Het grote GSX-F topic deel 13

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Ik ben dus bezig aan GSX F nr.5
Gekocht bijna 2 jaar geleden met iets boven de 30.000km. Nu, bijna twee jaar later, bijna 89.000km.
Buiten het reguliere onderhoud en de normale slijtage delen nog maar 2 extra kosten gehad. De einddemper en de achterste remklauw, en dat laatste was eigenlijk eerder mijn eigen fout, wat meer onderhoud aan die klauw had dat kunnen voorkomen.

Het water in de bougiekoker een tijdje geleden was ook mijn eigen fout. De rubberflap niet goed terug geplaatst.
Op dit moment zijn het wat kleine kosten wat onderdelen betreft (zie mijn vorige lijst wat dat betreft).

Mijn derde GSX F had ik ook gekocht met net iets meer dan 30.000km. Buiten de herstellingen die ik heb gehad ten gevolge van de crash heb ik aan die motor géén extra kosten gekost.
Maar op 99.999km was die wel wat afgeleefd, maar motorisch/technisch nog wel goed.

Wel moet ik zeggen dat mijn motoren de winters doorrijden en daar qua uiterlijk dus wel erg van afzien.

Bij mijn huidige GSX F wel wat problemen met de verlichting, maar ook dat ligt weer eerder aan mijzelf, teveel gepruts :$ :+
 
Wel moet ik zeggen dat mijn motoren de winters doorrijden en daar qua uiterlijk dus wel erg van afzien.
Je haalt me de woorden uit de mond. Het ziet er niet uit, maar ondanks dat niet kapot te krijgen.
SV650: 1 op 21 ongeveer (Euro 95)
Duke 390 1 op 25 (ongeveer , meest afhankelijk van de snelheid; Euro 95)
Z1000 : 1 op 15 (onafhankelijk snelheid, en dan nog BP Ukltimate (98 octaan) of Shell Pura ("95" octaan) ook ;) )
 
Laatst bewerkt:
Er komen hier regelmatig flink aangepaste GSX600F -creaties voorbij.
Hier ook weer een bijzonder bouwsel.
full

Wel verrekt weinig veerweg aan de voorkant zo te zien.
Van iemand van dit topic??
 
Laatst bewerkt:
Iemand wat aanvullende info over een 1100f?

Eerste type frame is wat zwabberig, uitlaat roest snel bij collector, verbruik is aanzienlijk maar verder? :?
 
DKP in "The Riding Game (deel 19)"

Ik doorblader mijn gsm, kom ik volgende foto tegen :?
full

Geen idee wie die gemaakt heeft :?
De politie? Een omstaander/helper? De hulpdiensten zelf?
Ik kan die toch niet zelf heben gemaakt, ik werd wakker in het ziekenhuis, herinner mij zeer vaag een korte ontwaking in de ambulance, maar absoluut niets van ter plakke ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Holy sh*t Patrick. Dat is even heftig! Hopelijk inderdaad geen verdere lichamelijke schade.

Succes met herstel (lichamelijk en mentaal).
 
ik had het bericht al gelezen, maar dacht dat het een oude foto was..

Wat k!t Patrick! Hopelijk ben je snel weer de oude, motor ziet er klote uit..

Heeft de politie / omstanders /andere partij je inmiddels bijgepraat? Lijkt me dat iemand het mogelijk gedaan heeft voor verzekering ofzo
 
Laatst bewerkt:
Poeh Patrick, sterkte!
Dit topic bezoek ik maar sporadisch , dus had dit even gemist.
Jij blijkbaar ook ten dele, maar uit het feit dat je alweer op zoek bent naar een nieuwe motor concludeer ik dat het best wel weer goed met je moet gaan. Jammer dat de vorige de ton niet heeft gehaald, maar nu heb je ook al die kosten voor olielekkages en ander onderhoud die je binnen de komende 10.000 km zou hebben moeten maken niet meer hoeven maken. Kleine pleister op de wond voor je, hoop ik.
Succes met het uitzoeken van een nieuwe (is eerlijk gezegd ook best leuk, al zat je er niet op te wachten) en we zien 'm in het topic!!
 
Laatst bewerkt:
Poeh Patrick, sterkte!
Dit topic bezoek ik maar sporadisch , dus had dit even gemist.
Jij blijkbaar ook ten dele, maar gezien uit het feit dat je alweer op zoek bent naar een nieuwe motor concludeer ik dat het best wel weer goed met je moet gaan. Jammer dat de vorige de ton niet heeft gehaald, maar nu heb je ook al die kosten voor olielekkages en ander onderhoud die je binnen de komende 10.000 km zou hebben moeten maken niet meer hoeven maken. Kleine pleister op de wond voor je hoop ik.
Succes met het uitzoeken van een nieuwe (is eerlijk gezegd ook best leuk, al zat je er niet op te wachten) en we zien 'm in het topic!!
Hier wil ik de like button aanklikken, maar die hebben we niet op MF :t
 
hey mede gsxf eigenaren,

Ik zal mij hier even voorstellen, aangezien ik hier wel even rond zal hangen geloof ik. Ik ben op dit moment 19 jaar en bezit mijn A1 rijbewijs.

Vandaag ben ik de trotse eigenaar geworden van een '90 gsx600F. Ik mag hier helaas nog niet op rijden maar daar wordt over een paar maanden aan gewerkt. In de tussentijd mag het beestje nog wel wat liefde ontvangen dus ben nu aan het kijken wat er moet gebeuren. Is er iemand die een werkplaatshandboek heeft, of is er iemand die weet waar deze te vinden is?

Het eerste waar ik mee aan de slag ga is het reviseren van de remmen, aangezien de motor twee jaar heeft stilgestaan en de remmen dat niet zo leuk vinden. Ze werken wel alleen trekken niet meer goed terug in het huis. Hij loopt verder prima, wonderbaarlijk genoeg, en hij is nog volledig origineel.

Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt!

full
 
Net weg bij de sleepdienst waar mijn motor staat :
full

full

full

full

full

full

full


Hoopte dat de auto van mijn aanrijder er ook nog stond, maar die is al verscheept naar een Opel garage in Hannuit, en effe geen zin om tot daar te rijden. En de kans dat die mij toelaten ernaar te kijken acht ik klein.
Wel is er nog een stuk van die auto die tussen mijn motor verwikkeld zat:
full


Vrijdag moet ik naar de politie voor mijn kant van het verhaal ... best moeilijk als je alles kwijt bent. Maar volgens mij is die van zijn vak afgeweken wanneer die mij bijna ging passeren en mij zo links achteraan gegrepen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wow DKP.. ik merk op uit je verhaal dat je weer uit het ziekenhuis bent? Dat klinkt als goed nieuws!

Ik ben sinds een weekje ook van FB af, bevalt opzich goed behalve de motorgroepen....
 
@DKP wat heftig om te zien. Heel veel beterschap nog en goed om te zien dat je toch al rond aan het kijken bent naar een nieuwe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan