*RW*
MF veteraan
- 14 jan 2020
- 3.624
- 7.790
Oooh dat heb ik dan gemistVolgens mij is het bericht inmiddels bewerkt!
Er stond toch echt dat hij voor niks opgehaald mocht worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oooh dat heb ik dan gemistVolgens mij is het bericht inmiddels bewerkt!
Er stond toch echt dat hij voor niks opgehaald mocht worden
Ja mij idee was om hem weg te geven... echter... mijn partner was het er niet mee eens... Jij moet daar gewoon ( al duurt het nog 5jaar) lekker mee knutselen...Wow, geef je hem nu weg?blijkbaar niet meer van toepassing
Wat een nare situatie. Ik hoop dat je er uit komt!
Ja mij idee was om hem weg te geven... echter... mijn partner was het er niet mee eens... Jij moet daar gewoon ( al duurt het nog 5jaar) lekker mee knutselen...
Ze heeft er niets mee, maar ik mocht hem dus niet wegdoen... Wat een topper is het toch!
Sorry, dat ik de liefhebbers teleur moet stellen.
Geen nood, ik rijd op GSX 750 F nr 6, en GSX 750 F nr 7 staat in mijn garage, dus ik zal mij absoluut niet vervelenSorry, dat ik de liefhebbers teleur moet stellen.
Vandaag mijn eerste motor opgehaald, de GSX600F. Hierbij moesten de carburateurs worden gesynchroniseerd. Voor het geval heb ik de carberateur bekeken, en deze waren allemaal schoon. Alles weer gemonteerd maar nu start de motor niet meer.
Gisteren liep hij nog.
Iemand tips?
Aan deze twee nieuwelingen:Beste Allemaal, Liefhebbers en sleutelaars in het byzonder
Mijn naam is Maarten, en ooit als 1 jaar ervaring hier op dit forum geweest - alleen ik weet het ww niet meer. Ik rij in het dagelijks leven een V-strom maar de mooiste is altijd de gsx750F geweest. uit nostalgie meteen ja gezegd toen ik een oude gsx600f over mocht nemen. Helaas een scheiding, een verhuizing, en een slechte gezondheid verder staat ze er treurig bij en krijgt ze niet waar ze recht op heeft.
En na de volgende verhuizing gaan we eindelijk aan de opknap beginnen. Ik ga jullie dan lekker hier om hulp vragen en updates posten.
groet,
Maarten
I like this!!!Afgelopen zondag bewezen dat een GSX750F zich prima thuis voelt op Assen!
...
Bekijk bijlage 1618826
Bekijk bijlage 1618829
I like this!!!
Doet mij terug denken aan circuit Zandvoort, heel erg lang geleden, ergens in de tijd toen ik nog jong en knap was
Bij ons was er geen max speed op de rechte stukken. Maar voorbijsteken mocht niet. Per 6 achter de instructeur, op het einde van elke ronde moest de eerste zich laten afzakken naar achter, zodat iedereen 2 keer achter de instructeur reed. In de bochten was ik bij de beste tijdens de eerste sessie, op de rechte stukken was ik de slak, ik geraakte niet verder dan pakweg 170, toen kwam de volgende bocht alweer dichterbij
Voor de tweede sessie hebben ze de groepen heringedeeld, en kwam ik bij iets snellere jongens te zitten.
Voor de derde sessie kwam ik weer bij snellere jongens te zitten, toen ging het gas er pas echt op in de bochten, ik kon nog goed mee, maar op de rechte stukken moesten ze op mij wachten! Er stonden kleine krulletjes op mijn banden, ik was toen zo fier als een gieter, ondanks ik goed genoeg wist dat als de instructeur op mijn GSX F zou rijden, die nog een stuk sneller door de bochten zou zijn gegaan. Alsook op het rechte stuk, want die durven een stuk langer doorgaan om stevig te remmen voor de bocht.
Ach ... moet tussen de 7 en 8 jaar geleden zijn ...
Bekijk bijlage 1619691
Bekijk bijlage 1619692
Bekijk bijlage 1619693
Ik lees wel mee.Aan deze twee nieuwelingen:
Welkom in het grote GSX F topic, en ook welkom op MF!
Sorry, had eerder niet erg veel tijd, moest dringend plaats vrijmaken in de garage voor noodzakelijke nazichten en werken aan het water
Nu effe tussendoor, tijdens een hapje, toch effe tijd kunnen maken
En @Von Stolk , blij om u hier ook nog eens af en toe te zien! Jij bent denk ik toch zowat degene die al het langst actief is in dit topic
Niet echt, het was een "expierience day".Dat was dan een echte circuitdag?
Idd, leuk dat er een fotograaf daar een mooie "zaak" in gezien heeft!Mooie foto's. Erg gaaf om van jezelf te hebben. Je ziet er ook goed snel uit!
Ik merk het nu pas, je hebt twee keer een verschillend NR.
Ik had twee sessies geboekt. Je kon per 20 minuten boeken. Voor elke sessie kreeg je een apart startnummer.Ik merk het nu pas, je hebt twee keer een verschillend NR.
Wat is daar de reden van?
Niet echt, het was een "expierience day".
Het was rijden achter een instructeur. Per 6, omdat een sessie twaalf rondjes maakte.
Als het je eerste keer was werd je ingedeeld in de traagste groep. Na elke sessie (het waren drie sessies), ging de instructeur met de groep een babbeltje doen, en besprak hij ieders de goede en slechte punten. Dus gewoon met de gehele groep, en dat was best leerzaam. Hij deed dat ook niet zo dat je je beledigd voelde bij minpunten, maar je voelde aan dat ze dat als "les" gebruikte voor de gehele groep. Dan gingen de instructeurs samen zitten, de groepen bespreken/beoordelen, en werden de groepen opnieuw ingedeeld. Tijdens die besprekingen, beoordelingen en herindelingen, en een rustpauze met eventueel hapje en drankje, reden er meer ervaren circuitrijders op het circuit, tot het weer onze beurt was.
Niet om mijzelf te bestoefen hoor, maar ik ging toen het beste mee in de bochten. Bij de twee keer dat ik achter de instructeur reed moesten we na sommige bochten weer effe wachten op de rest. Rechtdoor was het omgekeerd. Van die eerste groep heeft er zelfs eentje opgegeven, die gaf zelf aan niet meer aan de tweede en derde sessie deel te nemen.
Tweede sessie in een snellere groep. Ik ging nog steeds mee in de bochten, maar toch nog net iets beter dan de anderen.
Derde sessie in weer een snellere groep. Toen gaf de instructeur er een flinke scheut gas op in de bochten. In sessie twee dacht ik al dat het al snel ging, maar tijdens sessie drie voelde ik pas dat ik een groentje ben! Één keer dacht ik, nú probeer ik eens een knee down! Niet gelukt, maar ik legde mijn focus verkeerd, en kwam te kort bij het achterwiel van de instructeur. Ongelooflijk hoe die daarop getraind zijn, dat opmerken, en hun lijn zo kunnen aanpassen dat er geen aanrijding van komt! Na die sessie bleek mijn zwak punt te zijn dat ik mijn focus niet op het belangrijkste legde. Hij raadde mij trouwens ook aan niet verder te proberen om kd's proberen te maken, het zat niet in mij, en hij vindt mijn bochtenwerk meer dan goed zonder kd's, en al zeker voor in het dagelijkse verkeer.
In die groep ging iedereen dan weer wel goed mee. Op rechtdoor was het toen krabben om mee te kunnen, ik zag het gat gewoon groter worden, tot aan de volgende bocht.
Het zou leuk zijn dat met meerdere GSX F'ers gelijk te doen ...Ik denk dat ik er nog wel uren over na kan praten. Als ze het volgend jaar weer organiseren ben ik er weer bij, wat een feest!
In het verleden wel een 5 keer met een sportieve auto en juist door die ervaring zou ik er nooooit met een motor opgaanIs iemand hier weleens met zijn GSX F op de Nürburgring geweest?
Staat hoog op mijn lijstje om eens een keer te doen.
Ik weet ook wel dat ik waarschijnlijk aan alle kanten door supersporters ingehaald ga worden maar de ervaring lijkt mij wel super gaaf.
Neen.Is iemand hier weleens met zijn GSX F op de Nürburgring geweest?
Staat hoog op mijn lijstje om eens een keer te doen.
Ook hierIk weet ook wel dat ik waarschijnlijk aan alle kanten door supersporters ingehaald ga worden maar de ervaring lijkt mij wel super gaaf.
De filmpjes laten je het ergste vermoeden. Beetje als Aziatisch verkeer, het LIJKT gevaarlijk door al die filmpjes ... ohwww ... dat IS het ook ... maar het valt wel mee, zolang je je trots aan de kant zet.maar de Ring schijnt gevaarlijk te zijn voor motorrijders.
Racewagens die geen rekening houden met de motor lijnen, olievlekken op het asfalt. Ik ben niet snel bang maar heb er wel héél veel slechte verhalen over gehoord (en filmpjes gezien hoe het er aan toe gaat...)
Ja, ik wil het echt!Maar als je het écht wil, de ervaring zal supermooi zijn, dat wel
Ebfin, op een gewoon circuit ook natuurlijk
... en nu is mijn vrouw mij aan 't reanimeren ...Gemiddeld 1:14,5
onstant tussen 160 en 180, verbruik was toen ook rond de 5,8L/100km (1:17,24)
... en nu is mijn vrouw mij aan 't reanimeren ...
Maar ja, effe serieus, op een circuit mag je niet verwachten zuinig te rijden.
Nou..., dan zal dit U tot grote vreugde stemmen...
Bij onze GSX F'en (1998-2006), blijft na contact uit te zetten de benzinemeter staan waar die toen stond. Bij mijn auto gaat die na contact uit op 0, en gaat bij aanzetten in een wip omhoog.... bij vertrek geeft zijn tankmeter bijna leeg aan..., maar..., wat een jolijt..., zijn tank vult zich tijdens het rijden !
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan :
Bocht verkeerd ingeschat?Bij 6.44 minuten doet de persoon trouwens iets bijzonders...