Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.747
- 16.495
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit niet goed?Heel toevallig iemand nog een rechter spiegel liggen uit 93 in rood. Schijnbaar als je de motor er bovenop mikt kunnen ze daar niet tegen. Ben al even op zoek maar tot op dit moment weinig geluk gehad
https://www.mymotor.nl/vicma-spiegel-origineel# en dan even letten op het type en jaartal van de moter. die vicma had ik ook besteld voor me 2002. u zijt welkom alweer
Ik ben vorige maand geweest met nieuwe banden. Tien rondjes verder..Uit de oude doos ...
DKP zat tussen de vliegtuigen neem ik aan.
Haha als ie dat nog opbrengtIemand nog op zoek naar een .. eu ... GSX F?
Eu ... 3.882 CAD = 2.607 € ? ? ?
Ships, hij is al verkocht. Wat jammer. Heb jij hem gekocht?Iemand nog op zoek naar een .. eu ... GSX F?
Eu ... 3.882 CAD = 2.607 € ? ? ?
Mooi project Ivan. Wat ik me afvraag. Je kan toch ook luchtdruk meuk gebruiken. Er komt geen hoge druk op het systeem en dat is best betaalbaar en redelijk voorhanden. Mischien dat dat een oplossing is?Hier wachtend op deeltjes oliekoeler slangen. Los van dat die koppelingen gruwelijk duur zijn hier in NL, duurt levering elders ff. Goodridge meen 60/70 euro stuk, ander merk 35 euro, 4 per 2 leidingen
Ben echt geen zeurpiet qua centen maar vind dit gewoon belachelijk duur maar enfin.
Onder het blok maak ik een kopie van origineel met banjos en originele banjobout. Daar meeste vertrouwen in. Bij de koeler de aansluitingen boven gekozen en dacht met een 180 graden bocht mooi uit te komen. Niet dus. Omdat naast de koeler die zelf gemaakte alu montage platen ook enorm fors zijn, kon deze alleen aan de voorkant:
Bekijk bijlage 1403385
Niet heel mooi, deels voor de koeler de slang maar als het niet anders is... deze koppelingen komen uit Engeland, zeer goede recensies, 15 pond per stuk, goedkoper dus maar niet gratis. Met stuur draaien direct met onderste kroonplaat er tegenaan. Stuuruitslag iets beperkt zelf vanwege de 750f cockpit, hier was nu nog minder dan de helft van over.
Redelijk op schaal een 120 graden koppeling uitgeprint en gepast, moet kunnen dus gister die besteld en hoop snel binnen. Begint nu wat te lang te duren dat geklier met die koeler.
Bekijk bijlage 1403386
Gister spatbordje ingekort en herspoten, vandaag ff afmaken en weer erop. Hoop dat dit lukt zonder voorwiel eruit maar heb mijn twijfels. Vervelende constructie met die moertjes aan de onderkant.
De wirwar aan benzineslangen aangepast. Ging uit van een kraan met 2 apparte uitgangen; 1 voor normaal en 1 voor reserve. Daarom beide slangen op 1 splitter en van daaruit weer 2 slangen uit de volgende splitter zodat ik beide standen de beide carburateur aansluitingen benzine krijgen. Was wat moeilijk gedacht, ze geven beide benzine. Voor nu een slangpilaar erin met klemmen en de afgeknipte slangen verlengd. Later eens carbs er weer af en nieuwe erop maar heb die niet liggen.
Als koeler verhaal klaar is dan kan ik ermee rijden dwz testritje, resteert de voorremmen en de testbank.
Laat maar zie nu dat je de slangen bedoelt....Mooi project Ivan. Wat ik me afvraag. Je kan toch ook luchtdruk meuk gebruiken. Er komt geen hoge druk op het systeem en dat is best betaalbaar en redelijk voorhanden. Mischien dat dat een oplossing is?
Ik zou gemakkelijkheidshalve toch maar dat voorwiel effe uitnemen.
Knap gezien ook, die self-made steunen voor onder de voorvork