Ivan
MF veteraan
- 22 dec 2003
- 11.913
- 1.546
* nee, NIET moeten duwen ... maar veel verder zou ik niet geraakt zijn
Je kan m toch ook leeg rijden met een jerrycan mee met een litertje benzine?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
* nee, NIET moeten duwen ... maar veel verder zou ik niet geraakt zijn
Zelfs een half liter colaflesje* is genoeg, daar kan ik pakweg 12,5km op rijden (gerekend aan 4L/100km), in België heb je op die afstand al 2 tot 4 tankstations gehad als je niet op de snelweg zitJe kan m toch ook leeg rijden met een jerrycan mee met een litertje benzine?
Kan allemaal kloppen idd
In tegenstelling tot de modellen 1998-2006, waar bijna alles uitwisselbaar is tussen 600 en 750, is er bij de 600 en 750 versies in de modellen vóór 1998 best heel wat verschillend.
Bij de modellen 1998-2006 is er niet dat merkbare verschil.600tje komt ook kleiner en sportiever over. Heb de 750 sinds 2003 en altijd standaard gehad tot voor kort en ervaar op de 750 meer beenruimte, rechterop zitten, langere stuurhelften en wat zwaarder/groter en lomper. Kan een ilusie zijn maar de eerste zit op de 600 deed me al denken "goh wat een klein iel smal en kort fietsje "
Dan mag ik toch hopen dat na de revisie van de carburateurs mijne iets zuiniger gaat worden dan 1 op 16...Dus:
Getankt, 21,80L* na 575km!
Komt neer op 3,79L/100km (1:26,376)
Die ouwe zuipen meerDan mag ik toch hopen dat na de revisie van de carburateurs mijne iets zuiniger gaat worden dan 1 op 16...
Iemand ervaring met deze kit?
Superbike kit Suzuki GSX600F 1992 transparant | mPartz.nl
Bestel Superbike kit Suzuki GSX600F 1992 transparant bij mPartz voor € 185,00 ✅ Gratis verzending ✅ eenvoudig en... Lees verder...www.mpartz.nl
Is dat inderdaad plug&play?
Als het goed is zit alles erbij qua langere kabels en remleiding...toch?
is het heel erg als ik aan het kijken ben voor een andere motor zaterdag ff op een GSR600 rijden, maar heb toch ook wel een voorkeur voor een hayabusa :D
mis een beetje vermogen onderin zeg maar.
En net om die reden is bij mij de BMW K1200S snel weer de deur uitgegaan, reed niet leuk op lagere (lees: legalere ) snelheden.... echter rijden ze pas echt fijn boven de 7000 toeren (ook een 4 in lijn) waardoor je in de praktijk het liefst overal minimaal 130/150 kmh rijdt.
@ Ivan, wat voor veer is dit, en bevalt hij?
Ik begrijp het wel hoor@DKP Heb nog een probleem, maar dat is meer een probleem vd bestuurder.
Ik kan het niet langer dan 30min volhouden met het originele stuur.
Als ik dan alles moet laten doen...dus carburateurs en stuurombouw, kost het mij meer dan de aanschafprijs...
Vandaar dat ik hem verkoop en zelf wat anders ga zoeken.
@DKP Heb nog een probleem, maar dat is meer een probleem vd bestuurder.
Ik kan het niet langer dan 30min volhouden met het originele stuur.
Als ik dan alles moet laten doen...dus carburateurs en stuurombouw, kost het mij meer dan de aanschafprijs...
Vandaar dat ik hem verkoop en zelf wat anders ga zoeken.