Het grote GSX-F topic deel 13

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
11.061
761
Eens geïnformeerd of mn las-kennis het ziet zitten om mn dempers omhoog te zetten, volgens mij inzagen, ombuigen en weer dichtlassen dusdanig dat ze parallel lopen aan het subframe. Zou optisch wel een enorme verbetering worden.

Olielekje naar opzoek, altijd lastig, ik vermoed dat het de carterpan is waar de pakking van vervangen mag worden. Om wat meer op safe te spelen eerst nog wat schoonmaken en ritjes maken :)

• Like
Waarderingen: DKP

DKP

MF veteraan
1 jan 2012
27.508
38.906
Ding in Doel eens mooi op de foto zetten :)

Citaat uit het artikel:
... het zoveelste onderdeel van een filmset voor een slechte B-film. ...
Slechte B-film? Ik weet niet of er meer dan 1 film gedraaid is? Wel heb ik de film "de bowling balls" gezien, vooral geacteerd door leden van het "Antwaarps Theater", en (grotendeels) in Doel opgenomen idd. Ik vond dat net wel een goede film. Maar ja, ik ben dan ook wel van Antwerpse komaf, en je moet van het Antwerpse acteer talent houden. Het is maar net waar je van houd.

Maar ik zit er eigenlijk ook al lang mee in mijn hoofd om daar eens een "fotoreportage" te gaan maken met mijn motor ...

Jouw motoren zouden ook wel helemaal passen in dat "decor"! :}
En zelfs onderdeel kunnen zijn in een of andere "spookachtige" film! 8-)

Misschien moeten we mekaar daar maar eens ontmoeten :]

Maar tot eind deze maand zit ik nog op de Filipijnen ;)

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
11.061
761
Moet wel beetje lekker weer zijn hoor, ben mooi weerrijder geworden 😇

Vond ook nog Immerath in DLD, iets verder met een kleine 300 km vanaf hier maar denk ze beide wel te bezoeken.

• Like
Waarderingen: DKP

DKP

MF veteraan
1 jan 2012
27.508
38.906
Moet wel beetje lekker weer zijn hoor, ben mooi weerrijder geworden 😇
Haha, geen zorgen hoor! Als ik een plezier tochtje maak wil ik natuurlijk ook wel goed weer ;)
Lijkt me wel een beetje logisch ... ik wil diegene wel eens ontmoeten die opgewonden uit zijne zetel springt, zeggend, "whaaah! Het regent pijpestelen! En een strakke koude wind! Ik ga motorrijden!" _O-
Vond ook nog Immerath in DLD, iets verder met een kleine 300 km vanaf hier maar denk ze beide wel te bezoeken.
Daar had ik nog niet van gehoord. Maar voor mij blijkt het tussen 200 en 240 km te zijn, afhankelijk van de gekozen route.

Spookstadjes, verlaten (hystorische) gebouwen, ... , het trekt wel mijn aandacht!

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
11.061
761
Staat ie dan zonder olie, carterpan, uitlaat etc. Pakking keihard en gebarsten dus geen overbodige luxe om te vervangen na die jaren en kilometers, lekte ook. 20191115_175652.jpg

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
11.061
761
Carterpan er weer onder met nieuwe pakking en zwart gespoten. Frisse olie erin met filter resteert de uitlaat die wacht op pakkingen 😔

Wou uitlaat eigenlijk bijspuiten maar geen goede verf en wel een emmer afgelopen olie dus dat er met kwast op gesmeerd 😇

Achterlichten zinnen me niet. Ze zijn grappig, werken prima maar te opvallend ofzo, ze staan m niet zo. Los daarvan maken ze de hoge achterkant ook erg breed en is het een kwestie van tijd voor ze stuk gaan of ik me eraan bezeer ofzo.

Slijp de uitstekende delen hoekprofiel eraf en komt een lamp boven het kenteken. Ik denk aan onderstaande die dan deels ingepakt wordt met traanplaat. Knippers los ervan omdat die anders slecht zichtbaar zijn en te dicht op elkaar.

Screenshot_20191118-001726_AliExpress.jpg

Lampje zojuist in kleur smoke besteld op aliexpress :)

Laatst bewerkt: