Ivan
MF veteraan
- 22 dec 2003
- 11.913
- 1.546
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het motor forum.
Sinds 2 maanden mijn rijbewijs en ik heb een Yamaha Diversion 900 als 1e motor.
Ondertussen al zo'n 4500 km gereden en nog geen moment spijt gehad van de investeringen die je ervoor moet doen, alleen dat ik het nog niet eerder heb gedaan.
Nu heb een GSX 600f uit '94 op de kop weten te tikken welke een tijd stil heeft gestaan.
Een erg leuke motor en lijkt een stukje sportiever dan de Yamaha dus ik ben erg benieuwd hoe deze zal rijden.
De vorige eigenaar heeft 2 jaar niks meer met de motor gedaan en onlangs weer begonnen met de fiets aan de praat te krijgen echter ging hij verhuizen en heeft geen tijd meer gehad om hem weer rijdbaar te krijgen. Nu heb ik de motor thuis staan met een losse tank en caburateur. Om een begin te maken met het vinden van het probleem wil ik de boel weer allemaal aansluiten en dan stap voor stap het startprobleem vinden maar liggen alle bezineslangen los.
Heeft iemand een tekening hoe deze aangesloten moeten worden?
Met auto's heb ik veel sleutelervaring alleen zijn motoren nieuw voor mij. Vandaar deze wellicht domme vraag.
Overigens heb ik op het forum gezocht maar niks kunnen vinden dus als iemand een foto of tekening heeft zou dat geweldig zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken!
dunne slang vacuum, dikkere normale stand en reserve.
kraan omlaag is open, ik meen naar voren reserve en naar achteren pri