Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd! En in dit topic al heel wat hulp en tips gehad, waarvoor mijn dank aan allenCarbs zijn nu niet echt raketwetenschap ondanks dat ik geen enorme techneut ben. Ik denk dat je met logisch nadenken en iemand die een beetje stuurt en meedenkt best een eind moet komen nu je zelf al 1 en ander uitgesloten hebt.
Ja dat dus, heel misterieus ...Ik begrijp dat er niet continue benzine in je vlotterbakken stroomt met de kraan op pri, dat moet toch te achterhalen zijn?
Dat liep ook door mijn gedachten, maar dan zouden ze haast alle 4 moeten blijven "plakken", heel onwaarschijnlijk.Blijven die vlotternaalden niet plakken ofzo om maar iets te noemen?
Nee voor zover ik weet, want de benzine liep na de eerste montage toch goed, en de motor draaide zelfs enkele minuten mooi ...Zitten je benzine slangen niet geknikt bekneld of verstopt?
Yep. Vacuum mag dan wel werken, als de carbs om een of andere reden geen benzine willen, loopt er niks door ...Als je vacuüm maakt en de kraan functioneert maar uit de slang komt niks... kun je die slang wel doorblazen bv?
Ja, maar er zit veel speling op dat clipjeVlotter omlaag naald ook want die zit eraan vast
Ja, ik vond toch van wel.Vlotter scharniert wel soepel?
Ik zou dat ook het liefste willen ... hoe mooi en prachtig die Ninja 400 ook moge zijn, heb nog geen zin in "einde GSX F avontuur"Gewoon (laten) fixen en rijden. Zo ingewikkeld of schokkend kan het niet zijn denk ik
Dat klopt, maar ik heb het gevoel dat er met deze carbu's iets ersntigers aan de hand is ... bah, ambetant buikgevoel ook ...Dan heb je de huidige set voor niks laten schoonmaken en krijg je geheid die kosten met de andere set ook weer
Ik weet niet of de meting van een 750 dashboard wel correct werkt op een 600.Iemand hier kijk op electra???
Bezig met een 750 dashboard op een 600 draadboom en twijfel over de benzinemeter:
Ding heeft 3 draadjes, kleuren komt 1 van overeen. Meter en draadboom beide een 3 polige stekker waarbij de ene matchende draad ook op dezelfde plek zit. De andere twee draadjes lijken precies verkeerdom te zitten maar echt dezelfde kleuren zijn het ook niet...
En ik heb dus geen bal verstand van electra haha
Gewoon proberen en anders omwisselen??
De rest kom ik redelijk uit met vergelijken met de originele cockpit en draadjes doorverbinden
Testen kan later pas als blok en accu erin zitten maar moet wat om handen hebben
Over proberen gesproken ...Dan heb je de huidige set voor niks laten schoonmaken en krijg je geheid die kosten met de andere set ook weer
Ik weet niet of de meting van een 750 dashboard wel correct werkt op een 600.
Hoe de benzinemeter draadjes lopen weet ik ook niet. Nog nooit bekeken, dus geen idee hoeveel er dat zijn, en welke kleuren.
Maar jij hebt wel het oudere model GSX F dacht ik toch he?
Maar idd, je kan gewoon proberen
Ziet er wel netjes uitDat moet werken zo Bekijk bijlage 1340905
Ik heb nog een bericht gestuurd naar mPartz, met de vraag of de bestelling nu geannuleerd is. En zo niet, dat het geen probleem is, dat ik ze toch nodig heb. Ze lieten weten dat het in hun systeem ingevoerd is als annulatie, maar nog door de dienst administratie afgehandeld diende te worden, maar dat ze de annulatie geannuleerd hebben ... wispelturige Belg zullen ze daar denkenIk heb dit jaar 5 set carbs in handen gehad, allen zwaar vervuild. Had een nette set voor mn 750 van lopende motor. Gemonteerd en liep super... 1 ritje... daarna op 3 cilinders. Wou met geen mogelijkheid meer op 4.... laten schoonmaken en liep weer netjes op allemaal