naar een iig voor NL gekeurde uitlaat met verwijderbare DB Killer. onder het motto. In NL mag dit en ik doe er alles aan om het zo laag mogelijk te maken