*RW*
MF veteraan
- 14 jan 2020
- 3.649
- 7.832
Ja kort ritje gemaakt met wat drempels en klinkers maar ook wat lange en korte bochten. Wereld van verschil, niet normaalGoed bezig! En, al een proefrit gemaakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja kort ritje gemaakt met wat drempels en klinkers maar ook wat lange en korte bochten. Wereld van verschil, niet normaalGoed bezig! En, al een proefrit gemaakt?
Goedemiddag allemaal, ik ben nieuw op deze site en ik wilde graag even iets vragen. Ik ben sinds januari in het bezit van een Suzuki GSX 750 F uit 1999. Nu is mijn vraag of er iemand mij kan vertellen wat voor een topkofferrek op deze motor kan. Ik zou graag af en toe wat spullen mee willen nemen in een topkoffer en hoor graag jullie meningen.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen in de wereld van de kofferrekken.. Alvast bedankt.
Groeten RustigeR.
onderaan de schokbreker zit een zwart wieltje welke in vier standen instelbaar is.Ik merk dat de achterveer van mijn GSX750F zeer langzaam terugkomt na het inveren. Kan ik de uitgaande spanning instellen, zo ja, hoe doe ik dat?
Mijn gevoel zegt "zal wel" als ze van dezelfde generatie zijn. Heb ze beide maar zie geen noemenswaardige verschillen. @DKP Kan wellicht uitsluitsel geven (master gsxf kenner)Net een originele uitlaat gevonden op Marktplaats.
Blijkt hij voor een 600 te zijn...
Iemand die enig idee heeft of de standaard uitlaten van de 600 en 750 uitwisselbaar zijn?
Mijn gevoel zegt "zal wel" als ze van dezelfde generatie zijn. Heb ze beide maar zie geen noemenswaardige verschillen. @DKP Kan wellicht uitsluitsel geven (master gsxf kenner)
@RustigeR ,
Welkom in het grote GSX F topic
@Sjefman , ik vermoed, ik zeg wel, ik vermoed, dat de einddempers dezelfde zijn. De collectors echter niet ... denk ik.
Meet de dikte van de linkpijp eens, ik dacht, ja opnieuw, ik dacht, dat de buitendiameter 54mm is.
Ik heb zelf nog een losse einddemper van een 750 liggen met de linkpijp er nog op, dus vanavond laat kan ik dat ook nog is nameten, kunnen we vergelijken/uitsluiten.
(Zal pas thuis zijn rond 20:00u).
Wel zien dat het jaartal klopt. Je hebt immers wél een klein verschil tussen de 1998-2003, en de 2004-2006. @...Ron... heeft dat nog uitvoerig beschreven met bijhorende foto's. Iets met de voorste bevestiging die dan niet overeenkomt.
Ook als een onderdeel voor een 600 en een 750 identiek is, krijgen ze toch beide een uniek onderdeel nummer.Ondertussen ook op cms nl gekeken. Daar geven ze wel een ander typenummer op, maar het scheelt maar één cijfertje ergens achteraan.
Ook als een onderdeel voor een 600 en een 750 identiek is, krijgen ze toch beide een uniek onderdeel nummer.
Japanners he ... waarom gemakkelijk doen als 't ook moeilijk kan
Ik doe mijn bestAls je vanavond die demper van je eens zou willen nameten...
Dus ... vandaag heb ik dat doel bereikt!NEE! want nu wil ik de kaap van 650km halen ...
... ik ben gewoon gek
Doe ik regelmatig, juist omdat ik er soms zelf aan twijfelIk zou die teller nog eens na laten kijken.
Dat heb ik ooit eens uitvoerig beschrevenIk begrijp werkelijk waar niet hoe je dit voor elkaar krijgt.
Dat heb ik ooit eens uitvoerig beschreven
Nu met de nieuwe vertanding moest ik het nog is uitproberen natuurlijk
Zit er wel de goede versie in het doosje?Van het weekend een tank ring gekocht voor de 650F.
Nu zou je denken, hoe moeilijk kan het zijn om het te bevestigen.
2 inbus boutjes en 2 verzonken kop boutjes.
In mijn geval dus weer lastig.
zijn de verzonken kop boutjes qua diameter weer te klein
dus van de week maar weer terug naar de toko....
Ik was het dus effe vergeten, maar hier is die danAls je vanavond die demper van je eens zou willen nameten...
Ik was het dus effe vergeten, maar hier is die dan
Buitendiameter is idd 54mm