nelis d
MF veteraan
Thanks leute zal vh weekend ff checken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe dik is dat pinnetje?Goedemorgen iedereen!
Bij mijn rechter stuurschakelaar is het pinnetje welke in het stuur valt om te voorkomen dat de schakelaar ronddraait afgebroken. Ik heb dit voor nu opgelost met een stukje tape, zodat het wat meer geklemd zit, echter lijkt mij dit geen oplossing voor jaren. Heeft iemand een goed idee om dit weer goed vast te zetten of heeft iemand wellicht nog de bovenkant van de rechter stuurschakelaar over?
Het gaat om een GSX750F uit 99.
Probleem is opgelost, voor de mensen met hetzelfde probleem.Hoe dik is dat pinnetje?
Je zou op de plek van het pinnetje voorzichtig een gaatje kunnen boren en er een nieuw pinnetje in zetten..
Ik heb in het najaar 2020 met precies hetzelfde idee rondgelopen. In de historie kom je van Ivan hetzelfde tegen. Hij heeft het in het verleden uitgevoerd op z'n zwarte creatie.Ok, mijn idee om een iets hoger stuur op de gsxf te monteren, zonder daarvoor de ombouwkit van €200 te moeten kopen:
Ik heb in het najaar 2020 met precies hetzelfde idee rondgelopen. In de historie kom je van Ivan hetzelfde tegen. Hij heeft het in het verleden uitgevoerd op z'n zwarte creatie.
Ik zou het nog steeds graag willen proberen maar ik haak af bij het vervangen van kabels en leidingen. Daar loop je onherroepelijk tegenaan en dat zie ik niet zitten
Ik denk dat je die speling juist hard nodig hebt. Toevallig vandaag m'n gaskabels ietsiepietsie aangedraaid.. had bij volledige stuuruitslag gelijk een spontaan gasgevende motor.. het luistert dus zogezegd best nauw denk ik, want met aandraaien gaat het om millimeterwerk. Laat staan je stuur een paar centimeter verhogenVaak zit er wel wat speling op.. zou je zeggen.
Ik denk dat je die speling juist hard nodig hebt. Toevallig vandaag m'n gaskabels ietsiepietsie aangedraaid.. had bij volledige stuuruitslag gelijk een spontaan gasgevende motor.. het luistert dus zogezegd best nauw denk ik, want met aandraaien gaat het om millimeterwerk. Laat staan je stuur een paar centimeter verhogen
In de historie kom je van Ivan hetzelfde tegen.
welkom in het grote GSX F topic!Wie van jullie heeft er misschien nog een gebruikershandleiding liggen voor een 650F (uit 2008)?
Ik vrees dat je in dit topic moeilijk aan een boekje gaat geraken.Sinds ERG kort in het bezit ervan, echter mis ik een boekje...
Shift lampje? Ik wist niet eens dat die dat hadden!Kweet het, stelt allemaal niets voor wat er op en aan zit, maar is meer voor de heb
En de nieuwsgierigheid wanneer dat shift lampie gaat branden, en of dit ook ingesteld kan worden?!?
Ik zou de mijne juist nóg stiller willenDing is alleen nog ontzettend stil, met die sigaar.
8 bouten?ik straks met 8 gebroken bouten zit,
@Sjefman , even gepikt uit het wolkenjagerstopic:
Wat is dit op uw dashboard?
Bekijk bijlage 1612125
Ah ... een klokje ... tja, vanaf 2001 zat er standaard een klokje in
Ik zou het niet meer kunnen missen, een klokje!Bij mij zit er inderdaad standaard geen klokje in en vond het toch wel handig er één te hebben.
Dat idee houd ik in mijn achterhoofdIk heb ongeveer de helft van de dikkere (15w) olie vervangen door 10W, waardoor je uit moet komen op het karakter van een 12,5W olie. Dit is echt mega. Hij dempt een stuk minder nerveus maar wel snel genoeg om contact met de weg te houden. Flinke verbetering op wat er eerst in zat.
Jep... helaas, extractie tool mocht niet baten. Moertjes erop lassen mocht ook niet baten. Boutjes knappen gewoon af. Zit muur en muurvast. Nu uitboren en een helicoil erin... 4 stuks...8 bouten?
Je hebt het dan over je uitlaatcollector?
Ik vrees, allemaal de koppen afslijpen, collector eraf, nokjes oplassen op de restanten, en dan eruit draaien.
Ik krijg er weer stress van als ik terugdenk aan mijn collector miserie kortgeleden