*RW*
MF veteraan
- 14 jan 2020
- 3.629
- 7.797
Ah kijk, dat wist ik nietDie grijpt pas in bij 12.000rpm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah kijk, dat wist ik nietDie grijpt pas in bij 12.000rpm
Interessant detail.Bleek dat ze origineel USA import was...
Idd. Want als je daar een after market slangetje op zet en je moet dat in die bocht wringen, dan krijg je een knik. Als dat slangetje vervangen moet worden, altijd een origineel bestellenJe koopt dus dat stukje slang met het 'voorgeprogrameerde' bochtje
Ahum ... dat is wel heeeeeel veeeeeeel he ... niet?vlotjes tot 120000RPM.
Ook in lage toeren draait de motor niet zo soepel. Ik moet echt wat gas geven om in 1e goed te kunnen vertrekken, anders valt ze dood.
Dit heb ik inderdaad ook, enorm hoog verbruik in mijn ogen.
Ik heb nu ongeveer 150km gereden en ben al meer dan een halve tank kwijt. Is dit normaal verbruik? Ik meen mij te herinneren met mijn eerste GSXF 750 dat deze vrij zuinig was.
Ahum ... ik doe 600 tot 650 km op één tank, en één keertje 700 km zelfs!Ah, ok, dan is het verbruik normaal.
Vooraan heb ik echter op de aangeduide vlakken, die afgeronde punten, een diepere inslijting, maar is minder erg dan bij de Michelin. Wellicht is mijn niet perfecte voorvering en harde bandenspanning daar mee verantwoordelijk voor:
ebben jullie een onderhoudsvrije accu, of een gezuurde accu.
Ondanks dat ik mijn gezuurde accu tijdens het langer niet rijden oplaadt. Heb ik er toch weer 1 versleten na ongeveer 3 a 4 jaar.
Ik ben nou aan het denken om een motobatt onderhoudsvrije accu te bestellen.
Iemand daar ervaring mee?
Bene there, done thatzal ik niet op de motor stappen (net als de afgelopen twee weken), omdat ik implantaat in m'n kaak heb laten zetten en die zit precies op een plek waar de wangen van m'n helm klemmen. Dat, samen met de trillingen en hobbels lijken me het best te voorkomen tijdens het genezingsproces, waar dat ding dus vastgroeit in de kaak.
Idd leuk als je daarvoor de nodige tijd kan uit trekken, is zoveel leuker zónder tijdsdruknu kwam ik vanavond ineens op het idee om op m'n gemakje de klepspeling te gaan checken.
Normaal gezien heb je geen nieuwe pakkingen nodig. Maar idd, moest het wel zo zijn, kan je ze rustig bestellen.Of als ik toch nieuwe pakkingen nodig ga hebben heb ik tijd deze te bestellen.
Heb je dat nodig bij het stellen van kleppen?Mocht er gesteld moeten worden in plaats van alleen controleren zal ik nog ergens een synchroniseer apparaat moeten fabriceren-lenen-kopen.
Alles hangt af van hoe er met de motor omgegaan wordt/werd.Maar ik heb geen enkele aanwijzing dat de klepspeling niet in orde is? Geen gekke geluiden, hij loopt als een naaimachine zo soepel
Wat is je km stand nu?Daarbij kan ik gelijk de bougies en luchtfilter vervangen,
Dat hangt er dan weer vanaf hoe jij omgaat met de opgegeven onderhoudsintervallen, en hoeveel km's je rijdt per jaaren zodra alles weer een klein beetje in elkaar steekt de olie verversen, en dan kan hij er weer een jaar tegen aan (hoop ik dan toch...)